וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הכאת האוהד: הפועל חולון שיחררה את לטאביוס וויליאמס

26.11.2019 / 20:40

לא שקט בהיכל הטוטו: הסנטר האמריקאי סיים את דרכו בקבוצה, לאחר שלושה ימים סוערים שבמהלכם הוגשה נגדו תלונה במשטרה בתום התבוסה לעירוני נהריה. "עבר על הקוד האתי, אין ברירה אלא לשחררו", אמרו במועדון

עריכה: ניר חן

הפועל חולון הודיעה הערב (שלישי) ללטאביוס וויליאמס כי הוא משוחרר באופן מיידי, בעקבות התקרית עם אוהדי הקבוצה במוצאי שבת, שבמהלכה נראה כי הוא סוטר לאחד מהם. בכך אימצו הסגולים את צד הקהל, ובחרו להיפרד מהסנטר האמריקאי.

וויליאמס נתקל באוהדים שקיללו אותו ואת חבריו בסיום התבוסה הביתית לעירוני נהריה ברבע גמר גביע המדינה. הוא הובהל לניידת משטרה ושוחרר ממנה כעבור דקות ספורות, אבל בכך לא הסתיימה הפרשה: שני אוהדי חולון הגישו נגדו תלונה בגין תקיפה, והוא נחקר.

השחקן עצמו הפטיר תוך כדי האירוע ש"אני סיימתי כאן", בעוד הנהלת המועדון הוציאה למחרת הודעה רשמית שבה הבטיחה להעניש בחומרה את השחקנים שהיו מעורבים באירוע. בינתיים, ארגון האוהדים הודיע על השהיית פעילותו.

"בעקבות האירועים במוצ"ש האחרון ולאור חקירת המשטרה וצילומי האבטחה הוחלט במועדון לשחרר את השחקן", נמסר מהפועל חולון. "לצערנו השחקן עבר על הקוד האתי של המועדון, מה שלא הותיר ברירה אלא לשחררו לאלתר. כמו כן הקבוצה מתכוונת לפעול ביד קשה מול אוהדים שינהגו באלימות, הן מילולית והן פיזית. מי שזאת תהיה דרכו יופעלו נגדו כל האמצעים העומדים לרשות המועדון על פי החוק, לרבות הרחקה ממשחקי הקבוצה".

וויליאמס (30, 2.04), ששיחק בעבר בין היתר באוניקס קאזאן, ולנסיה, באמברג, בדאלונה, בילבאו וסראגוסה, העמיד בתקופתו הקצרה בחולון ממוצעים של 14.8 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק בליגת האלופות, ו-14.3 ו-9.7 בהתאמה בליגת העל.

לטאביוס וויליאמס שחקן הפועל חולון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
סיים את דרכו בחולון. לטאביוס וויליאמס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully