וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סמית' ורייס, גם אלכס טיוס מועמד לנבחרת העשור של היורוליג

סנטר מכבי תל אביב לשעבר נכלל ברשימה הודות לשנים במדים הצהובים: "חסימות היו סימן ההיכר שלו, אבל הוא עשה הרבה יותר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ביורוליג ממשיכים לפרסם את שמות המועמדים לקבוצת השעור של המפעל והיום התווסף לרשימה גם אלכס טיוס. הסנטר בן ה-31 נכלל ברשימה הודות לשנים המצוינות שלו במכבי תל אביב, שתי קדנציות שבמהלכן הוא זכה ביורוליג (2014) והיה אחד משחקני ההגנה הבולטים במפעל.

באתר היורוליג נכתב: "חוסם נפלא, טיוס ערך את הבכורה שלו ביורוליג במדי קאנטו ושיחק גם באנאדולו אפס וגלאטסראיי. אבל הוא ייזכר בעיקר בזכות התפקיד שלו בהחזרת התהילה למכבי תל אביב. יכולת החסימה שלו הייתה סימן ההיכר, אבל הוא עשה הרבה יותר מזה".

טיוס הוא המועמד ה-23 ששמו נחשף והרשימה תכלול בסך הכל 50 שחקנים. אקסים אחרים של מכבי תל אביב שנכללו ברשימה הם דווין סמית' וטייריס רייס. גם סוני ווימס בפנים, אבל בוודאי לא בזכות התקופה הקצרה והעגומה ביד אליהו.

בעשור הקודם הצביעו הקפטנים והמאמנים, והפעם לנציגי 18 הקבוצות יצטרפו גם עיתונאים והקהל הרחב. בעשור הקודם נכללו שלושה שחקנים של מכבי תל אביב ברשימת 10 שחקני העשור: דיאן בודירוגה, דימיטריס דיאמנטידיס, ג'יי אר הולדן, שרונאס יאסיקביצ'יוס, טראז'ון לנגדון, חואן קרלוס נבארו, תיאו פפאלוקאס, אנתוני פארקר, רמונאס שישסקאוסקס וניקולה וויצ'יץ'.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב מול רודי פרננדס, פליפה רייס שחקני ריאל מדריד. מגד גוזני
בורג חשוב במכבי תל אביב שזכתה ביורוליג ב-2014. רייס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully