וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב מחצה את מכבי אשדוד 57:94

16.11.2019 / 22:36

המומנטום של הצהובים נמשך. על אף עומס המשחקים הגדול, האלופה נראתה דורסנית מתמיד, סיפקה ריצת 0:22 ועד הסיום רק הגדילה את היתרון. אייסי הצטיין 22 נקודות, אפילו יונתן אטיאס שותף וקלע

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: החוזים הגדולים ביורוליג העונה

המחזור השישי בליגת העל, שיצא לדרך בשבוע שעבר, נמשך הערב (שבת) במשחק חד צדדי בו מחצה מכבי תל אביב 57:94 את מכבי אשדוד המסכנה ושמרה על מאזן מושלם. הצהובים הגיעו להיכל הקריה 48 דקות לאחר הניצחון הגדול בוויטוריה, עומרי כספי, נייט וולטרס ואותלו האנטר לא התלבשו, וגם זה לא שינה דבר: האלופה הישראלית פתחה בסערה, טסה קדימה עם ריצת 0:22 ועד הסיום הפער רק הלך וצמח אל מול ההגנה האיומה של בראד גרינברג. קווינסי אייסי היה מעל כולם, וכעת יוכלו יאניס ספרופולוס, שחילק את הדקות בין כל שחקני הסגל שלו, להתכונן בראש שקט למפגש עם מילאנו ביום שלישי.

קלעו למכבי תל אביב: קווינסי אייסי 22 (9 מ-12 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, ג'ייק כהן 14, אלייז'ה בריאנט 12 ו-9 ריבאונדים, טיילר דורסי 12, ג'ון דיברתולומאו 11, דני אבדיה 6 ו-6 ריבאונדים, יובל זוסמן 4, סקוטי ווילבקין 2, יונתן אטיאס 1.

קלעו למכבי אשדוד: אלייז'ה ג'ונסון 16, לה דונטיי הנטון 10, ג'וש פרואינד 8, נואה דיקרסון 6 (1 מ-6 מהשדה), סטו דגלאס 5, עודד ברנדוויין 4, עמית עבו 3, צוף בן משה 3, אלכס צ'וברביץ' 2. ליאור אליהו (21 דקות, 0 מ-4 מהשדה) וכרמל בוכמן (דקה) שותפו ולא קלעו.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. לירון מולדובן
הכי קל שיש/לירון מולדובן

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה את המשחק היטב ועלתה ל-2:10 עם נקודות בצבע, אבל נואה דיקרסון לא ויתר ואשדוד צימקה ל-13:9. זה היה האות בשביל שחקניו של ספרופולוס להתעורר ובעזרת ריצת 0:17, הם טיפסו ל-9:30 בסוף הרבע הראשון.

רבע 2

האורחת לא התכוונה לעצור בסוף הרבע הראשון והריצה שלה הסתיימה ב-0:22, כשאלייז'ה ג'ונסון קלע נקודה מהקו וצימק ל-35:10. דני אבדיה שקם מהספסל קבע יתרון שיא של 10:42 (!), ולאשדוד לא נותר אלא למזער נזקים. במחצית הראה לוח התוצאות על 24:49 מוחץ, כשכל שחקני מכבי תל אביב (להוציא את יונתן אטיאס) שותפו וגם קלעו. אייסי הוביל עם 14 נקודות.

רבע 3:

אייסי המשיך לעשות ככל העולה על רוחו, גם בריאנט ובלאק השתתפו בחגיגה והפער צמח בחזרה ל-36:66. אבדיה הוסיף חדירה קלע ממש על הבאזר, ועם העליה לרבע האחרון עמד היתרון על 40:80.

רבע 4:

מיותר לציין שהרבע האחרון היה גארבג' טיים אחד ארוך, בו לקח חלק גם יונתן אטיאס שהוקפץ מקצה הספסל וקלע נקודת בכורה בליגת העל. זה נגמר ב-57:94.

קווינסי אייסי שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
הצטיין במחצית הראשונה. אייסי/לירון מולדובן
יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול סטו דגלאס שחקן מכבי אשדוד. לירון מולדובן
זוסמן לא מתקשה מול דגלאס/לירון מולדובן
עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
אין בעיה, גם ללא כספי/לירון מולדובן
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
המרתון נמשך. ווילבקין/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully