וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "כולם יודעים מי זה מליקסון בשבילי. הוא מאוד רוצה לחזור"

28.11.2019 / 16:08

מאמן באר שבע התייחס במסע"ת לקפטן, שלא צפוי להיכלל בסגל לבני יהודה: "מכניס פרופורציות לחיים". בן ביטון: "אף משחק הוא לא קל"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע מגבירים את ההכנות למשחק נגד בני יהודה במוצאי שבת (19:50) ולאור סגנון המשחק הסגור של האורחת, המאמן ברק בכר ערך אתמול אימון מיוחד רק לחלוצים ולשחקני הקישור ההתקפי, בו הם עבדו על סיומת מול השער ובעיקר הצטרפות מגל שני.

בבאר שבע לא יסתפקו בתיקו ורוצים את שלוש הנקודות בעיקר אחרי ההפסד לסקציה נס ציונה במחזור ששלח את הליגה לפגרה בת שלושה שבועות. באותו הפסד בלטה הבעיה של הצטרפות שחקני הקישור להתקפה ולכן האדומים עבדו על כך הרבה אתמול. בכר גם ערך אתמול אחר הצהריים אימון נפרד רק לשחקני ההגנה.

היום יחליטו במועדון אם נייג'ל האסלביינק יודח מהסגל למשחק בשבת. החלוץ יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית עקב איחור בהגעה לארץ אחרי שהיה במשחקה של נבחרת סורינאם. הוא צפוי לספוג קנס כספי ושאלת שיתופו במשחק תידון במקביל. מאור מליקסון שחזר לפעילות מלאה, עדיין לא אמור להיות בסגל למשחק.

נייג'ל האסלביינק הפועל באר שבע. דני מרון
היום ועדת המשמעת. האסלביינק/דני מרון

ברק בכר אמר לקראת המשחק: "הייתה לנו פגרה ארוכה כדי לנוח, אבל יותר כדי להתכונן ולהסיק מסקנות מהתקופה האחרונה. נראינו לא טוב נגד נס ציונה והתפקיד שלי להסיק את המסקנות גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית. כמובן שיהיו שינויים כי אחרי משחק כזה צריך לעשות שינויים. אני יכול להבטיח שנעשה הכל כדי שזה לא יקרה שוב. נרצה לראות את המשחקים הקודמים ולא המשחק הזה"

המאמן התייחס גם למצבו של מאור מליקסון: "כולם יודעים מי זה מאור מליקסון בשבילי. זה מכניס פרופורציות לחיים. יש דברים קלים שיכולים להפוך לנוראיים, אנחנו מקווים שהוא יצליח לחזור, זה לא פשוט. הוא מאוד רוצה לחזור, מקווים שיצליח".

הקפטן בן ביטון אמר: "הספקנו לעבוד על דברים חיוניים. אני מאוד מאמין בהתמדה ולהישמע להוראות. אם נעשה את זה כמו שברוב המשחקים עושים, אני מאמין שיהיה לנו טוב. אף משחק בליגה לא קל אבל לא צריך להסתכל על קבוצות אחרות אלה על עצמנו".

על מאור מליקסון: "בתור אחד שמשחק הרבה שנים עם מליקסון, יש התרגשות גדולה אצלנו. כיף לראות את המאמץ. אני מאוד מחכה שיחזור. מקווה שיקרה כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully