וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתרכזת בהגנה. המטרה: לספוג פחות מ-70 נקודות

28.11.2019 / 8:34

הצהובים יארחו את וילרבאן (21:05, ספורט 5) ונחושים לקטוע את רצף ההפסדים. בריאנט ייעדר, האנטר: "באים להגן על הבית"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

מכבי תל אביב נחושה לסיים את רצף ההפסדים שעומד על שלושה בכל המסגרות. הצהובים יארחו הערב את וילרבאן (חמישי, 21:05, ספורט 5) במסגרת המחזור ה-11 ביורוליג והם יודעים שבמשחק כזה פשוט אסור להם להפסיד.

שלושה שחקנים נמצאים בספק להתמודדות הערב - עומרי כספי, שלא משחק בשלושת השבועות האחרונים בשל רגישות בברכו, טאריק בלאק שנפצע לפני המשחק נגד ברצלונה ואלייז'ה בריאנט שנפצע באימון הרשות לפני ההפסד להפועל ירושלים בגביע. בעוד השניים הראשונים ערכו אמש אימון חלקי, בריאנט לא התאמן כלל עם ובקבוצה מעריכים שהוא לא ישחק. כספי כנראה גם לא יתלבש ולגבי בלאק קיימת אופטימיות.

במכבי מדברים בימים האחרונים בעיקר על ההגנה שנראתה לא טוב בהפסדים למילאנו, ברצלונה והפועל ירושלים. המטרה שהוצבה למשחק הערב היא להוריד את וילרבאן לממוצע הנקודות הרגיל שלה במשחקי החוץ, מתחת ל-70. הקבוצה הצרפתית נוהגת לשחק באופן איטי ובמכבי מקווים לבנות על ההגנה כדי להאיץ את המשחק ולנסות לכפות את הסגנון שלה.

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב מול מילאנו. AP
במכבי תל אביב אופטימיים לגביו. בלאק/AP

נייט וולטרס אמר לקראת המשחק הערב: "הגנתית שיחקנו לא טוב לאחרונה ואפשרנו לקבוצות שמולנו לקלוע מעל 90 נקודות. ההתקפה שלנו הייתה בסדר, אבל קשה לנצח ככה. אנחנו צריכים לחזור למה שעשינו הגנתית ונהיה בסדר. אני מקווה שנקבל את האנרגיות מהקהל, נחזור לכללים שלנו, נלחם ונשחק חזק".

על המפגש מול תאו מאלדון המוכשר הוסיף וולטרס: "ראיתי אותו, הוא נראה מאוד כשרוני כמו הרבה שחקנים אחרים ביורוליג. יש לוילרבאן עונה טובה מאוד עכשיו, אז זה יהיה אתגר. הם טובים בהתקפה, בריבאונד ההתקפה, נצטרך ללחוץ על הכדור ולגרום להם להרגיש שלא בנוח, זה יעזור לנו גם בהתקפה".

הסנטר אות'לו האנטר, שבסיטואציה מסוימת עשוי להישאר לבד מתחת לסלים, אמר: "אנחנו צריכים לשחק טוב יותר בהגנה, זה הכל. בכל הליגה יש שחקנים אתלטים, לא רק בוילרבאן, אז אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. אנחנו רוצים להגן על הבית שלנו. אני לא רוצה לומר שיש יותר על הכתפיים שלי, אבל כשמישהו פצוע, מישהו צריך למלא את העמדה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully