וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל הריע למרקו בלבול, גם דולב חזיזה פרגן: "שמח שמשבחים אותו, מגיע לו"

10.11.2019 / 22:27

המאמן זכה לתשואות מהאוהדים אחרי ה-1:3 על בית"ר וסיכם: "הייתי רוצה לראות את מכבי חיפה של המחצית השנייה ולא הראשונה. לא מסתכלים על הטבלה כרגע"

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה סיפקה הערב (ראשון) הצהרת כוונות כקבוצה היחידה שיכולה לתת פייט העונה למכבי תל אביב, כשחזרה מפיגור פעם נוספת עם עוד שני שערים בדקות הסיום וניצחה 1:3 את בית"ר ירושלים. שחקני הקבוצה חגגו במשך דקות ארוכות על כר הדשא עם הקהל הנלהב, שהריע הפעם ממושכות גם למאמן מרקו בלבול, שהכניס את מקסים פלקושצ'נקו וקיבל ממנו תוך דקה תרומה לשער של ניקיטה רוקאביציה שהשלים את המהפך בדקה ה-80. דולב חזיזה השווה לפני כן עם הרביעי שלו (49) וצ'ארון שרי חתם עם פנדל בתוך תוספת הזמן, אחרי שה-VAR תיקן החלטה של דוד פוקסמן.

סאן מנחם, שנפצע ונאלץ לצאת בדקה ה-63, ככל הנראה ייעדר מסגל נבחרת ישראל, אליו זומן לקראת המשחקים מול פולין וצפון מקדוניה.

מוחמד עוואד (מימין), סאן מנחם, ארנסט מאבוקה שחקני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הפציעה לא מנעה ממנו לחגוג. סאן מנחם/יוסי ציפקיס

מרקו בלבול התייחס להכנסתו של פלקושצ'נקו ואמר: "אני שמח שהחילוף הצליח. רציתי להכניס יותר פיזיות לקישור עם מקסים. אני שמח שהוא נכנס טוב, גם רז מאיר נכנס טוב למשחק. בסך הכול החילופים הוכיחו את עצמם. אני חושב שבמחצית הראשונה היינו לא מספיק טובים. הייתי רוצה לראות את מכבי חיפה של המחצית השנייה ולא הראשונה. ניצחנו קבוצה חזקה שנמצאת במומנטום. הגיע לנו לנצח, ניצחנו בצדק. יש לנו קבוצה צעירה וחדשה עם הרבה ציפיות ואנחנו צריכים לעבוד על הפתיחה שלנו שהיא לא כל כך טובה. במחצית השנייה אנחנו משחקים טוב יותר וחדים יותר בסיומת. לאורך כל התקופה אמרתי שנשחק בשתי שיטות, מה שחשוב זה הסגנון של מכבי חיפה, היא משחקת התקפי בכל משחק ומגיעה תמיד כדי לנצח. זו פעם שנייה, גם נגד הפועל תל אביב חזרנו מפיגור וגם לעיני 30 אלף איש. יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר ויש דברים שצריך לדעת איך לשמר אותם".

המאמן הוסיף: "לאורך כל הדרך אמרתי שאנחנו עובדים על תשתית של שחקנים צעירים. אני שמח שהרכש הצטרף מצוין, יש לנו חדר הלבשה חזק וזו לא קלישאה. אני שמח שמכבי חיפה גורמת לקהל להישאר חצי שעה אחרי המשחק בבלומפילד וגם היום. זה הסימן הכי טוב. יש לי כאב ראש בריא, יש לי סגל טוב ויש לי תחרות על כל תפקיד. אנחנו פחות מסתכלים על הטבלה, בטח בחודש נובמבר. זה פחות רלוונטי. מה שחשוב זה לקחת את הדברים שלא עברו במחצית הראשונה, לא אהבתי את המשחק ההגנתי שלנו ויכולנו לספוג שערים נוספים".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה ניצחה 1:3 את בית"ר ירושלים והתבססה במקום השני

לכתבה המלאה

צפו בחגיגות של מכבי חיפה

פלייר חגיגות מכבי חיפה/פייסבוק מכבי חיפה
פלייר מכבי חיפה חוגגת/פייסבוק מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה חוגגים, דולב חזיזה במרכז. יוסי ציפקיס
"מקווה שהרשמתי את אנדי הרצוג". דולב חזיזה/יוסי ציפקיס

דולב חזיזה, שכבש את שערו הרביעי העונה, אמר בסיום: "אין לי הסבר למה אנחנו משחקים יותר טוב במחצית השנייה. אנחנו צריכים לראות למה זה כך. אני שמח שהפכנו את התוצאה וניצחנו, זה חשוב מאוד. אני שמח מאוד על הניצחון. אני שמח שאני עונה במגרש, לא צריך להוסיף יותר מדי למה שאני עושה. יש לנו הרבה כישרון בהתקפה, גם כל החילופים עוזרים לנו. אני מרגיש טוב ושאני במומנטום. אני שמח שמשבחים את מרקו בלבול, מגיע לו. אני מקווה שהרשמתי את אנדי הרצוג. להיות בנבחרת זו גאווה גדולה וכבוד, אני מקווה שאקבל הזדמנות להוכיח את עצמי. בעזרת השם אני מאמין שיהיה בסדר".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הפעם נשאר לחגוג עם החברים, גם אם לא שותף. ירדן שועה/יוסי ציפקיס
צ'ארון שרי (מימין) עם יאניק וילדסחוט שחקני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
צ'ארון שרי עם יאניק וילדסחוט/יוסי ציפקיס
עופרי ארד שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
עופרי ארד/יוסי ציפקיס
שחקני מכבי חיפה חוגגים, טרנט סיינסברי משמאל. יוסי ציפקיס
טרנט סיינסברי/יוסי ציפקיס
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ניקיטה רוקאביציה/יוסי ציפקיס
שחקני מכבי חיפה חוגגים. יוסי ציפקיס
רז מאיר והחברים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully