וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה 73:92 את הפועל באר שבע

הקבוצה של שרון דרוקר ברחה לדרומיים בפתיחת המחצית השנייה. 29 נקודות למרכוס פוסטר. טי ג'יי ויליאמס (21) הוביל את באר שבע. ניצחון ראשון לחולון לאחר שלושה הפסדים רצופים בליגה

מלקאי ריצ'רדסון שחקן הפועל חולון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
חזרו לנצח בליגה. מלקאי ריצ'רדסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל חולון חזרה הערב (שבת) למסלול הניצחונות לאחר שניצחה הערב בביתה את הפועל באר שבע המסגרת המחזור השישי בליגת העל. המשחק התאפיין בזריקות משלוש, 52 משותפות כאלה היו לשתי הקבוצות. מרכוס פוסטר הוביל את המארחת עם משחק נהדר של 29 נקודות עם 6-9 לשלוש וסייע לקבוצתו לברוח בפתיחת הרבע השלישי ולהשלים ניצחון ליגה שלישי. בנוסף לפוסטר גם מלקאי ריצ'רדסון גילה יכולת טובה כשקלע 19 נקודות. את הפועל באר שבע, שעדיין לא השיגה ניצחון חוץ העונה, הוביל טי ג'יי וויליאמס עם 21 נקודות לצד הופעה טובה גם מג'ון פטרוסלי שקלע 16, אך לא סייע לקבוצתו.

קלעו להפועל חולון: מרכוס פוסטר (6 מ-9 לשלוש) 29 נקודות, מלקאי ריצ'רדסון (12 מ-16 מהקו) 19 נקודות, טרוי קופיין 16 נקודות ו-10 ריבאונדים, ריצ'רד הוואל 12 נקודות ו-9 ריבאונדים, גיא פניני 8 נקודות ו-6 אסיסטים, לטאביוס וויליאמס וטי ג'יי קליין (7 ריבאונדים) 4 נקודות כ"א.

קלעו להפועל באר שבע: טי ג'יי וויליאמס 21 נקודות. ג'ון פטרוסלי (8 ריב', 6 אס') 16 נקודות, ספנסר וייס 12 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'ורג' זאק 10 נקודות ו-10 ריבאונדים, דשון באטלר 6 נקודות, עמית זיס 5 נקודות, נועם לייש 3 נקודות.

ספנסר וייס הפועל באר שבע. קובי אליהו
באר שבע עדיין ללא ניצחון חוץ. ספנסר וייס/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

טרוי קופיין עלה בחמישייה וערך הופעת בכורה בליגה במדי חולון, לאחר שיחק במהלך השבוע במדי הקבוצה בליגת האלופות נגד שטרסבורג.

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בהפגזה מבחוץ, אך דשון באטלר וטרוי קופיין לא הצליחו להעלות את קבוצותיהן על הלוח. היה זה ג'ון פטרוסלי שקלע נקודות ראשון במשחק. מרכוס פוסטר ענה עם חמש נקודות משלו, אך פטרוסלי וספנסר וייס צלפו שתי שלשות רצופות, 5:11 לאורחים לאחר ארבע וחצי דקות של כדורסל. טרוי קופיין קלע נקודות ליגה ראשונות במדי הפועל חולון ומלקאי ריצ'רדסון המשיך את היכולת הטובה שלו מהמשחק בשטרסבורג כשצלף שלשה ראשונה. שלשה של קופיין לאחר אסיסט של גיא פניני חתמה ריצת 0:8 צהובה-סגולה והורידה את שתי הקבוצות לפסק זמן ב-13:14 מקומי. עמית זיס קלע שלשת בכורה לעונת 2019/20 וג'ון פטרוסלי העלה את האורחים ליתרון בן חמש נקודות - 14:19. הרבע הראשון הסתיים ב-21:21.

רבע 2:

מרכוס פוסטר דאג להעלות את המארחת ליתרון 25:29 בפתיחת הרבע השני. חולון השתחררה מעט ברבע הזה בעוד האורחת המשיכה לזרוק משלוש, קצת פחות בהמלחה מאשר ברבע הראשון. 33:38 לחולון כשתי דקות לסיום הרבע. המצטיין של חולון במחצית הראשונה, מרכוס פוסטר, חתם את תוצאת המחצית מהקו - 35:40 למקומיים.

עוד בוואלה! ספורט

שרון דרוקר: "לא היינו צריכים להפסיד בליגה, אבל תיקנו את הטעויות"

לכתבה המלאה
מרקוס פוסטר שחקן הפועל חולון. Basket Champions League, אתר רשמי
האיש של חולון. מרכוס פוסטר/אתר רשמי, Basket Champions League

רבע 3:

מרכוס פוסטר המשיך את היכולת מהמחצית הראשונה כשצלף שלשה נוספת והעלה את חולון ל-35:43 ואת מאזנו ל-19 נקודות. ספנסר וייס המשיך לזרוק מבחוץ, וגם קלע שתי שלשות. 43:46 בלבד לחולון. המאחרת ברחה ליתרון דו ספרתי, אך ג'ון פטרוסלי המצויין שמר אותה במשחק. מלקאי ריצ'רדסון ולטאביוס וויליאמס פתחו שוב פער דו ספרתי ובסיום הרבע השלישי התוצאה היתה 53:67 למארחים.

רבע 4:

הפועל באר שבע פתחה על חמש נקודות רצופות וצימקה את הפער לחד ספרתי. המאחרת לא הצליחה לקלוע בשלוש הדקות הראשונות של הרבע, ושרון דרוקר ביקש פסק זמן לאחר שטי ג'יי וויליאמס הוריד את יתרון קבוצתו ל-60:67 בלבד. טרוי קופיין החזיר את הפער לדו ספרתי עם חמש נקודות רצופות, והפעם זהו תורו של רמי הדר להזעיק פסק זמן.

הפועל באר שבע ניסתה ללחוץ אך מרכוס פוסטר היה פשוט נהדר ובשתי צליפות גדולות מחוץ לקשת קבע הפרש שיא של 15 נקודות - 65:80 להפועל חולון, 29 נקודות לפוסטר כשיש עוד ארבע דקות למשחק. באר שבע הרימה ידיים והדקות האחרונות הפכו לגארבג' טיים. 73:92 להפועל חולון בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully