וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "לא יודעים מה מצבם של עומרי כספי וטאריק בלאק"

27.11.2019 / 18:26

מאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים לקראת משחק היורוליג נגד וילרבאן: "אנחנו צריכים לחזור לעצמנו ובעזרת האוהדים שלנו אנחנו נעשה את זה". כספי ובלאק נטלו חלק באימון, בראיינט התאמן לבדו

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: תגובות למשחק בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים

מכבי תל אביב תקווה להתאושש מרצף ההפסדים שלה כשתארח מחר (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) את וילבראן הצרפתית במסגרת המחזור ה-11 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של שישה ניצחונות מול ארבעה הפסדים, ואילו יריבתם ניצחה חמישה משחקים והפסידה חמישה משחקים. הצהובים הודיעו היום כי כל הכרטיסים למשחק, ולכל משחקי הבית עד לתום הסיבוב הראשון, נמכרו.

השחקנים של יאנס ספרופולוס מגיעים למשחק אחרי שלושה הפסדים - הפסד חוץ למילאנו, תבוסה בחוץ לברצלונה והפסד דרמטי להפועל ירושלים ברבע גמר גביע המדינה ביום שני. התחושות אחרי ההפסד לירושלים היו קשות, ובקבוצה החליטו לבצע מהלך ולרשום את אנג'לו קלויארו לסגל, כשהוא אמור להרשם כדי לגבות את עמדה מספר 4 שחסרה בעקבות הפציעה של עומרי כספי שימשיך להעדר, על אף שהתאמן היום עם הקבוצה. אלייז'ה בראיינט נפגע בקרסול במהלך האימון שלפני משחק הגביע מול הפועל ירושלים וערך אימונים אישיים בלבד מבלי ליטול חלק באימון הקבוצה היום. שחקן נוסף שנמצא בספק להתמודדות הוא טאריק בלאק, שאמנם נטל חלק באימון, אך סובל מפציעה קלה בברכו, ובמכבי מקווים כי יוכל לשחק.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
תקופה עמוסה. יאניס ספרופולוס/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס התייחס למשחק נגד וילרבאן במסיבת עיתונאים: "וילרבאן קבוצה הגנתית טובה מאוד ויהיה קשה. הפסדנו שלושה משחקים ברציפות, אנחנו צריכים לחזור לעצמנו ובעזרת האוהדים שלנו אנחנו נעשה את זה".

על העומס איתו מתמודדת קבוצתו: "אנחנו בעיצומה של תקופה עמוסה. בחודש הנוכחי ובחודש הבא יש לנו 11 משחקים. יש לנו פחות זמן להתאמן וזה לא פשוט, אבל אסור לנו לתרץ. לא משנה מי משחק ומי נעדר, על המגרש אנחנו חמישה שחקנים ואני מאמין במי שמשחק. אנחנו נשחק הכי חזק שאנחנו יכולים כי אנחנו מכבי. נכון לעכשיו אנחנו לא יודעים מה מצבם של עומרי כספי וטאריק בלאק וגם לאלייז'ה בראיינט יש בעיה עם הקרסול כך שלגבי שלושתם אנחנו עדיין לא יודעים מתי הם יוכלו לחזור. אני פחות אופטימי לגבי שלושתם, אבל אם הם יתאמנו ולא ירגישו כאב אולי אשתף אותם אבל לא אסכן אותם, כדי שזה לא יאריך את תקופת ההיעדרות שלהם".

על ההפסדים בתקופה האחרונה: "אולי חלק מהאוהדים או האנשים מסביב חושבים שאנחנו הקבוצה הכי טובה בעולם, אבל אנחנו לא בלתי מנוצחים. אנחנו צריכים להישאר צנועים, וגם אמרתי את זה אחרי הניצחונות הגדולים שלנו. הפסדנו את הגביע, וזה כואב מאוד. אבל ההפסד למילאנו הוא לא הדבר הכי נורא בעולם. ניתחנו את המהלכים שלנו ואת הפגמים שלנו אחרי ההפסדים האחרונים ומחר ננסה להביא את זה לידי ביטוי".

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ימשיך להיעדר. עומרי כספי/דני מרון

וילרבאן, שפגשה את מכבי תל אביב פעמיים ביורוליג, והפסידה בשני המשחקים, נכנסה למפעל בזכות כרטיס זמני לשנתיים, ובינתיים מציגה קבוצה שעולה על הציפיות. הצרפתים עומדים על מאזן של ארבעה ניצחונות בית מול שני הפסדים ובחוץ הפסידו שלושה משחקים וניצחו רק את הכוכב האדום בתום הארכה לפני שבועיים.

את הסגל של וילבראן מוביל שחקן הפנים הניגרי טונייה ג'קירי, שרושם עד כה 11.2 נקודות ו-10 ריבאונדים בממוצע. שחקנים מובילים נוספים הם הפורוורד המקומי זליביו ז'אן-שארל, הגארד הצרפתי אנטואן דיו, הגארד האמריקאי דיוויד לייטי ואקס הפועל חולון ג'ורדן טיילור. את וילרבאן מאמן המונטנגרי זבזדן מיטרוביץ', שהצעיד את מונאקו בשנים האחרונות מהליגה השנייה לאליפות צרפת.

השם המעניין ביותר בסגל של הצרפתים הוא הרכז תאו מאלדו בן ה-18 וחצי, שעתיד להבחר באחת הבחירות הראשונות בדראפט הקרוב, בדיוק כמו שחקן מכבי דני אבדיה. מאלדו נפצע אחרי המחזור הראשון ביורוליג, אך חזר לשחק לאחרונה ובארבעה משחקים עד כה רושם 5.5 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully