וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את זה הן לעולם לא ישכחו: צפו במחווה המרגשת של כריסטיאנו רונאלדו

לרגל העפלתה לשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה, קיבלה נבחרת הנערות של פורטוגל מתנה יוקרתית: נעליים חדשות מתנות כוכב יובנטוס, שגם שלח ברכה מעוררת השראה

צילום מסך

כריסטיאנו רונאלדו כבר הוכיח לא פעם שהוא לא רק שחקן גדול, אלא גם אדם מיוחד מאוד. הדוגמא העדכנית ביותר לכך הגיעה היום (שני), עם מחווה מרגשת לשחקניות נבחרות הנערות של פורטוגל, שעלתה לשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה.

בזמן טקס שנערך לנערות, הוקרן על המסך סרטון ובו מסר מעורר השראה מכוכב יובנטוס, אבל זה לא הכל - בסיום הסרטון, הוזמנו הנערות לקחת את המתנה ששלח CR7, זוגות נעליים חדשות לכל אחת מהשחקניות.

"אני שולח לכן את הנעליים האלה בתקווה שיעזרו לכן להגשים את חלומותיכן", אמר כריסטיאנו. "כשהייתי ילד היה לי חלום פשוט, אבל משוגע מאוד. לא חלום שמגיע כשאתה ישן - זה היה מסוג החלומות שלא נותנים לך לישון. רציתי להיות הכדורגלן הטוב בעולם. הקדשתי את חיי לחלום הזה, בחדר הכושר, במגרש האימונים, עשיתי כל מה שצריך כדי שזה יקרה. כל כך חשוב שיהיה לכן חלום, ואפילו חשוב יותר לעבוד קשה כדי להשיג אותו.

"אני הגשמתי את החלום שלי, ועכשיו אני מקווה שגם אתן תעשו זאת. תרדפו אחריו בלי להסס. אם אני הצלחתי, גם אתן יכולות. תישארו ממוקדות ותחשבו על השלב הבא. בהצלחה ותהנו מהנעליים. כריסטיאנו רונאלדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully