וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 74:77 למכבי ראשון לציון על הפועל תל אביב לאחר שלשת ניצחון של אדם אריאל

הגארד הבריק ברבע הרביעי עם ארבע שלשות, כולל אחת אדירה 0.6 שניות לסיום. בלייזר (19 ו-16) הצטיין בכתום. ליונס (26) בלט באדום

שחקן מכבי ראשון לציון אדם אריאל. קובי אליהו
ניצח לראשון את המשחק. אדם אריאל/קובי אליהו

וואו, אין יותר דרמטי מזה. הפועל תל אביב כבר צעדה ביתרון של 14 הפרש ונראתה בדרך הבטוחה לניצחון ביתי ראשון העונה, אך ריצת 4:21 של מכבי ראשון לציון העניקה לגיא גודס ניצחון חמישי העונה, 74:77 מתוק מאין כמוהו. הפועל תל אביב נראתה נהדר במחצית הראשונה והובילה למעשה עד השנייה האחרונה, אז קלע אדם אריאל את שלשת הניצחון. מארק ליונס להט אצל האדומים וסיים את הרבע הראשון עם 19 נקודות ואת המשחק כולו עם 26, אך התעוררות של אדם אריאל עם ארבע שלשות ברבע האחרון בתוספת לדאבל דאבלים של ג'ונתן וויליאמס ועוז בלייזר (שקבע שיא קריירה בריבאונדים כשקטף 16 כאלה) מנעו מהפועל תל אביב ניצחון ליגה שני ברציפות, והאדומים של בית הלחמי עדיין בתחתית הטבלה.

קלעו להפועל תל אביב: מארק ליונס 26 נקודות ו-6 אסיסטים, ג'ורדן המילטון 17 נקודות ו-16 ריבאונודים, תומר גינת 11 נקודות ו-7 ריבאונדים, לנזל סמית' ג'וניור 8 נקודות ו-6 אסיסטים, חואקין שוכמן 5 נקודות, ים מדר 3 נקודות ו-5 ריבאונדים, אלישי כדיר 2 נקודות.

קלעו למכבי ראשון לציון: עוז בלייזר 19 נקודות ו-16 ריבאונדים, ג'ונתן וויליאמס 16 נקודות ו-20 ריבאונדים, אדם אריאל (5 מ-9 לשלוש) 15 נקודות, ג'יימס קלי 10 נקודות, אלכס המילטון 8 נקודות ו-5 ריבאונדים, ג'ורדן סווינג (2 מ-10 מהשדה) 5 נקודות, נועם דוברת 4 נקודות.

עוז בלייזר שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
ריבאונד ההתקפה משאיר את הכתומים במשחק. עוז בלייזר/דני מרון

רבע 1:

שתי הקבוצות פתחו לא רע מבחינה התקפית, וקצת פחות בהגנה. מי שפתח בצורה חדה בראשון לציון הוא הקפטן עוז בלייזר שעלה בחמישייה של גיא גודס וקלע שש נקודות יחד עם חמישה ריבאונדים בארבע וחצי הדקות הראשונות. לטאביוס וויליאמס עלה מהספסל של בית הלחמי לבכורה באדום כחמש דקות מפתיחת המשחק. מארק ליונס הגיע חם למשחק ותפר שלוש שלשות כבר ברבע הראשון מול קבוצתו לשעבר. הפועל תל אביב התפוצצה וסגרה את הרבע בריצת 4:18, שהובילה אותה ליתרון 19:32.

רבע 2:

ליונס המשיך ללהוט, קלע שלשה חמישית במשחק והגיע ל-19 נקודות כשאנחנו רק בפתיחת הרבע השני! ראשון לציון נראתה רע מאוד בהתקפה וגם שמרה לא טוב, אך בכל זאת הצליחה להוריד את ההפרש לאיזור החד ספרתי, 32:40 להפועל תל אביב כשלוש דקות להפסקת המחצית. האנרגיות של המארחים צנחו מעט לקראת סיום הרבע, והכתומים הצליחו לעצור מעט את הסחף. 38:47 להפועל תל אביב במחצית.

מאמן הפועל תל אביב אריאל בית הלחמי. קובי אליהו
תשע שלשות להפועל תל אביב במחצית הראשונה. אריאל בית הלחמי/קובי אליהו

רבע 3:

הרבע נפתח עם חסימה מדהימה של עוז בלייזר על ג'ורדן המילטון, אך האדומים המשיכו לשלוט בנעשה על הפרקט. ראשון לציון המשיכה להחטיא אך שלשה של עוז בלייזר הורידה את ההפרש לחמש בלבד, 51:46. הקפטן הכתום המשיך להחזיק את חבריו בתמונה ושתי שלשות נוספות שלו הורידו את שתי הקבוצות לפסק זמן של אריאל בית הלחמי ב-52:55 בלבד למארחת. הכתומים יכלו למזער נזקים אפילו יותר, אך החטיאו ממצבים קורצים ובסיום הרבע השלישי 54:60 להפועל תל אביב.

רבע 4:

המארחת פתחה את הרבע עם שמונה נקודות רצופות והחזירה לעצמה את יתרונה הדו ספרתי. ראשון לציון נראתה כמי שויתרה על המשחק, אך ריצת 0:9 משום מקום הורידה ל-65:70, ונראה ששוב יש משחק בדרייב אין. הכתומים הגדילו את הריצה עד 0:16 ואף ה צליחו להשוות, אך שלשה של לנזל סמית' שמה סוף ל-4 וחצי דקות ללא סל של הפועל תל אביב וקבעה 70:73 מקומי. ראשון לציון המשיכה לנגוס ביתרון של האדומים והצליחה להגיע להתקפה האחרונה במצב של 74:74. אדם אריאל החטיא שלשה, אך הכתומים השתלטו על הכדור החוזר ובניסיון הנוסף אדם אריאל קבר את השלשה, 0.6 שניות לסיום. הפועל תל אביב לא הצליחה להוציא לפועל וראשון לציון חגגה ניצחון דרמטי, 74:77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully