וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "לא יכולתי להיות מאושר יותר, נסיים את העונה במקום אחר"

מאמן טוטנהאם החדש התראיין לאתר הרשמי אחרי החתימה: "אני מרוצה מאוד מהסגל שיש פה ומצפה לאתגר הזה ולשמח את האוהדים"

יוטיוב

ז'וזה מוריניו ערך הערב (רביעי) ראיון ראשון כמאמן טוטנהאם. הפורטוגלי, שמונה לתפקיד לאחר פיטורי מאוריסיו פוצ'טינו דיבר על מצבה של הקבוצה אחרי פתיחת העונה הרעה ועל המקום בו המועדון נמצא כרגע.

מוריניו אמר: "לא יכולתי להיות מאושר יותר ואם לא הייתי מאושר כך, אז לא הייתי מגיע הנה. מה אני יכול להבטיח? תשוקה למקצוע שלי, אבל גם למועדון שלי. זו פריבילגיה מבחינת מאמן שהוא מגיע למועדון ומרגיש שמח בנוגע לסגל שהוא הולך לקבל שם. אלה לא מילים של הרגע ולא מילים שאני אומר רק כי אני מאמן טוטנהאם, אלא מילים שאמרתי וחזרתי עליהן בשלוש, ארבע או חמש שנים האחרונות גם כיריב של טוטנהאם.

"לשחק נגד טוטנהאם בווייט הארט ליין תמיד היה קשה, אבל יפה. זה אחד המקומות שהייתי מגיע אליהם עם תשוקה, אבל גם עם כבוד. תמיד דיברתי על הפוטנציאל של המועדון, על הסגל המצוין שיש פה, על העבודה הנהדרת שהמועדון הזה עושה. אני אוהב מאוד את הסגל ומחכה לעבוד עם השחקנים הצעירים. אין מאמן בעולם שלא אוהב לתת לשחקנים צעירים לשחק ולעזור להם להתקדם, אין אחד כזה. הבעיה היא שלפעמים אתה מגיע למועדונים בהם העבודה מתחתיך היא לא מספיק טובה כדי לייצר שחקנים כאלה. אבל כאן יש אקדמיה מצוינת ואני מאמין שאוכל לפתח שחקנים צעירים".

מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו. אתר טוטנהאם, אתר רשמי
עומד בפני אתגר חדש. מוריניו/אתר רשמי, אתר טוטנהאם

מוריניו דיבר על האצטדיון החדש של טוטנהאם ואמר: "כשאתה מדבר על אצטדיון יפה, אתה יותר מדי צנוע, זה האצטדיון הכי יפה בעולם. מתקן האימונים הוא הכי טוב שיכול להיות, אפשר להשוות אותו רק למתחמים של פוטבול אמריקאי. התנאים כאן הם מדהימים".

על המצב של הקבוצה בטבלה אמר הפורטוגלי: "אנחנו יודעים איפה אנחנו עכשיו ויודעים שאנחנו לא שייכים לשם. אנחנו צריכים עכשיו רק לשחק משחק אחרי משחק ובמשחק הבא אנחנו רוצים לנצח. זה נכון גם לגבי המשחק שאחריו וזה שאחריו עד לסיום העונה. בסוף העונה נראה איפה אנחנו, אבל אני יודע שנהיה במקום שונה מאיפה שאנחנו עכשיו. אני מצפה לאתגר, לאחריות, לגרום אושר לאנשים שאוהבים את המועדון הזה".

עוד בוואלה!

ז'וזה מוריניו מונה למאמן טוטנהאם: "האיכות כאן מלהיבה אותי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully