וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני אורוגוואי חוששים ודורשים לבחון מחדש את קיום המשחק בישראל"

בארגנטינה טוענים: מסי וחבריו לא מביעים התנגדות להגיע ארצה, אולם דווקא באורוגוואי מערימים קשיים. המשחק של חולון ייערך כסדרו

לואיס סוארס, אדינסון קבאני, נבחרת אורוגוואי. רויטרס
לואיס סוארס, אדינסון קבאני, נבחרת אורוגוואי/רויטרס
  • 21:43/שחקני אורוגוואי חוששים: "ייתכן שידרשו לבחון מחדש את קיום המשחק"

    על פי כתב רשת ESPN בדרום אמריקה, מבחינת ארגנטינה אין שום ספק לגבי קיום המשחק בישראל - אולם דווקא שחקני אורוגוואי הם אלה שחוששים להגיע ארצה.

    "בארגנטינה מנסים להנמיך את הלהבות ולא לדבר על האפשרות של ביטול המשחק", אמר הכתב ששוהה עם נבחרת ארגנטינה במאיורקה. "כשביקשתי תגובה מבכירים בהתאחדות הארגנטינאית, אמרו לי 'אין מה להתייחס לזה, כי האפשרות הזו לא עומדת על הפרק'. מנגד, ממה שאני מבין שחקני אורוגוואי נמצאים במצב אחר לגמרי. הם ערכו שיחות לא רשמיות ביניהם, בהן הביעו חשש להגיע לישראל ודרשו לבדוק את המצב מחדש. ייתכן שהם ידרשו לבחון את קיום המשחק מחדש".

  • 18:49/גם בברצלונה עוקבים בדאגה: "המפגש של מסי וסוארס בסכנה"

    לא רק בארגנטינה ואורוגוואי ממתינים להתפתחויות בכל הנוגע לקיום משחק הידידות באצטדיון בלומפילד המחודש ביום שני, אלא גם בקטאלוניה. המצב הביטחוני בישראל עלה לכותרות גם באתר הקטלאני הפופולרי "מונדו דפורטיבו", בו ציינו ש"מסי וסוארס בסכנה", טענו שבישראל בימים אלה קיימת סכנה מוחשית לשחקנים, הסבירו שאפילו בתי הספר באיזור הושבתו, ותהו האם "כוכבי ברצלונה יהיו מוכנים לסכן את עצמם".

  • 18:01/המשחק של הפועל חולון יתקיים כרגיל; זה של נס ציונה יתקיים בחמישי

    פיקוד העורף ומשטרת ישראל החליטו לאפשר את קיום המשחק של הפועל חולון מחר (רביעי) מול מנרסה הספרדית באולמה הביתי. כמות הקהל שתורשה להכנס למשחק תיקבע מחר בהתאם למצב.

    במקביל, מנהל התחרויות של פיב"א הודיע כי משחק היורופקאפ בין עירוני נס ציונה לקפפנברג יתקיים כסדרו, והורה לקבוצה האוסטרית כי עליה להגיע ביום חמישי למשחק. לידיעה המלאה

  • 14:14/קפפנברג האוסטרית לא מתכוונת להופיע למשחק

    למרות שמשחקה נגד עירוני נס ציונה במסגרת היורופקאפ כבר נדחה ב-24 שעות ליום חמישי, עושה הרושם כי קפפנברג האוסטרית לא מתכוונת להופיע למשחק בכל מקרה: "למרות שמדובר במציאות עצובה לאנשים באזור, אנחנו לא יכולים להרשות לקבוצה שלנו להגיע לישראל בתנאים הנוכחיים. הביטחון של השחקנים שלנו מעל הכל. הקבוצה כעת בשדה התעופה בוינה, ותחזור לקפפנברג", נכתב בהודעה רשמית מטעמם.

  • 13:42/דאגה בארגנטינה לקראת המשחק בישראל: "המצב נראה רע"

    גם בארגנטינה עוקבים בדאגה אחר המצב הביטחוני בישראל, רגע לפני שהנבחרת המקומית אמורה להגיע ארצה למשחק הידידות הצפוי מול נבחרת אורוגוואי ב-18 בנובמבר באצטדיון בלומפילד. באתר הספורט הגדול ביותר בארגנטינה, "ole", נכתב הבוקר בידיעה הראשית: "האם המשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי ייערך בתל אביב? מאז שעות הבוקר שוגרו עשרות רקטות לישראל, והמצב נראה רע מאוד, כשבוע לפני המשחק".

    גם ב"קלארין" תוהים: "האם המשחק ישוחק בישראל? המשחק בסכנת דחייה בגלל טילים על ישראל. הרצח של מנהיג הג'יהאד האיסלאמי הוביל לשיגור של עשרות רקטות על ישראל, בתי הספר בוטלו ואזרחים נדרשו שלא להגיע לעבודה.... ההיסטוריה יכולה לחזור על עצה", הזכירו בעיתון, לנוכח העובדה שמשחק של ארגנטינה בישאל כבר בוטל לפני המונדיאל בשנה שעברה, על רקע מחאות.

    הידיעה הראשית באתר הארגנטינאי "קלארין": "האם המשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי ייערך בתל אביב?". צילום מסך
    הידיעה הראשית באתר "קלארין"/צילום מסך
  • 13:16

    וירטוס בולוניה, שאמורה לשחק ביום רביעי נגד מכבי ראשון לציון ביורוקאפ, נחתה בצהריים בישראל כמתוכנן, לאחר שעזבה את איטליה בשעת בוקר מוקדמת - במקביל לתחילת ההסלמה. במועדון אמרו כי "איננו בטוחים אם המשחק יתקיים".

  • 12:41/שגרירות פולין בישראל מרגיעה: "קיום המשחק לא נמצא בסכנה"

    שגרירות פולין בישראל הוציאה אזהרה לקראת ביקור בישראל: "אנו בשגרירות פולין בישראל ממליצים שלא להתקרב לאזור רצועת עזה ולמקומות הסמוכים אליה. אם במקרה נתקלתם באזעקה, אנא גשו למרחב המוגן הקרוב אליכם ביותר. בכל מקרה, קיום המשחק בין פולין לישראל שאמור להתקיים בשבת לא נמצא בסכנה. היו גם הפצצות לפני המשחק של ישראל מול אוסטריה והכול התנהל קשורה. ישראל עושה ככל שביכולתה כדי למזער את הסיכון".

  • 12:28/המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע נדחה לינואר

    מנהלת הליגה הודיעה כי המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע שאמור להתקיים הערב נדחה בשל המצב הביטחוני, זאת לאחר שמשטרת ישראל ופיקוד העורף אסרו לקיימו ביד אליהו, גם ללא קהל. המנהלת ניסתה להעתיק את המשחק לרוממה בחיפה, אך הקבוצות התנגדו למהלך. עקב הלו"ז הצפוף של הצהובים ביורוליג, המשחק נדחה ל-20 בינואר.

  • 11:35

    פיב"א הודיעה: המשחק בין עירוני נס ציונה לקפפנברג האוסטרית נדחה ב-24 שעות ויתקיים ביום חמישי.

  • 11:13

    מנהלת הליגה הלאומית הודיעה כי המשחקים בין אליצור אשקלון להפועל רמת גן/גבעתיים ובין הוד השרון לחבל מודיעין יידחו ליום שבת הקרוב (16 בנובמבר) בשעה 20:00 בעקבות המצב. המשחק הערב בין נתניה לרמת השרון ייערך כרגיל.

  • 10:48/ההתאחדות: משחק נבחרת הנשים הועבר

    משחק נבחרת הנשים הערב מול בוסניה והרצגובינה במוקדמות אליפות אירופה 2021 הועתק לנוכח המצב הבטחוני מאצטדיון רמת גן לסמי עופר ויחל בשעה 18:00. הכניסה חינם. ההתאחדות מזמינה את כל מי שמעוניין לתמוך בנבחרת וליהנות מכדורגל להצטרף אלינו הערב. ההתאחדות מודה לעיריית חיפה ולמנהלי האצטדיון על ההתגייסות המהירה לטובת קיום המשחק. נעדכן בהמשך, ככל שיהיו התפתחויות, לגבי המשחקים האחרים של נבחרות ישראל, הצעירה והבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully