וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופוריה במכבי חיפה: "אנחנו נהנים, מזכירים תקופות יפות מהעבר"

11.11.2019 / 7:19

אחרי הניצחון על בית"ר, במכבי חיפה מצהירים ש"צריך להילחם עם מכבי תל אביב עד הסוף", מאושרים מהחיבוק של הקהל לבלבול, מסמנים את כוכבי העונה ומתנערים מההאשמות של קונטה. וגם: בעיית המחצית הראשונה והדאגה לסאן מנחם

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות למשחק

עיקרי הדברים

- מכבי חיפה בטירוף אחרי בית"ר: "נילחם עם מכבי תל אביב עד הסוף"

- בקבוצה מרוצים: מרקו בלבול הופך לקונצנזוס, גם ביציעים

- צ'ארון שרי, ניקיטה רוקאביציה ודולב חזיזה סחטו מחמאות

- התקרית הגזענית עם אנטואן קונטה: בקבוצה מתנערים, ומחכים לדוח

- מעקב אחרי מצבו של סאן מנחם, שהתלונן על כאבים

seperator

1. מכבי חיפה "מזכירה תקופות יפות מהעבר", ולא חוששת ממכבי תל אביב

התלהבות שיא במכבי חיפה אחרי הניצחון 1:3 אמש (ראשון) על בית"ר ירושלים. השחקנים חגגו במשך דקות ארוכות עם האוהדים, והמשיכו את הטירוף בחדר ההלבשה - שם כיכב יאניק וילדסחוט עם ריקודים שהובילו את הקרנבל.

"אמרנו כל השבוע שהמשחק הזה הוא סוג של הצהרת כוונות, אז אין ספק שהצהרנו פה הצהרה - העונה אנחנו כאן ובגדול, העונה אנחנו צריכים להילחם מול מכבי תל אביב עד הסוף", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

בחיפה החמיאו לשחקנים על כך ששוב הוכיחו אופי ומחקו פיגור והיו מרוצים גם מהיכולת לכל אורכה של המחצית השנייה. "היכולת במחצית השנייה הזכירה תקופות יפות מהעבר, זה הרגיש שאנחנו נהנים על המגרש", הודה גורם במועדון.

יחד עם זאת, במועדון עדיין מנסים להבין מה גורם לקבוצה לשחק פחות טוב במחצית השנייה ולהתעורר במחצית השנייה - ריטואל שחוזר על עצמו העונה. "אין לנו תשובות לכל דבר", אמר מרקו בלבול בהקשר הזה, "אנחנו עובדים ומנסים לפתור גם את זה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:3 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
נטע לביא, צ'ארון שרי, מקסים פלקושצ'נקו שחקני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
רוקדים על המגרש, ומחוצה לו. מכבי חיפה חוגגת/יוסי ציפקיס

2. מרקו בלבול הופך לקונצנזוס

בלבול לאט לאט הופך לקונצנזוס במכבי חיפה. כשהחליט להכניס את מקסים פלקושצ'נקו במקומו של יאניק וילדחסוט עוד נשמעו ביציעים כמה רטינות ושריקות בוז - רוב הקהל רצה לראות את ירדן שועה או מוחמד עוואד נכנסים - אולם בסיום, אחרי שפלקושצ'נקו היה מעורב בשער השני והתברר כחילוף מנצח, קיבל המאמן כבוד אדיר מהיציעים.

ביציע הצפוני אף המתינו למעלה מחצי שעה לאחר המשחק לבלבול, וכשסיים את הראיונות לטלוויזיה קראו לו לעלות בחזרה לכר הדשא ושרו שירים לכבודו. זהו צעד חשוב בהתפתחות של בלבול במכבי חיפה, ובקבוצה מקווים שגם בפן הזה תהיה בקרוב אידיליה.

פלייר מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס
גם האוהדים מתחילים להעריך. מרקו בלבול/יוסי ציפקיס, צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

3. הטריו המנצח

הרבה זמן חיכו במכבי חיפה לשחקנים דומיננטיים שירתיעו את היריבות. אחרי הניצחון אתמול, במועדון כבר דיברו על שלושה שחקנים כאלה: צ'ארון שרי, דולב חזיזה וניקיטה רוקאביציה. הרכש מבני יהודה הופך אט אט לאחד השחקנים הטובים והחשובים בקבוצה, וגם שרי ורוקאביצה ממשיכים להציג יכולת שיא.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מחמאות גדולות. רוקאביציה/יוסי ציפקיס

4. סאן מנחם ייבדק, חיפה ממתינה לדוח השיפוט לגבי התקרית של קונטה

ועדיין, אחרי הניצחון יש במכבי חיפה גם סיבות לדאגה. סאן מנחם שהתלונן על כאבים ייבדק, וכמו במכבי חיפה, גם בנבחרת ישראל עוקבים מקרוב אחרי מצבו.

בנוסף, עסקו בחיפה גם בטענות של אנטואן קונטה על כך שהוטחו בו קללות וקריאות גזעניות מהאוהדים. במועדון בדקו עם השחקנים שלטענתם לא שמעו קריאות שכאלה, אולם הירוקים ימתינו לראות האם התקרית תצויין בדוח השיפוט. חיפה אף פרסמה הודעה בעקבות התקרית, בה לא גינתה בצורה ישירה את הקהל והסבירה שעדיין לא ברור מה בדיוק קרה. בבית"ר לא אהבו את התגובה של הירוקים ומאמן הקבוצה רוני לוי אף אמר: "אז מה הטענה, שהוא המציא את זה? למה שמישהו ימציא דבר כזה? איזן מן מחשבה זו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully