וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי הודיעה כי תנקוט צעדים נגד השחקנים שהובילו את המרד

אחרי סירובם של השחקנים לחזור למחנה אימונים סגור ותמיכתו של אנצ'לוטי, המועדון הגיב והחליט גם על עוצר תקשורתי. אינסינייה לבנו של הנשיא בחדר ההלבשה: "כל אחד חוזר לביתו, תגיד גם לאבא שלך"

מתוך יוטיוב

שחקני נאפולי והמאמן קרלו אנצ'לוטי, נמצאים במסלול התנגשות עם נשיא המועדון, אורליו דה לורנטיס. הפרשה שמסעירה את מועדון הפאר מדרום איטליה, עשויה להוביל לפיטוריו של אנצ'לוטי ואולי גם לחרוץ את עתידם של כמה מהשחקנים.

בתקשורת האיטלקית מגדירים את הנעשה בנאפולי במילה "מרד". דה לורנטיס שלא מרוצה מהמצב והיכולת של הקבוצה, החליט שאחרי התיקו נגד רד בול זלצבורג אמש (שלישי) בליגת האלופות, השחקנים ואנצ'לוטי ייצאו היישר לבית מלון וישהו שם ב"הסגר" עד משחק הליגה נגד גנואה ביום שבת, כשהם יהיו רשאים לצאת רק למתקן האימונים. השחקנים סירבו ואף אחד מהם לא עלה לאוטובוס.

השחקנים קיבלו את הגזרה ביום שני בעקבות ההפסד לרומא. הם סירבו בתוקף ואנצ'לוטי תמך בהם. כחלק מכך, המאמן לא התייצב בעמדת הראיונות אחרי המשחק אתמול וכמוהו גם פרננדו יורנטה שהיה אמור לדבר. בינתיים חלק משחקני הקבוצה התקשור לעורכי הדין שלהם כדי לבדוק האם ההוראה שהם קיבלו היא חוקית.

קרלו אנצ'לוטי, מאמן נאפולי. רויטרס
סערה בדרום איטליה. אנצ'לוטי/רויטרס

באיטליה המתינו למוצא פיו של דה לורנטיס, ובשעות הצהריים יצאה הודעה לפיה המועדון יגן על זכויותיו ו"יפעל נגד השחקנים" שעמדו בראש המרד. כפי הנראה, מדובר בקנסות של חמישה אחוזים מהשכר. כמו כן, הכריז המועדון על עוצר תקשורתי. על פי הדיווחים באיטליה, את המחאה הובילו השחקנים הוותיקים דוגמת אלאן, חוסה קאייחון, דריס מרטנס, קאלידו קוליבאלי ולורנצו אינסינייה, שגם פנה לבנו של הנשיא בחדר ההלבשה לאחר המשחק והבהיר לו: "כל אחד חוזר עכשיו לבית שלו, אתה יכול להגיד את זה גם לאבא שלך".

נאפולי סיימה כסגנית אלופת איטליה בשנתיים האחרונות ובשלוש מארבע העונות האחרונות. מאז 2010 היא לא ירדה מהמקום החמישי ובשנים הללו הפכה לחברה כמעט קבועה בליגת האלופות. העונה לעומת זאת, הפרטנופי בינתיים לא עומדים בציפיות והם מדורגים במקום השביעי.

(עדכון ראשון: 12:41)

עוד בוואלה!

קונטה רתח: "השחקנים שלי לא מסוגלים לעשות יותר, הגענו לגבול"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully