וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שהודיעה שלא תגיע לישראל: פיב"א מחייבת את יריבת נס ציונה להתייצב

12.11.2019 / 18:12

קפפנברג האוסטרית שהייתה אמורה לפגוש את נס ציונה ביורופקאפ לא עלתה על הטיסה - למרות שפיב"א קבעה שהמשחק יתקיים ביום חמישי

רביב לימונד שחקן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
יחכה. לימונד/לירון מולדובן

מתקפת הטילים על ישראל משפיעה על עולם הכדורסל בצורה ישירה. אחרי שהיום (שלישי) נדחה המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע ושני משחקים נוספים בליגה הלאומית, גם המשחקים של הנציגות הישראליות במסגרות האירופיות היו בסכנה.

עירוני נס ציונה אמורה לפגוש את קפפנברג האוסטרית מחר במסגרת המחזור הרביעי ביורופקאפ, אך פיב"א מיהרה להודיע כי המשחק נדחה ב-24 שעות, ולאחר מכן הבהירה שהמשחק יתקיים ביום חמישי בכל מקרה - למרות שהקבוצה היריבה הודיעה ברשתות החברתיות שאין בכוונתה להתייצב למשחק. "למרות שמדובר במציאות עצובה לאנשים באזור, אנחנו לא יכולים להרשות לקבוצה שלנו להגיע לישראל בתנאים הנוכחיים. הביטחון של השחקנים שלנו מעל הכל. הקבוצה כעת בשדה התעופה בוינה, ותחזור לקפפנברג", הודיעה הקבוצה.

מי שכבר נחתה בישראל היא וירטוס בולוניה, שתפגוש את מכבי ראשון לציון ברביעי במסגרת היורוקאפ. האיטלקים עודכנו על המצב עוד לפני הטיסה לישראל, אך מאחר שלא התקבלה החלטה אחרת, עלו על המטוס ארצה. במועדון אמרו עם נחיתתם כי "לא בטוח שהמשחק אכן יתקיים". בוירטוס, וכן בראשון לציון נמצאים בקשר עם ראשי היורוקאפ, שבוחנים אפשרויות שונות.

קבוצה נוספת שהגיעה היום לישראל היא מנרסה הספרדית, שאמורה לשחק מחר נגד הפועל חולון. עוד לפני היציאה מספרד, שוחחו בספרד עם ראשי ליגת האלופות של פיב"א כדי להתעדכן על המצב. מאוחר יותר פיקוד העורף ומשטרת ישראל קיימו אישרו את קיום המשחק, אולם הבהירו שכמות הקהל שתורשה להיכנס לאולם תיקבע בהתאם למצב מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully