וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה בדרבי, מהפך דרמטי לאינטר, נאפולי דועכת

יום עמוס בסרייה A: האלופה גברה על טורינו 0:1 משער של דה ליכט, לוקאקו כבש צמד ב-1:2 בבולוניה. רומא - נאפולי 1:2

שחקן יובנטוס, מתייס דה ליכט. רויטרס
ביצוע מושלם. דה ליכט כובש/רויטרס

המחזור ה-11 בסרייה A נפתח הערב (שבת) עם שלושה משחקים מסקרנים, כשבראשון שבהם ניצחה רומא 1:2 את נאפולי. בהמשך אינטר גברה על בולוניה בתוצאה זהה ובמשחק שחתם את שבת, יובנטוס ניצחה את טורינו 0:1 בחוץ.

seperator

טורינו - יובנטוס 1:0

הדרבי דלה מולה ה-149 בסרייה A (וה-242 בכל המסגרות), הסתיים בניצחון חוץ של יובנטוס, ששמרה על הפסגה. וויצ'ך שצ'סני וסלבטורה סיריגו בלמו כמה ניסיונות בשני הצדדים וההכרעה הגיעה בדקה ה-70: מתייס דה ליכט קיבל את הכדור מגונסאלו היגואין וירה מהאוויר לרשת הגבוהה. חגיגה גדולה להולנדי, שסופג ביקורת חריפה מאז הגיע לאיטליה בקיץ.

שחקני רומא חוגגים. רויטרס
רומא מתחילה להתחבר/רויטרס

רומא - נאפולי 1:2

ניצחון ליגה שלישי ברציפות לג'אלורוסי, שעולים זמנית למקום השלישי. סגנית האלופה ממשיכה את פתיחת העונה הרעה שלה וכמובן שהרחקתו של קרלו אנצ'לוטי, שצפה בנעשה מהיציע, לא הועילה. ניקולו זאניולו המצוין קבע 0:1 יפה בדקה ה-19, אלכסנדר קולארוב החמיץ פנדל בדקה ה-26 וכשהמארחת קיבלה אחד נוסף, בדקה ה-55, הפעם היה זה ז'ורדן ורטו שבעט פנימה והכפיל. ארקדיוש מיליק רק צימק בדקה ה-72. עבור נאפולי זה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בליגה, וההיא עם ניצחון אחד בלבד בחמשת משחקיה האחרונים בסרייה A.

שחקן אינטר, רומלו לוקאקו. רויטרס
צמד מאוחר. לוקאקו/רויטרס

בולוניה - אינטר 2:1

דרמה גדולה בסטדיו רנאטו ד'לארה, שם אינטר אספה שלוש נקודות יקרות שעלו לה בדם יזע ודמעות. רוברטו סוריאנו העלה את בולוניה ליתרון בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-59, אבל רומלו לוקאקו כבר הכין את הקאמבק. הבלגי איזן מקרוב בדקה ה-75 ואז הגיעה הדרמה הגדולה. בולוניה דרשה פנדל ולא קיבלה בצד אחד, ומיד לאחר מכן לאוטרו מרטינס צלל ברחבה אחרי מגע קל עם שחקן הגנה ואינטר קיבלה פנדל. לוקאקו כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-91 ובסיום 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully