וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה רתח: "השחקנים שלי לא מסוגלים לעשות יותר, הגענו לגבול"

מאמן אינטר אחרי ההפסד לדורטמונד: "אני עצבני מאוד. ממי אבקש שיעשה יותר, שחקנים שהגיעו אלינו מקליארי וססואולו?"

אימג'בנק GettyImages

"אומרים לי שאני צריך לחייך יותר כשאני מתראיין אחרי משחקים. אני אמור לחזור על אותם דברים, לדבר על התהליך, על לעשות דברים צעד אחר צעד, אז פשוט תשאלו אותי שאלות ואני אנסה לענות".

אנטוניו קונטה עצבני. עצבני? אולי זה אפילו אנדר סטייטמנט למצב שלו אחרי ההפסד אמש (שלישי) 3:2 לבורוסיה דורטמונד בליגת האלופות. אינטר כבר הובילה 0:2, אבל בדיוק כמו שכבר קרה לה נגד ברצלונה לפני קצת יותר מחודש, היא איבדה את היתרון והפסידה. והפעם לקונטה חם המזג כבר לא היה רצון להסתיר את מה שהוא מרגיש.

"אני לא רוצה לדבר על המחצית השנייה", אמר הטקטיקן האיטלקי, "יש יותר מדי תירוצים ואני לא רוצה להוסיף עוד. אני רק מקווה שהמשחק הזה הבהיר כמה דברים למי שצריך להבין אותם. ההפסד הזה מאוד מרגיז אותי ואני מקווה שהוא גם מרגיז את השחקנים. נמאס לי לחזור שוב ושוב על מה שאני אומר כל הזמן, אני רק מקווה שיבוא לפה איזה חבר הנהלה ויגיד אותם במקומי".

מאמן אינטר, אנטוניו קונטה. רויטרס
"חוץ מגודין, אף אחד כאן לא זכה בכלום". קונטה/רויטרס

המאמן הוסיף: "אנחנו אינטר, אז אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולהבין את זה.... עמדתי להגיד משהו שיכול לגרום לסערה, אז אני אעצור כאן... אני מאוד עצבני כי אנחנו לא מסוגלים לעשות יותר מזה. הגענו לקצה גבול היכולת שלנו".

קונטה לא חסך ביקורת על בניית הסגל, תוך שהוא כנראה רומז לכך שלא קיבל את כל השחקנים שביקש: "חלון ההעברות הבא לא מעניין אותי, היינו צריכים לתכנן העונה הזו הרבה, הרבה יותר טוב. יש לי שלושה שחקנים פצועים וזה גורם לנו להיות במצב חירום. קבוצות אחרות אפילו לא שמות לב אם יש להן שלושה פצועים".

המאמן הוסיף על הסגל: "חוץ מגודין, אף אחד כאן לא זכה בכלום. ממי אני יכול לבקש שיעשה יותר? מניקולו בארלה שהגיע מקליארי? מסטפנו סנסי שבא מססואולו? אני צריך להודות לשחקנים שלי שנתנו את הנשמה. הם לא מסוגלים לעשות יותר מזה. אסור שהניצחונות שלנו בליגה יגרמו לשכוח את הבעיות הגדולות שיש לנו".

עוד בוואלה!

2:3 דרמטי לדורטמונד על אינטר, 4:4 משוגע בין צ'לסי לאייאקס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully