וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקירוש, דרך מוריניו ועד בניטס: העימותים של רונאלדו עם מאמניו

מאוריציו סארי הוא ממש לא המאמן הראשון שהתעמת עם כוכב יובנטוס. הספסול בריאל מדריד, המתקפה על מאמן פורטוגל. סקירה לאחור

עריכת וידאו: מתן חדד

כריסטיאנו רונאלדו נמצא בימים אלו עם נבחרת פורטוגל ומתכונן לצמד המשחקים מול ליטא ולוקסמבורג שיסיימו את קמפיין מוקדמות היורו. אלא שהמשחק האחרון שלו עם יובנטוס נגד מילאן, שבו הוא הוחלף על ידי דיבאלה כובש שער הניצחון ועזב בזעם את האצטדיון, עדיין מסעיר את ארץ המגף. רונאלדו התעמת כבר פעמיים עם מאוריציו סארי, שמבחינתו הצהיר ש"רונאלדו לא במיטבו" והעז להחליף אותו בשני משחקים ברציפות. אבל סארי הוא לא המאמן הראשון שמתעמת עם הכוכב הגדול, ואולי גם לא האחרון. קבלו סקירה קצרה של המאמנים שלא תמיד הסתדרו עם המגה כוכב.

כריסטיאנו רונאלדו, ז'וזה מוריניו בריאל מדריד. AP
מערכת יחסים מורכבת. מוריניו ורונאלדו/AP

1. קרלוס קירוש בנבחרת פורטוגל

קרלוס קירוש זכה לאמן את רונאלדו במהלך המונדיאל ב-2010. אחרי ההדחה בשלב הנוקאאוט מול ספרד, רונאלדו נשאל על ידי הכתבים מה קרה וענה: "תשאלו את קירוש". מהרגע הזה היחסים בין השניים, שעבדו יחד גם במנצ'סטר יונייטד, הידרדרו במהירות.

עוד בוואלה!

סארי טען שרונאלדו פצוע, בנבחרת פורטוגל סותרים אותו: "הוא בכושר מצוין"

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו עם מאמן ניוקאסל רפא בניטס. רויטרס
לא הסתדרו עם רונאלדו/רויטרס

2. ז'וזה מוריניו בריאל מדריד

קירוש הוא לא המאמן הפורטוגלי היחיד שסבל מרונאלדו. הכוכב רשם שני עימותים עם "המיוחד" בריאל מדריד. הראשון היה אחרי המשחק הראשון מול ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות ב-2011. רונאלדו ביקר בפומבי את המערך ההגנתי של מוריניו, וזה בתגובה ספסל אותו במשחק שלאחר מכן מול סראגוסה.

כריסטיאנו רונאלדו עם מאמן יובנטוס מאוריציו סארי. רויטרס
איך תסתיים מערכת היחסים ביניהם? רונאלדו וסארי/רויטרס

3. רפא בניטס בריאל מדריד

המיני עימותים של רונאלדו עם קירוש ומוריניו היו כאין וכאפס לעומת היחסים המעורערים של הכוכב עם המאמן הספרדי של ריאל מדריד. כשנשאל האם בניטס לימד אותו לבעוט בעיטות חופשיות, רונאלדו ענה: "אתה תמיד יכול ללמוד ממאמנים, ראיתי דברים מבניטס וממאמנים אחרים אבל יש איכויות שאף מאמן לא יכול ללמד אותך. או שיש לך, או שאין לך את זה. הוא חשב שהוא לימד אותי גם לבעוט, לכדרר. מה אני אמור לענות לו? אמרתי לו בסדר, קשה להתווכח עם בנאדם שחושב אחרת לגמרי ממך". בניטס החזיק מעמד רק ארבעה חודשים אחרי העימות עם הכוכב שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully