וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו סובל ממחלת הנשיקה: "מאחל לכל התליינים שלא יתמודדו עם דבר כזה"

27.11.2019 / 15:02

קשר הפועל תל אביב תקף אחרי שהתברר מצבו הרפואי: "כבר למעלה מחודשיים שניסיתי להבין מה עובר עליי". עדיין לא ידוע כמה זמן ייעדר

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

החששות התאמתו וקשר הפועל תל אביב, מאור בוזגלו, סובל ממחלת הנשיקה. בוזגלו נפגש הבוקר (רביעי) עם פרופסור אייל לשם, מומחה למחלות זיהומיות מבית החולים שיבא תל השומר, ערך כמה בדיקות ומהן עולה שהוא סובל ממחלת הנשיקה.

הקשר התלונן על כאבי ראש חוזרים במהלך החודשיים האחרונים, כאשר בתחילת השבוע התגברה אצלו תחושת החולשה. הוא נשלח לכמה בדיקות בעצתו של רופא הקבוצה ד"ר רן טיין, אשר אבחנתו הראשונית הייתה שקיים חשש כי בוזגלו סובל ממחלת הנשיקה.

בשעות הצהריים כתב בוזגלו בחשבון האינסטגרם שלו: "נכון, 'מחלת הנשיקה' נשמע חמוד מדי. אבל מדובר בנגיף זיהומי שמגיע לטחול, כאבי תופת ותפקוד לקוי. כבר למעלה מחודשיים שניסיתי להבין מה עובר עליי בזמן שאני מתאמן כרגיל, משקיע ונותן את כל כולי על המגרש ומחוצה לו. בזמן הזה, התמודדתי עם משהו פנימי, שהיום יש לו גם שם. אני מרגיש ויודע שזה לא אני, זו לא היכולת האמיתית שלי, זה לא אותו אדם שמח ואנרגטי. אנסה להימנע מהדרמטיות ואחרי תוצאות הבדיקות שאבחנו את המחלה, אנסה לחזור מהר מאוד למגרש, עברתי כבר דברים הרבה יותר מסובכים. תודה לכולם על כל איחולי ההחלמה והודעות התמיכה. לכם שם באולפן, השופטים, התליינים והדוקטורים הנכבדים, אני מאחל מכל הלב שלא תתמודדו עם שום דבר שדומה לזה".

מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
אולי זה ההסבר ליכולת הירודה. מאור בוזגלו/סוכנות ג'יני

זמן ההיעדרות של בוזגלו לא ידוע מכייוון שהתמודדות מחלת הנשיקה היא עניין סובייקטיבי וכל אחד מצליח להתמודד איתה באופן שונה. הקשר בכל מקרה לא ישחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון. אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, אמר: יעקב בוזגלו: "לא זיהיתי את מאור במשחקים האחרונים. מאור צריך להחזיר את מאור למגרשים. להערכתי כבר מספר חודשים מחלת הנשיקה מקננת בו".

בוזגלו בן ה-31 הגיע להפועל תל אביב בקול תרועה רמה בקיץ, אבל עד כה גילה יכולת מאוד מאכזבת. השבוע הוא הודיע שהוא מוותר על סרט הקפטן ובמתחם חודורוב קיוו שההגעה של ניר קלינגר במקום ניסו אביטן תעשה שינוי ותסייע גם לו.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב ניצחה את רמת השרון 1:3 במשחק אימון סוער

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully