וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו זעם על החילוף ונטש את האצטדיון, סארי: "הוא לא במיטבו"

הכוכב הוחלף בפעם השנייה ברציפות, דיבאלה מחליפו סידר את ה-0:1 של יובה על מילאן. המאמן התגונן: "הוא סובל מפציעה בברך בחודש האחרון, זה מגביל אותו". קאפלו עקץ: "בואו נגיד את האמת, הוא לא עבר שחקן בדריבל כבר שלוש שנים!". עיתונאי טוען: יש עליו "הגנה תקשורתית"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס כועס על החילוף. רויטרס
תמונה אחת שווה אלף מילים/רויטרס

יובנטוס חזרה הערב (שני) למקום הראשון בסרייה א' אחרי 0:1 קטן ומתוק על מילאן, שפעם היתה היריבה הכי גדולה שלה. פאולו דיבאלה הכריע (77) עם שער שביעי בקריירה מול מילאן, שהפסידה בכל תשעת הביקורים שלה עד כה באצטדיון החדש של יובה. אבל עם כל הכבוד לניצחון הזה, הסיפור הגדול מגיע דווקא מכיוונו של כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי היה זה שפינה את מקומו לפאולו דיבאלה בדקה ה-55 ולמרות שהחילוף הזה הפך להיות בינגו מבחינתו של סארי, נדמה שהכוכב הגדול ממש לא אהב את החילוף שלו.

רונאלדו, שהוחלף גם במשחק הקודם מול לוקומוטיב מוסקבה בליגת האלופות, צולם כשהוא מסנן כמה מילים לעבר סארי וירד מיד לחדר ההלבשה. לאחר מכן בתקשורת האיטלקית אף אישרו שהוא עזב את האצטדיון שלוש דקות לפני סיום המשחק. כזכור, במשחק מול לוקומוטיב סארי טען שרונאלדו סובל מפציעה שמגבילה אותו בריצה, אך הפעם נדמה שהחילוף היה מקצועי נטו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס לאחר שהוחלף. רויטרס
ירד ישר לחדר ההלבשה/רויטרס

מאוריציו סארי התייחס לסוגיית רונאלדו ואמר: "אנחנו חייבים להודות לו בגלל שהוא הקריב כדי להיות איתנו בסיטואציה לא קלה. הוא עשה ככל שביכולתו כדי לשחק, אבל ראיתי שהוא לא במיטבו וחשבתי שיהיה הכי טוב להחליף אותו. זה טבעי ששחקן יתעצבן לעזוב את המגרש, במיוחד כשהוא עבד כל כך קשה כדי לשחק".

סארי הסביר ממה סובל רונאלדו ואמר: "בחודש האחרון יש לו בעיה קטנה בברך, הוא נפצע באימון וסובל מכאבים. הפציעה שלו משפיעה על ההופעה שלו והוא לא במיטבו כרגע. כל שחקן שמנסה לתת את הכול יתעצבנו בחמש דקות אחרי שהם מוחלפים, אבל מאמנים צריכים להיות מודאגים אם שחקנים לא יכעסו כשהם מוחלפים".

פאולו דיבאלה כובש שער הניצחון אמר בסיום: "היה חשוב מאוד לנצח, לא משנה מי כובש. זו לא היתה ההופעה הכי טובה שלנו, אבל אנחנו חייבים לנצח בכל דרך בשביל המטרה שלנו שהיא לזכות בסקודטו. מילאן לא התחילה טוב את העונה, אבל זו עדיין מילאן. זו קבוצה נהדרת ששיחקה טוב".

על השער שלו: "אף אחד לא ציפה ממני לכבוש ברגל ימין. הכדור הגיע לי לרגל הזו והיה לי את המזל שזה הלך טוב. כרגע נראה שהאליפות תוכרע בינינו לאינטר, אבל הדרך עוד ארוכה".

מאמן העבר האיטלקי פאביו קאפלו, שכיום משמש כפרשן, ביקר בחריפות את ההתנהלות של רונאלדו: "המחווה שלו אחרי שהוחלף הייתה מאוד לא יפה. אלופים לא מתווכחים, וכרגע דיבאלה מצליח לנצח משחקים. גם דוגלאס קוסטה. בוא נגיד את האמת - רונאלדו לא עבר שחקן בדריבל כבר שלוש שנים! הוא עדיין ווינר, ואנחנו מחכים לו, אבל יש עוד שחקנים שמחכים לעשות את השינוי. במקום סארי הייתי מזמן את רונאלדו לשיחה, זו כבר פעם שנייה ששחקן שנכנס משנה את המשחק".

על פי העיתונאי מרטין מסור, שכותב ל"גאזטה" ול"פור פור טו" בין השאר: "רונאלדו הוחלף ע"י דיבאלה אחרי שהיה לו משחק נוראי, אבל משום מה, המצלמה של הזכיינית בוחרת להתמקד בשלט ביציע ובאניילי, במקום בעובדה שהוא לא מברך את סארי ומזלזל בו ויורד לחדר ההלבשה. זאת הגנה תקשורתית".

עוד בוואלה!

איטליה: דיבאלה החזיר את יובנטוס לפסגה, רונאלדו כעס כשהוחלף

לכתבה המלאה

האם רונאלדו ביקש להתחלף?

עיתונאי איטלקי: "היה לרונאלדו משחק נוראי, אבל המצלמה מתמקדת בשלט ובאניילי. זו הגנה תקשורתית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully