וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריס רייס מועמד לנבחרת העשור של היורוליג

רכז פנאתינייקוס, שהוליך במו ידיו את הצהובים לזכייה ביורוליג עם 26 נקודות בגמר מול ריאל מדריד, ב-2014 הוא אחד מ-50 מועמדים

פלייר ג'ורדי ברתומאו/צילום: ניב אהרונסון

טייריס רייס היה שחקן די אלמוני עד עונת 2013/14. אלא שאז הוא חתם במכבי תל אביב. הוא לא הותיר רושם מיוחד במפתיחת העונה, אבל הלך והשתפר והגיע לשיאו בפיינל פור שבו הוא הוליך את הצהובים לזכייה האחרונה שלהם ביורוליג וגם זכה ב-MVP של הפיינל פור שבו הצהובים הדהימו את צסק"א מוסקבה וריאל מדריד. היום (חמישי) הרכז זכה בכבוד כשנבחר על ידי היורוליג לאחד מ-50 מועמדים לנבחרת העשור של המפעל היוקרתי.

טייריס התפוצץ בפיינל פור ההוא, אבל התרומה הכי גדולה שלו הגיעה עוד לפני כן. הרכז האמריקאי, שמככב העונה בפנאתינייקוס הגדולה, קלע 13 נקודות בשבע הדקות האחרונות ב"נס מילאנו" והנחיל לאיטלקים הפסד ביתי כואב. רייס קלע גם את סל הניצחון מול צסק"א בחצי הגמר ב-67:68 והפגיז 21 נקודות מתוך 26 הנקודות שלו ברבע הרביעי ובהארכה שבה הבטיחו הצהובים את זכייתם האחרונה עם דיוויד בלאט.

טייריס רייס, מכבי תל אביב. רויטרס
נכנס להיסטוריה של מכבי תל אביב. טייריס רייס/רויטרס

דווקא אחרי עונת השיא שלו, טייריס הלך לכסף הגדול של חימקי מוסקבה והוליך אותה לזכייה ביורוקאפ. הוא חזר איתה עונה לאחר מכן ליורוליג ורשם פרק מאוד לא מוצלח בברצלונה, לפני שחתם הקיץ בפנאתינייקוס. כידוע, טייריס הוא אקס מכבי תל אביב השני שמועמד לתואר כשהראשון היה דווין סמית' ששיתף עמו פעולה באותה עונה גדולה.

בעשור הקודם הצביעו הקפטנים והמאמנים, והפעם לנציגי 18 הקבוצות יצטרפו גם עיתונאים והקהל הרחב. בעשור הקודם נכללו שלושה שחקנים של מכבי תל אביב ברשימת עשרת שחקני העשור: דיאן בודירוגה, דימיטריס דיאמנטידיס, ג'יי אר הולדן, שרונאס יאסיקביצ'יוס, טראז'ן לנגדון, חואן קרלוס נבארו, תיאו פפאלוקאס, אנתוני פארקר, רמונאס שישסקאוסקס וניקולה וויצ'יץ'.

עוד בוואלה!

דווין סמית' מועמד לתואר שחקן העשור של היורוליג: "האלגנטיות שלו לא תישכח"

לכתבה המלאה

מתוך "Fast Break", התוכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully