וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נהריה ניצחה את גלבוע/גליל 76:95 בגן נר

הקבוצה של דני פרנקו חזרה מפיגור דו ספרתי במהלך המחצית הראשונה ונעזרה במשחק נהדר של דומיניק ווטרס (26) כדי לחזור עם ניצחון חוץ חשוב

דומיניק ווטרס שחקנה של עירוני נהריה. ברני ארדוב
משחק נהדר שלו. דומיניק ווטרס/ברני ארדוב

עירוני נהריה הגיעה הערב (שני) לאולם בו הפסידה בארבע הפעמים האחרונות, ויצאה עם ניצחון חוץ גדול על הפועל גלבוע/גליל, 76:95 לאחר תצוגה התקפית נהדרת מצד הקבוצה כשמעל כולם בלט דומיניק ווטרס הנהדר שסיים עם 26 נקודות ו-9 אסיסטים. אצל המארחת ג'סטין טילמן היה נהדר עם 21 נקודות ו-16 ריבאונדים, אך זה לא מנע מקבוצתו לרדת מנוצחת אחרי שכבר הוליכה במהלך המחצית הראשונה בפער דו ספרתי. מדובר בהפסד שלישי ברציפות לקבוצה של ליאור ליובין שמאבדת גובה לאחר פתיחת עונה נהדרת.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'סטין טילמן 21 נקודות ו-16 ריבאונדים, ג'ארמר גאלי 17 נקודות ו-5 אסיסטים, נתנאל ארצי 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, אדגר סוסה (5 ריבאונדים, 6 אסיסטים) 13 נקודות, יפתח זיו 7 נקודות, ג'ארוויס ורנאדו (1 מ-7 מהשדה) 3 נקודות, רון קופר נקודה אחת, גיל בני (11:54), עידו פליישר (09:17), עמית ראובן (01:15) ואורי גמיזו (01:09) שותפו ולא קלעו.

קלעו לעירוני נהריה: דומיניק ווטרס 26 נקודות ו-9 אסיסטים, ג'רל מקניל 20 נקודות, טוני גפני 18 נקודות ו-5 ריבאונדים, ג'ף אדריאן 11 נקודות ו-6 ריבאונדים, איתי שגב (6 ריבאונדים) וטראוויס ווריק 7 נקודות כ"א, איגור קולשוב וניב משגב 3 נקודות כ"א.

נתנאל ארצי שחקן הפועל גלבוע/גליל. ברני ארדוב
מחצית ראשונה טובה שלו לא עזרה לגלבוע. נתנאל ארצי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק נפתח כששתי הקבוצות מנסות לרוץ עם הרבה מאוד בלאגן. לאחר ארבע דקות התוצאה עמדה על 6:7 לזכות האורחים. נתנאל ארצי העלה את המארחת ליתרון ראשון במשחק במהלך של סל ועבירה לאחר מסירה נהדרת של ג'ארמר גאלי, אך מהלך בין גבוהים יפה של האורחת הסתיים בהטבעה של איתי שגב. לאחר שהיתרון החליף ידיים בפתיחה, עלתה גלבוע/גליל ל-11:16, אך נענתה מיד בשלשה של ג'רל מקניל בצד השני. נתנאל ארצי היה האיש של ליאור ליובין ברבע הראשון עם 9 נקודות ושתי צליפות מחוץ לקשת. בסיום הרבע הראשון, 17:22 לגלבוע.

רבע 2:

לאחר כמעט דקה ללא נקודות ברבע השני ג'ארמר גאלי העלה את קבוצתו ל-8 הפרש עם שלשה קשה. נתנאל ארצי קבע יתרון דו ספרתי ראשון במשחק עם שתי קליעות עונשין מדוייקות וזה 17:27 מקומי. דומיניק ווטרס היה הראשון לשים את נהריה על הלוח ברבע הזה עם ארבע נקודות רצופות והוריד את הפער לשש נקודות. המארחת עמדה על 12 ריבאונדים בהתקפה עוד במהלך הרבע השני, כשג'סטין טילמן כבר הספיק לרשום במאזנו 11 כדורים חוזרים (!) אך גלבוע לא הצליחה לברוח ושלשה של טוני גפני השאירה את האורחים במרחק של ארבע נקודות, 28:32 למארחים. ארבע נקודות רצופות של נהריה במתפרצת גרמו לליובין להזעיק פסק זמן ביתרון נקודה בלבד, 35:36. המומנטום הסגול נמשך ודומיניק ווטרס החזיר את נהריה ליתרון כשתי דקות לסיום המחצית וקבע 37:39. המארחת הצליחה ליטול בחזרה את ההובלה ובמחצית יתרון דחוק לגלבוע/גליל, 42:43.

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 83:95 את הפועל גלבוע/גליל במשחק השלמה מהמחזור השני

לכתבה המלאה
ליאור ליובין מאמן הפועל גלבוע/גליל. ברני ארדוב
המומנטום מפתיחת העונה נעלם כלא היה. ליאור ליובין/ברני ארדוב

רבע 3:

טראוויס ווריק ניצל עבירה של יפתח זיו, השלישית שלו במשחק, על מנת להעלות את נהריה ל-45:48. איתי שגב תיקן החטאה של ווטרס וקבע 52:57, אך טילמן המשיך לשלוט מתחת לסלים וצימק לאחר ריבאונד התקפה נוסף. טוני גפני קבע הפרש שיא מבחינת האורחת עם שלשה שקבעה 56:64, וגרמה לליאור ליובין לקרוא לפסק זמן ראשון במחצית השניה. שלשה של ג'רל מקניל חתמה רבע שכולו סגול הסתיים ב-64:73 לנהריה.

רבע 4:

לאחר יותר מדקה ללא נקודות ברבע האחרון העלה טראוויס ווריק את הסגולים לראשונה במקח ליתרון דו ספרתי, 64:75. אדגר סוסה קלע סל שדה ראשון למקומיים לאחר יותר משלוש דקות, אך נהריה עדיין צעדה ביתרון דו ספרתי. המארחת ניסתה לחזור למשחק בעזרת אגרסיביות אך איבדה את גיל בני בעבירה חמישית והתקשתה לייצר מומנטום. שלוש וחצי דקות לסיום קבר טוני גפני שקבעה הפרש שיא של 16 נקודות לטובת האורחת, שנראה שהולכת ומבטיחה לעצמה את הניצחון. בסיום 76:95 גדול לנהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully