וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השלושער: רונאלדו "הוכיח שהוא 100 אחוז", ביובנטוס מחכים למוצא פיו

הכוכב השכיח את סערת ה"פציעה" ביובנטוס עם עוד הצגה במדים הלאומיים, התקרב לשיא כל הזמנים, סחט עוד מחמאות בפורטוגל ועורר עוד תהיות באיטליה

יוטיוב

פצוע? כריסטיאנו רונאלדו הוכיח אמש (חמישי) שכושרו מצוין, כשכבש שלושער נהדר לרשת של ליטא בניצחון 0:6 של נבחרת פורטוגל. כוכב יובנטוס, שהצטרף לנבחרת על רקע סערת הפציעה שהיתה או לא היתה במדי יובנטוס, מתקרב בצעדי ענק להפוך לגדול כובשי הנבחרות בכל הזמנים. מאזנו עומד כעת על 98 שערים במדי פורטוגל, 11 שערים בלבד מהשיא ההיסטורי בו מחזיק עלי דאי האיראני.

"הוא אף פעם לא מתעייף, תמיד רוצה עוד. הרעב הזה הופך אותו לכדורגלן הטוב בעולם", הילל חברו לנבחרת רוי מורה. "אפשר רק לקוות שהוא ימשיך להסב לנו כל כך הרבה נחת גם בעתיד".

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס הגיב לשמועות על מצבו הפיזי של רונאלדו, אחרי שהוחלף פעמיים על ידי מאמן יובנטוס מאוריציו סארי. "הרבה אנשים תוהים מה מצבו, וכבר אמרתי שמצבו מצוין. בכל מקרה, הערב הוא הוכיח על המגרש שהוא לא ב-90 אחוז - הוא ב-100 אחוז. היו אנשים שפקפקו בזה, אבל זה בטח לא הייתי אני", הסביר המאמן. "ההצגה שלו היום לא הפתיעה אותו. למעשה, רונאלדו אף פעם לא מפתיע אותי. שלושער אצלו זה דבר נורמלי לחלוטין".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
יובנטוס מחכה לסיום הפגרה. רונאלדו חוגג אמש/רויטרס

ביובנטוס ממתינים לסיום פגרת הנבחרות כדי להלבין את העניינים עם הכוכב הגדול. על פי דיווחים באיטליה, הגברת הזקנה מצפה מרונאלדו להתנצל על תגובתו לחילוף של סארי, אולם אחרי הסערה שהתעוררה סביבו, קודם כל רוצה להנמיך את הלהבות.

"המטרה היא תמיד להסתכל קדימה, לא אחורה. עוד יהיה הרבה זמן לדבר איתו על מה שקרה", אמר אמש קפטן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י. "הוא מצטיין בנבחרת פורטוגל, וזה אומר שהוא משתפר מבחינה פיזית. מבחינה מנטלית הוא תמיד במצב נהדר, כך שזו אף פעם לא היתה הבעיה".

בונוצ'י הוסיף ואמר ש"כשרונאלדו יחזור לטורינו, יהיה לנו זמן לדבר על הכל. יש עוד המון משחקים העונה, וכמובן שנזדקק לו. אני משוכנע שהמטרה שלו היא לעזור לנו לזכות בכמה שיותר תארים, לא שום דבר אחר".

עוד בוואלה!

מקירוש, דרך מוריניו ועד בניטס: העימותים של רונאלדו עם מאמניו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully