וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "המאזן יוצא דופן, אי אפשר להשיג אותו רק עם ניצחונות מדהימים"

ליברפול חגגה את ה-1:2 על פאלאס, המנג'ר על סלאח: "הוא לא התאמן תשעה ימים, יחזור מול נאפולי". ואן דייק: "ניצחון גדול מאוד"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התקציבים הגבוהים בפרמיירליג העונה

30 משחקים רצופים ללא הפסד ליגה, 65 משחקים רצופים ללא הפסד כשהיא מבקיעה ראשונה. ליברפול ממשיכה לשייט בפרמיירליג ואפילו כשזה הולך קשה - זה הולך פנימה. אלופת אירופה גירדה הערב (שבת) 1:2 על קריסטל פאלאס העיקשת, כששער של רוברטו פירמינו בדקה ה-85 סידר לה ניצחון 12 ב-13 מחזורים. הפער של המרסיסיידרס בפסגת הטבלה נותר על שמונה נקודות, בעוד זה ממנצ'סטר סיטי צמח לו ל-12 (לפני משחק האלופה מול צ'לסי).

"הייתי רוצה שזה יילך לנו קצת יותר קל, אבל צריך להילחם בשביל הדברים האלה", סיכם יורגן קלופ. "אני לא מופתע שזה היה קשה, הגענו למגרש קשה מול קבוצה שלא מרימה ידיים. ההתחלה היתה טובה ואז קצת פחות, לא הצלחנו להשיג בחזרה כדורים שאנחנו בדרך כלל משיגים. כולם היו צריכים לרוץ יותר. זה היה משחק מעניין מבחינה טקטית, בסופו של דבר ניצחנו וזה בסדר אם לא בצורה משכנעת. לא היינו בקצב, היו לנו 7-8 רעיונות שונים לפני המשחק וניסינו להכניס את כולם אל תוך אימון אחד. אני יכול לתאר לעצמי איך רוי הודג'סון מרגיש, כי הגיעה לנו נקודה היום".

קלופ נשאל האם 37 נקודות ב-13 מחזורים זה קצב של אליפות והשיב: "אין לי מושג, אבל אני יודע שזה יוצא דופן. אי אפשר להגיע לזה רק עם ניצחונות מדהימים. היו לנו כמה משחקים מדהימים, וניצחנו בהם, אבל אי אפשר לנצח רק אותם. אנחנו לא כאן כדי להעביר מסרים, אלא כדי להשיג תוצאות". כששמע שהוא עשוי להשוות את שיא המועדון למשחקים רצופים ללא הפסד ליגה בשבוע הבא מול ברייטון, אמר: "אני לא יודע לגבי השיא, לא היה לי מושג. נראה בשבוע הבא מה זה אומר".

על המנוחה שהעניק למוחמד סלאח לפני המפגש עם נאפולי בליגת האלופות אמר המנג'ר הגרמני: "הוא לא התאמן תשעה ימים, אתמול היה האימון הראשון שהוא היה ב-100 אחוז. שקלנו להכניס אותו, אבל אז כבשנו את שער הניצחון. זה טוב שיכולנו לתת לו לנוח, ביום רביעי הוא יחזור".

לעומת המנג'ר שלו, וירג'יל ואן דייק היה הרבה יותר נלהב בסיום. "זה ניצחון גדול מאוד וחשוב מאוד", אמר הבלם ההולנדי. "כולם ידעו כמה קשה יהיה פה אחרי הפגרה, אנחנו מאושרים משלוש הנקודות. אתה צריך להיות מוכן להתמודד עם קשיים, כי הם יגיעו, השאלה היא איך אתה מתמודד איתם והיום זה הלך די טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully