וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נס ציונה הביסה את הפועל אילת 69:101

המארחת קבעה שיא מועדון עם קליעות מחוץ לקשת כשקלעה 17 שלשות, ובהובלת רביב לימונד ברחה להפועל אילת מהפתיחה. האורחת הרבתה לאבד וקיבלה משחק חלש מאבי בן שימול

עריכה: ניר חן

בווידאו: מספרי ליגת העל העונה עד כה

עירוני נס ציונה רשמה לראשונה העונה בליגה ניצחון שני ברציפות כשהביסה 69:101 הערב (ראשון) בביתה את הפועל אילת, תוך כדי שרושמת שיא מועדון כשקלעה היום 17 שלשות. האורחים נראו רע מאוד והרבו לאבד, ורשמו הפסד רביעי העונה שהגיע לאחר שני ניצחונות ליגה רצופים. רביב לימונד הצטיין עם 19 נקודות בשורות המארחת, שהובילה מתחילת המשחק ועד סופו.


קלעו לנס ציונה: רביב לימונד 19 נקודות ו-6 אסיסטים, גולן גוט 18 נקודות, ג'רמי הלוול (5 ריבאונדים, 6 אסיסטים) 14 נקודות, קורי פישר 12 נקודות, ג'ף וויטי 11 נקודות ו-17 ריבאונדים, דקוואן קוק 9 נקודות ו-5 אסיסטים, טל דן 6 נקודות ו-5 ריבאונדים, רביב פיטשון ועידן שבת 4 נקודות כ"א, ליאור קררה ואופיר גולדשטיין 2 נקודות כ"א.

קלעו להפועל אילת: לארי גורדון 16 נקודות, אבי בן שימול (5 אסיסטטים, 6 איבודים) 13 נקודות, אריק תומפסון 12 נקודות ו-5 ריבאונדים, יהונתן שולדבראנד 9 נקודות ו-9 ריבאונדים, רפי מנרקו וג'ארד טרל 6 נקודות כ"א, ג'ף גריי, זיו בן צבי ונווה בן שמן 2 נקודות כ"א, קייוון דבנפורט נקודה אחת.

טל דן שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
ניצחון גדול לנס ציונה. טל דן/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

נס ציונה פתחה חזק ועלתה ל-1:8 מהיר בעזרת דקוואן קוק ורביב לימונד. אריק אלפסי לא חיכה יותר מידי זמן והזעיק פסק זמן לאחר שתיים וחצי דקות. קורי פישר צלף עוד פעם מבחוץ וזה כבר פער דו ספרתי לזכות הכתומים. מהלך של סל ועבירה של רפי מנקו החזיר מעט את הצבע ללחיים של הדרומיים. ואסיסט נהדר שלו ללארי גורדון הוריד ל-11:7. האורחת התאהבה במהלכים של סל ועבירה - ארבעה כאלה היו לה ברבע הראשון. האורחים השלימו ריצת 7:17 והשוו ל-18:18. המארחת לחצה קצת על הדוושה בדקה האחרונה של הרבע וירדה להפסקה בין הרבעים ביתרון 18:25.

רבע 2:

נס ציונה פתחה את הרבע עם חמש נקודות רצופות. מסוף הרבע הקודם השלימה המארחת ריצה מצטברת של 0:12, והחזירה לעצמה את היתרון הדו ספרתי, 18:30. המקומיים קלעו באחוזים נהדרים במחצית הזו ושלשה נוספת של גולן גוט קבעה 25:36, כשנכון לאותו רגע נס ציונה עם 7 מ-9 מעבר לקשת. ג'ארד טרל קירב את המקומיים עם הטבעה מהדהדת וצימק לשש הפרש, מה שגרם לנדב זילברשטיין לקרוא לשחקניו לפסק זמן. המארחת חזרה היטב מפסק הזמן וברחה ל-32:45, קצת פחות משלוש דקות לסיום המחצית הראשונה. נס ציונה לא איפשרה לאילת לקלוע עד לסיום הרבע ובמחצית יתרון מבטיח למארחים, 32:47.

רביב לימונד שחקן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
משחק נהדר שלו. רביב לימונד/לירון מולדובן

רבע 3:

המארחת המשיכה היכן שהתחילה במחצית הקודמת. האלי הופ נהדר של טל דן לג'ך ווויטי קבע 32:51 מקומי. רביב לימונד, שעד למשחק זה קלע שלשה אחת בלבד במשך כל העונה, קבר את השלשה השלישית שלו משלושה ניסיונות וההפרש כבר 20 - 36:56 לנס ציונה. אילת ניסתה לעשות כולות של קאמבק, אבל ריצת 1:8 שלה נעצרה בשלשה של דקוואן קוק. נקודות מהקו של רביב לימונד החזירה את ההפרש ל-20, ו-51:74 לנס ציונה לקראת הרבע האחרון.

רבע 4:

הרבע האחרון היה כולו גארבג' טיים אחד ארוך, אשר במהלכו שברה המארחת את שיא המועדון לשלשות כשרשמה את השלשה ה-17 שלה במשחק. ההפרש כבר חצה את רף השלושים הפרש, ובסיום 69:101 גדול לנס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully