וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אני סובל מכאבים, לא הייתה מחלוקת ביובנטוס"

הכוכב הפורטוגלי התייחס לראשונה לחילוף נגד מילאן: "הבנתי את המהלך הזה. הקרבתי את עצמי בשביל הנבחרת למרות הפציעה"

עריכה: ליר שפיגלר

אחרי שביום חמישי הוא כבש שלושער ב-0:6 של פורטוגל על נבחרת ליטא, כריסטיאנו רונאלדו הוסיף כיבוש נוסף הערב (ראשון) ב-0:2 על לוקסמבורג בחוץ. אחרי המשחק שהבטיח לאלופת אירופה את הכרטיס ליורו 2020, CR7 התפנה לדבר על ה"פרשה" ביובנטוס לפני היציאה לפגרת הנבחרות.

בשבוע שעבר רונאלדו הוחלף בדקה ה-55 במשחק של יובנטוס נגד מילאן, נראה כעוס ועזב את האצטדיון. המאמן מאוריציו סארי סיפר שהכוכב "לא במיטבו" ובימים האחרונים דובר לא מעט על העניין, בעיקר אחרי שהחלוץ נראה טוב באימוני נבחרת פורטוגל וכבש את אותו שלושער נגד ליטא.

"בשלושת השבועות האחרונים הייתי מוגבל בגלל הכאבים", סיפר CR7, "לא הייתה שום מחלוקת ביובנטוס, זו המצאה של התקשורת. אף אחד לא אוהב כשמחליפים אותו, אבל הבנתי את זה כי לא הייתי בכושר טוב".

רונאלדו סיפר מדוע שיחק השבוע במדי פורטוגל, חרף הפציעה: "הקרבתי את עצמי בשביל הנבחרת כי היינו עלולים לפספס את העלייה ליורו. למזלי לא נפצעתי הרבה לאורך הקריירה, אבל זה לא אומר שזה לא יכול לקרות לי. הכאבים מנעו ממני להיות ב-100 אחוז יכולת, אבל אני תמיד מנסה לשחק".

השער של רונאלדו הערב היה ה-99 שלו במדים הלאומיים והוא סיכם: "מן הסתם, השער ה-100 יגיע. שיאים נועדו להישבר ואני כאן בשביל לשבור אותם".

שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו. AP
בדרך לשער ה-100. רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully