וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פארקר כבר הציע חוזה: הכירו את בת ה-13 שמשחקת בנבחרת ליטא הבוגרת

יוסטה יוסיטה המתנשאת לגובה 1.84 מ' רשמה השבוע את הופעת הבכורה שלה בנבחרת הבוגרת וכבשה את עולם הכדורסל. רכז העבר הציע לה להצטרף לאקדמיה של וילבראן: "אקח אותה תחת חסותי". צפו בביצועיה המרשימים

מתוך יוטיוב

בווידאו: נקודות הבכורה של יוסטה יוסיטה בנבחרת ליטא הבוגרת

עולם הכדורסל האירופי נחשף השבוע למאורע חסר תקדים: ילדה בת 13 שיחקה בנבחרת הבוגרת, ועל הדרך כבשה גם את האינטרנט. שמה היא יוסטה יוסיטה, ביום שלישי הקרוב היא תחגוג את יום הולדתה ה-14, ובליטא כבר מכנים אותה הדבר הגדול הבא - תרתי משמע. על אף גילה הצעיר, היא כבר מתנשאת לגובה של 1.84 מ', ונראית שייכת גם מול שחקניות המבוגרות ממנה ב-20 שנה.

"היו לי צמרמורות", אמרה על הופעת הבכורה שלה מול אלבניה במסגרת מוקדמות יורובאסקט 2021. "מעולם לא שיחקתי מול כל כך הרבה אנשים וזה היה עוד יותר מלחיץ, לשחק עם נשים בגיל הזה ולא עם נערות. אני אסירת תודה שניתנה לי ההזדמנות וחושבת שניצלתי אותה לא רע".

לא רע בכלל: זמן קצר לאחר שעלתה מהספסל, כבר צלפה את הסל הראשון שלה בקריירת הבוגרות. "פשוט שחררתי את הכדור, לא ידעתי לאן הוא יילך אבל זה נכנס והוריד קצת מהלחץ", סיפרה הנערה שסיימה עם 4 נקודות, 3 אסיסטים, ריבאונדים, חטיפה וחסימה ב-10 דקות של משחק.

כך נראתה הופעת הבכורה שלה בליגה הליטאית הבוגרת

יוסיטה, שהוליכה את נבחרת הנערות של ליטא למדליית כסף באליפות אירופה האחרונה (אף שהיתה השחקנית הצעירה ביותר בטורניר), עוררה הדים ברחבי היבשת וכבר קיבלה הצעה יוקרתית מאחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי: טוני פארקר. רכז העבר הצרפתי הציע לליטאית הצעירה להצטרף לאקדמיית הכדורסל של וילבראן בשלוש השנים הקרובות - הצעה אותה החליטה לקבל.

"אני לא מכיר מקום טוב יותר באירופה להשתפר בו מצרפת, גם פיזית וגם מחוץ לפרקט", אמר מאמן נבחרת ליטא מנטאס שרניוס. "בהכירי את טוני פארקר ואת הידע שלו במשחק, ובהכירי את האנשים שעובדים במועדון, יש להם מאמן שמשחק כדורסל קבוצתי וחכם".

במשחק הבא של המוקדמות יוסיטה לא תיקח חלק. מדוע? משום ש"מצפה לנו מלחמה בטורקיה, וצריך לשמור עליה כי היא היהלום שלנו", אמר המאמן. "היה תענוג לעבוד עם שחקנית כמוה, זה חלומות של כל מאמן, שתהיה לו שחקנית כל כך חכמה. היא לא טועה באימונים".

פארקר עצמו סיפר: "דיברנו ארוכות והופתעתי לטובה. היא יודעת מה היא רוצה, היא משדרת ביטחון רב והבטחתי להוריה שאם היא תחתום אצלנו, אקח אותה תחת חסותי ואבלה הרבה זמן בניסיון לעזור לה. אקח אותה גם לסן אנטוניו כדי לעבוד. התאהבנו בה ובמשפחתה".

View this post on Instagram

Time has come for a new chapter?

A post shared by Baby-face Assassin (@jocyteee) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully