וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראס הרצוג: "ערן זהבי? המטרה שלנו היא קודם כל לנצח"

18.11.2019 / 19:30

מאמן הנבחרת התייחס לסיכוי שהחלוץ יסיים כמלך שערי המוקדמות (שלישי, 21:45, כאן11). דגני, מנחם וחזיזה עשויים לפתוח

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

התגובות של נבחרת ישראל למשחק מול פולין

נבחרת ישראל המריאה לצפון מקדוניה, לקראת המשחק האחרון שלה בקמפיין מוקדמות היורו מחר (שלישי, 21:45) מול צפון מקדוניה. בנבחרת רוצים להימנע מהפסד כדי לא לסיים במקום החמישי וימתינו ליום שישי, כדי לגלות מי יהיו היריבות בפלייאוף במרץ הקרוב.

המאמן אנדי הרצוג שוחח עם השחקנים וביקש מהם לתת את הכול כדי לסיים עם ניצחון ולהשאיר טעם טוב מהטורניר ולקראת הפלייאוף. המאמן תירגל מספר שינויים, כאשר אוראל דגני, סאן מנחם ודולב חזיזה שולבו ב-11 ועשויים לפתוח. חזיזה, שערך הופעת בכורה נגד פולין, אמר על כך: "אין גאווה כמו ללבוש את מדי הנבחרת. הרבה זמן חיכיתי לזה, זה מרגש כשזה משחק בכורה אבל אני בטוח שזה ימשיך להיות מרגש בכל משחק. בשבילי נבחרת זה משהו כל כך גדול, במיוחד עם כל מה שעברתי. אני אמנם שחקן צעיר אך עברתי בדרך הרבה מכשולים שרק חישלו וחיזקו אותי והביאו אותי מוכן. אני מקווה להמשיך לשחק, לקבל ביטחון ולהיות חלק משמעותי בנבחרת".

הרצוג ביקש מהשחקנים שלא לחשוב על העתיד ולהתרכז במשחק בו הוא מתכנן כמה שינויים ואף שוקל לשנות את המערך לרביעייה אחורית ולא לשחק שוב עם שלושה בלמים, לקח מהמשחק האחרון, כשמנחם, חזיזה, דיא סבע ודגני בתמונת ההרכב. באימון שנערך בבית וגן לא תורגל הרכב והשחקנים שלא שותפו מול פולין ערכו אימון מלא, בעוד היתר הסתפקו בטיפולים.

עוד בוואלה!

פאנדב צפוי לפתוח נגד ישראל, המקדונים בטוחים: "הפעם ננצח"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ישראל דולב חזיזה יהונתן כהן סאן מנחם. ההתאחדות לכדורגל,
נחתו ביעד. שחקני הנבחרת יורדים מהמטוס/ההתאחדות לכדורגל

בערב קיימה הנבחרת מסיבת עיתונאים. קפטן ישראל ביברס נאתכו אמר: "לשתי הנבחרות אין סיכוי לעלות מהבית, אבל עדיין יש לנו מטרות. אנחנו רוצים להשיג ניצחון כי הדרך בה נסיים את שלב הבתים תשפיע על איך שנשחק בפלייאוף. אני חושב שיהיה משחק אחר לגמרי ממה שהיה בבאר שבע. שם צפון מקדוניה הגיעה בעיקר להתגונן ופה אני מצפה שהיא תנסה לתקוף יותר. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו ולהבליט את הדברים החזקים אצלנו".

מאמן הנבחרת אנדראס הרצוג הוסיף: "אני חושב ששלוש הנבחרות במקומות 5-3 הן בערך באותה רמה. לצפון מקדוניה היו משחקים טובים מאוד, אבל כשעושים טעות אחת כמו מול אוסטריה משלמים ומפסידים 4:1. אנחנו יודעים שצפון מקדוניה אגרסיבית מאוד. במחצית הראשונה נגד פולין שיחקנו לא טוב, אבל בשנייה השתפרנו. נכון שפולין לא שמרה על אותו קצב במחצית השנייה, אבל גם כך אנחנו השתפרנו מאוד. אני חושב שיהיה משחק טוב כי לשתי הנבחרות יש איכות.

"אני תמיד פועל איך שאני חושב שיהיה הכי נכון לנבחרת. נראה מה המערך הנכון ביותר למשחק מחר, אבל מבחינתי הכי חשוב שנהיה מוכנים במצבים מסוכנים. במשחק הקודם קיבלנו שני שערים ממצבים נייחים". על ערן זהבי: "בשבילנו הדבר הכי חשוב זו הנבחרת, אבל מהצד השני לערן היה קמפיין מעולה והוא הסיבה שהיו לנו סיכויים לנצח. המטרה המרכזית שלנו היא לנצח. אם ננצח וערן ישיג את המטרה זה יהיה מיוחד. כולם מדברים על זהבי, אבל גם דאבור היה מצוין ורואים שהוא כבר בקצב של משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully