וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעזוב כמו כריסטיאנו רונאלדו? ליאונל מסי: "אף פעם לא הייתי צריך לחפש משהו בחוץ"

כוכב ברצלונה נשאל על יציאה עתידית מאיזור הנוחות שלו. וגם: החלום הנוכחי, מחמאות לפרנקי דה יונג והגוף שכבר לא מה שהיה פעם

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי זוכה בנעל הזהב

ליאונל מסי הגשים את רוב חלומותיו, אבל עושה רושם שהוא עדיין רעב מתמיד להצלחות. בראיון שהעניק היום (שלישי) למגזין "וורלד סוקר", נשאל הפרעוש על המטרות שעדיין נותרו לו וסימן אחת נקודתית - לא זכייה במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה כי אם זכיה נוספת בליגת האלופות, התואר אותו הניף בפעם האחרונה ב-2015.

"החלום שלי הוא להמשיך לזכות בתארים עם ברצלונה ואני רוצה לזכות שוב באלופות, זה האתגר הגדול של כולנו", אמר כוכב האלופה הספרדית. "אם נעשה את זה, התארים האישיים כבר יגיעו. זו לא המטרה שלי, כדור הזהב, נעל הזהב, גם שער השנה - זה לא העניין. אם אזכה, יופי. אם לא, לא נורא".

כשנשאל על הדברים שהושמעו השבוע, לפיהם הוא צריך לעזוב את איזור הנוחות שלו, כפי שעשה כריסטיאנו רונאלדו, אמר הפרעוש: "לכל אחד יש אתגרים ומטרות שונות. מעולם לא הרגשתי צורך לעזוב את המועדון הטוב בעולם, שהוא ברצלונה. אני נהנה כאן מהאימונים, מהמשחקים ומהעיר. תמיד הרגשתי טוב כאן, ולא הייתי צריך לחפש משהו בחוץ".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
עדיין נותרו לו כמה דברים להשיג. מסי/רויטרס

על הפציעות מהן סבל העונה אמר: "זה קשה, הראש שלך אותו דבר, אתה מרגיש כמו שהרגשת בגיל 25 וחושב שתוכל להמשיך לעשות את אותם הדברים, אבל הגוף הוא ששולט ויש נסיבות אחרות, צריך להיות זהיר יותר מבעבר".

לבסוף, דאג מסי להחמיא לחברו החדש לקבוצה פרנקי דה יונג, שהשתלב מצוין בקטלאנים: "ההתאקלמות שלו היתה קלה כי הוא מגיע מקבוצה עם פילוסופיה דומה, אייאקס. הוא גדל עם אותו סגנון משחק. הוא אוהב שהכדור אצלו, אוהב למסור מסירות קצרות ובין הקווים והוא מהיר מאוד וחזק. הוא כדורגלן שלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully