וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל דן הושעה ממשחק אחד בעקבות ההרחקה נגד מכבי חיפה

7.11.2019 / 18:49

קפטן עירוני נס ציונה הוענש על הרחקתו במשחק הליגה האחרון ובנוסף הורחק לשני משחקים על תנאי ונקנס ב-17 אלף שקלים. ג'יימס יאנג, שהורחק אף הוא באותו מהלך, הורחק למשחק אחד על תנאי

טל דן שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
שילם מחיר כבד. טל דן/קובי אליהו

בית הדין של איגוד הכדורסל החליט להרחיק את טל דן ממשחק אחד בפועל ומשני משחקים נוספים על תנאי בעקבות ההרחקה שלו במשחק נגד מכבי חיפה במוצאי שבת האחרון. בנוסף דן נקנס ב-17 אלף שקלים. את ההרחקה הוא ירצה במשחק הגביע נגד מכבי אשדוד ביום ראשון הקרוב.

מי שעוד הורחק באותו המהלך היה ג'יימס יאנג ממכבי חיפה, שדחף את דן, והוא קיבל הרחקה למשחק אחד על תנאי ו-15 אלף שקלים.

עוד לפני עמידתם לדין התנצלו השניים על התנהגותם. "לציבור אוהדי הכדורסל: אני מודע לכך שאין מקום לאלימות במגרשי הספורט, ורוצה להביע חרטה מלאה על התנהגותי במשחק של קבוצתי נגד קבוצת מכבי חיפה. אני מצטער מעומק ליבי, ומבטיח שהתנהגות זו לא תחזור בעתיד", אמר דן.

יאנג התנצל מצידו: "ביום שבת האחרון, במהלך משחק הבית האחרון של הקבוצה נגד נס ציונה, חבר לקבוצה ושחקן נס ציונה היו מעורבים בתקרית על הפרקט ובלהט הרגע התערבתי גם אני והורחקתי מהמשחק. כשחקן כדורסל מקצועי אני משמש דוגמה לילדים ובני נוער רבים אשר צופים בי בטלויזיה ובמגרשים, אני מודע שאין מקום לדברים כאלה על המגרש. ועל כך אני מתנצל ומביע חרטה על מעשיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully