וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית' מועמד לנבחרת העשור של היורוליג: "האלגנטיות שלו לא תישכח"

שחקן מכבי תל אביב לשעבר, שהיה אחד מגיבורי הזכייה ביורוליג וקבע שיא בגמר הגדול מול ריאל מדריד, מועמד עם עוד 49 שחקנים

פלייר ג'ורדי ברתומאו/צילום: ניב אהרונסון

דווין סמית', שחקן העבר של מכבי תל אביב, הוא אחד מ-50 המועמדים של היורליג לנבחרת העשור. היורוליג מסכם את השנים 2010 עד 2020, ואחרי שיפורסמו כל 50 המועמדים לתואר - אוהדים, מאמנים, שחקנים ואנשי תקשורת יצביעו ויבחרו את עשרת השחקנים הבולטים של העשור - ללא קשר לעמדה. בעשור הקודם הצביעו הקפטנים והמאמנים, והפעם לנציגי 18 הקבוצות כאמור יצטרפו גם עיתונאים והקהל הרחב. בעשור הקודם נכללו שלושה שחקנים של מכבי תל אביב ברשימת עשרת שחקני העשור: דיאן בודירוגה, דימיטריס דיאמנטידיס, ג'יי אר הולדן, שרונאס יאסיקביצ'יוס, טראז'ן לנגדון, חואן קרלוס נבארו, תיאו פפאלוקאס, אנתוני פארקר, רמונאס שישסקאוסקס וניקולה וויצ'יץ'.

שחקן עבר מכבי תל אביב דווין סמית'. ברני ארדוב
כיכב בסוף שבוע בלתי נשכח. סמית'/ברני ארדוב
הגופייה של דווין סמית' נתלית על האולם בהיכל יד אליהו. ברני ארדוב
הגופיה שלו כבר על תקרת האולם. סמית'/ברני ארדוב

דווין סמית' זכה עם מכבי תל אביב ביורוליג ב-2014. ב-2014/15 הוא נכלל בחמישייה השנייה של העונה ביורוליג. הוא נבחר פעם אחת לתואר שחקן החודש, במרץ 2013. הוא שיחק שש עונות במכבי תל אביב (2011 עד 2017), והיה חלק משמעותי בפיינל פור - במיוחד בגמר הבלתי נשכח מול ריאל מדריד אותו סיים עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים. הוא קבע שיא יורוליג, כששיחק בגמר 40 דקות ו-40 שניות. הוא עזב את הצהובים ב-2017 כשהוא מדורג במקום התשיעי בקלעי כל הזמנים של המועדון באירופה, עם 1,539 נקודות. "התחרותיות שלו והאלגנטיות שלו לא יישכחו", נכתב עליו באתר היורוליג.

שחקנים נוספים שהוזכרו עד עתה כמועמדים לתואר הם ויקטור חריאפה, יורגיוס פרינטזיס וקוסטס סלוקאס. הרשימה המלאה תפורסם לאורך השבועות הקרובים.

ובינתיים: מכבי תל אביב וג'ייק כהן משתעשעים באתר הרשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully