וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ביצעה קאמבק אדיר, שפילד יונייטד השוותה בדקת הסיום

דרמת ענק בבראמל ליין: האורחת חזרה מפיגור 2:0 ליתרון 2:3 תוך 8 דקות לעיני פרגוסון, אבל ספגה את ה-3:3 בדקה ה-90 ופספסה הזדמנות להתקדם למקום החמישי

אולי מקברני שחקן שפילד יונייטד. רויטרס
אמר את המילה האחרונה. אולי מקברני/רויטרס

אלכס פרגוסון הגיע הערב (ראשון) לבראמל ליין ואולי היווה השראה עבור צעירי מנצ'סטר יונייטד, שנחלצו מפיגור 2:0 עם שלושה שערים תוך שמונה דקות (72 עד 80). אבל בעידן הנוכחי גם זה לא מספיק לשדים האדומים, ובדקת הסיום שפילד יונייטד המארחת השוותה ל-3:3 ומנעה מאולה גונאר סולשיאר להתקדם למקום החמישי אחרי דרמת ענק.

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
המהפך המהיר לא הספיק. מרכוס רשפורד חוגג/רויטרס

השדים האדומים ניצחו בכל ששת המפגשים האחרונים עם שפילד יונייטד, שפתחה בצורה נפלאה והייתה בדרך הבטוחה לניצחון בית שלישי ברציפות ולמקום החמישי, כשליס מוסה הצרפתי ניצל טעות קשה של פיל ג'ונס בדקה ה-19 והעביר כדור רוחב שבסיומו ג'ון פלק הסקוטי כבש את שערו השני ברציפות בבראמל ליין, אחרי שהיה לו רק אחד ב-50 הופעותיו הקודמות.

מנצ'סטר יונייטד בעטה רק פעם אחת למסגרת במחצית הראשונה - הכי מעט בעידן סולשיאר - ובדקה ה-52 הוציאה כדור שני מהרשת. מוסה שוב חטף כדור במרכז המגרש, מסר לפלק וקיבל ממנו בחזרה, לפני שבעט מ-20 מטרים אל הרשת של דויד דה חאה. האורחת הצליחה לצמק בדקה ה-72 עם שער בכורה של ברנדון וויליאמס בן ה-19, ומאותו רגע המשחק השתנה.

עוד בוואלה!

הקרב המלוכלך בין בנות הזוג של ריאד מחרז ולירוי סאנה מאיים על מנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה
ליס מוסה (משמאל) עם ג'ון לונדסטרם שחקני שפילד יונייטד. רויטרס
הצטיין במדי שפילד יונייטד. ליס מוסה/רויטרס

שחקני שפילד יונייטד קפאו, האורחים התחילו לבצע דאבל-פסים מהירים והמחליף בן ה-18 מייסון גרינווד, רק ארבע דקות על המגרש, השווה עבור סולשיאר בדקה ה-77 אחרי הכנה של מרכוס רשפורד. עוד שתי דקות חלפו ורשפורד בן ה-22, הוותיק מבין השלושה, חתם מהלך מבריק של דניאל ג'יימס מצד שמאל והשלים את הקאמבק המרשים.

נגמר? לא אצל הבליידס. קאלום רובינסון הקפיץ כדור ברחבה לעבר המחליף השני אולי מקברני, והסקוטי השתלט ובעט לרשת בדקה ה-90. לאחר בדיקת VAR הגיע גם האישור שלא הייתה נגיעת יד, וחלוקת הנקודות נקבעה בזכות שער חמישי העונה שמקבל המארחת מהמחליפים שלה (יותר מכל קבוצה אחרת בפרמיירליג). יונייטד משפילד במקום השישי עם 18 נקודות, יונייטד ממנצ'סטר עם נקודה פחות במקום התשיעי.

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר ביציע עם דייויד גיל. רויטרס
לא משחק בריא ללב. אלכס פרגוסון ביציע עם דייויד גיל/רויטרס
כריס וויילדר מאמן שפילד יונייטד. רויטרס
מאמן שפילד יונייטד בטירוף. כריס וויילדר/רויטרס
אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
זה של מנצ'סטר יונייטד קצת פחות. אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully