וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: דיבאלה החזיר את יובנטוס לפסגה, רונאלדו כעס כשהוחלף

הפורטוגלי סינן כמה מילים וירד בזעם לחדר ההלבשה, מחליפו דיבאלה (77) העניק לאלופה 0:1 על מילאן. לאציו שלישית, רומא הפסידה, ניצחון מרגש לקליארי

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
עונה שישית ברציפות שהוא כובש לרשת מילאן. פאולו דיבאלה/רויטרס

רגע לפני פגרת הנבחרות, הסרייה A השלימה הערב (ראשון) את המחזור ה-12, כשיובנטוס הבלתי מנוצחת חזרה למקום הראשון בזכות 0:1 קטן ויקר על מילאן. לאציו (2:4 על לצ'ה) רשמה ניצחון רביעי רצוף ועלתה למקום השלישי על חשבון רומא שהפסידה 2:0 בפארמה. במשחק הראשון של היום, קליארי המפתיעה הביסה את פיורטינה 2:5.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
לא אהב את החילוף. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - מילאן 0:1

תשעה משחקים, תשעה ניצחונות - זה המאזן של יובנטוס מול מילאן מאז המעבר לאצטדיון החדש. הערב הרצף הזה כבר היה קרוב להיקטע, אבל וויצ'ך שצ'סני גילה יכולת מצוינת בשער האלופה ופאולו דיבאלה המחליף דאג לשמור על המסורת ולהוציא את יובנטוס לפגרת הנבחרות מהמקום הראשון. סטפנו פיולי עם שלושה הפסדים מאז מינויו, והרוסונרי ירדו למקום ה-14 והפסידו כבר שבע פעמים ב-12 מחזורים - הכי גרוע מאז עונת 1941/42.

עוד בוואלה!

הדיל שהפיל: העסקאות הגרועות שעשתה מילאן עם יובנטוס בעשור הנוכחי

לכתבה המלאה
מאוריציו סארי מאמן יובנטוס (מימין) עם סטפנו פיולי מאמן מילאן. רויטרס
מילאן בשפל היסטורי. סטפנו פיולי עם מאוריציו סארי/רויטרס

גונסאלו היגואין פתח מול הקבוצה בה החל את העונה שעברה ונעצר אצל ג'אנלואיג'י דונארומה בדקה ה-15, כשבצד השני שצ'סני הפולני מנע שלוש פעמים מבן ארצו קשישטוף פיונטק לכבוש ועצר גם ניסיון של תאו הרננדז. בדקה ה-55 הדהים מאוריציו סארי כשהוציא את כריסטיאנו רונאלדו בפעם השנייה ברציפות (לראשונה מאז הגיע ליובנטוס, ולראשונה בדקה כה מוקדמת). הכוכב לא אהב את המהלך, סינן כמה מילים בפורטוגזית לעבר הספסל וירד ישירות לחדר ההלבשה. אלא שהחילוף של סארי עבד.

דיבאלה נכנס במקום רונאלדו ובדקה ה-77 קיבל כדור מהיגואין, עבר את השומר שלו ובעט בימין אל הרשת מ-13 מטרים. עונה שישית ברציפות שהוא כובש לרשת הרוסונרי, כולל האחרונה במדי פאלרמו, וזו היריבה המועדפת עליו עם שבעה שערים. סוסו הספרדי הורחק משורות מילאן בתוספת הזמן, כשלאונרדו בונוצ'י וחבריו שמרו על התוצאה בשיניים ויובנטוס שוב ניצחה על חודו של שער - בפעם התשיעית מתוך 10 ניצחונות הליגה.

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס (משמאל) מול לאו דוארטה שחקן מילאן. רויטרס
בישול מול קבוצתו בעונה שעברה. גונסאלו היגואון מול לאו דוארטה/רויטרס

פארמה - רומא 0:2

כמו לאציו, גם הג'אלורוסי חזרו לליגה אחרי הפסד דרמטי 2:1 בליגה האירופית, אבל בניגוד ליריבה העירונית, רצף הניצחונות שלהם בליגה נעצר עם הפסד ראשון אחרי תשעה משחקי חוץ של תוצאות חיוביות. המפגשים עם פארמה בדרך כלל מאירים לרומא פנים, אבל הפעם פאו לופס הציל אותם בכמה הזדמנויות ודווקא אחרי קורה של אלכסנדר קולארוב, הגיע השער של המארחת, כשהמחליף מתיאה ספרוקאטי עצר על החזה ברחבה ושלח כדור לפינה בדקה ה-68 וחגג את הראשון שלו העונה. רומא יצאה עם כל הכלים קדימה כדי להשוות, ונעקצה במתפרצת בתוספת הזמן כשאנדראס קורנליוס חתם עם טיל אל הרשת אחרי הכנה של הרנאני. רומא ירדה למקום השישי.

מתיאה ספרוקאטי שחקן פארמה. רויטרס
הרחיק את רומא מהמקום הרביעי. מתיאה ספרוקאטי חוגג/רויטרס

לאציו - לצ'ה 2:4

בליגה האירופית היא אמנם מפסידה, אבל בסרייה A לאציו ממשיכה לאסוף ניצחונות ולהראות שהעונה היא תיאבק על הכרטיס לליגת האלופות. צ'ירו אימובילה קיבל תשורה לכבוד שער ה-100 שהשיג בשבוע שעבר וגם את פרס שחקן החודש בליגה, והסתפק הפעם בשער אחד מהנקודה הלבנה (77) שהעלה את מאזנו ל-14 כיבושים ובבישול לחואקין קוראה (80) שהבקיע גם את הראשון של לאציו (30) ועל השני היה חתום סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' (62). ג'אנלוקה לפאדולה השווה פעם אחת עבור האורחת (40) וחשב שעשה זאת שוב בדקה ה-67 אחרי החמצת פנדל של חומה בבקאר, אבל המהלך נפסל בגלל כניסה מוקדמת שלו לרחבה. לאציו עם ניצחון רביעי רצוף, פאביו ליבראני לא הצליח להפתיע את הקבוצה עמה היה מזוהה כשחקן ולצ'ה שלו רק נקודה מעל הקו האדום, למרות שער מצמק נוסף של אנדראה לה מאנטיה בנגיחה (85).

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו אחרי שהגיע ל-100 שערים עם נשיא המועדון קלאודיו לוטיטו ובנו אנריקו לוטיטו. GettyImages
שני פרסים ושער. צ'ירו אימובילה עם קלאודיו לוטיטו/GettyImages

קליארי - פיורנטינה 2:5

יומיים לפני המשחק נגד האקסית, ג'יו סימאונה כתב פוסט ארוך באינסטגרם שלו ופנה לדוידה אסטורי המנוח: "קליארי נגד פיורנטינה תמיד יהיה המשחק שלך ואתה תצפה בו מלמעלה. מ-1,000 סיבות זה יהיה משחק מיוחד גם בשבילי ואני ארגיש כאילו אני משחק איתך שוב".

היום הארגנטינאי שעבר בקיץ מפיורנטינה לקליארי - המסלול ההפוך מזה שעשה אסטורי - כבש את השלישי של קבוצתו עם העקב ופרץ בבכי. סימאונה הקדיש את השער לחברו שמת במרץ 2018, אחרי שבדקה ה-13 המשחק נעצר לדקה (13 היה המספר על גבו של הבלם).

מעבר לכך, הקבוצה מסרדיניה המשיכה להבריק עם ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. מרקו רוג (16) ופאביו פיסקאנה (26) כבשו לפני שסימאונה קבע 0:3 בדקה ה-34. ז'ואאו פדרו (54) וראג'ה נאינגולן שגם בישל שלישייה (65, פצצה לחיבורים) הוסיפו במחצית השנייה ודושאן ולהוביץ' רק צימק עם צמד (75 ו-87).

שחקן קליארי, ג'יובאני סימאונה (99). GettyImages
ריגש והתרגש. ג'יו סימאונה/GettyImages

משחקים נוספים

סמפדוריה - אטאלנטה 0:0
רוסלן מלינובסקי מאטאלנטה הורחק (74)

אודינזה - ספאל 0:0
חואן מוסו עצר פנדל של אנדראה פטאניה מספאל (98)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully