וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגיע לישראל? ואלוורדה טוען: "הפציעה של לואיס סוארס לא חמורה"

בברצלונה טוענים שהחלוץ האורוגוואי עשוי לשחק כבר בשבת. ואלוורדה על הלחץ אחרי ההפסד האחרון: "יש דברים שאני חושב, אבל לא אומר בפומבי"

עריכת וידאו: מתן חדד

ברצלונה תפגוש מחר (שלישי) את סלביה פראג (20:00, ספורט 5) בליגת האלופות, כשהאלופה הספרדית תחת לחץ. המאמן ארנסטו ואלוורדה רוצה להרגיע את הרחשים הגוברים בעקבות הפסד הליגה האחרון ללבנטה בליגה ופתיחת העונה המקרטעת, והוא יודע שרק ניצחון משכנע מול היריבה שהקשתה על שחקניו מאוד בצ'כיה (1:2 לברצלונה) ייתן לו את מבוקשו.

כמו כן, ואלוורדה רמז שייתכן שלואיס סוארס יחזור מהר מהצפוי, ובקטלוניה טוענים שהוא עשוי לשחק מול סלטה ויגו בליגה בשבת. "לסוארס אין פציעה משמעותית", אמר על חלוץ נבחרת אורוגוואי, שאמור להגיע לישראל למשחק של נבחרתו מול ארגנטינה ב-18 בנובמבר באצטדיון בלומפילד, "לא יודע מתי יהיה כשיר, נראה בשבת". עוד טען שהפציעה "היא לא כמו בפעם שעברה", אז נעדר סוארס תקופה ממושכת.

לואיס סוארס, חלוץ ברצלונה. רויטרס
גם אנחנו מחכים לעדכונים. סוארס/רויטרס

אבל הבעיה המדאיגה יותר היא מקצועית. "כשאנחנו מפסידים, אני מנסה סיבות מקצועיות כדי להבין למה הפסדנו", התייחס ואלוורדה ללחץ עליו, "אתה חייב להבין למה הפסדת. בסופו של דבר, המאמן הוא האחראי, ותמיד מסתכלים עליו. במשחק מול לבנטה אני זוכר שהיו לנו הרבה מצבים במחצית הראשונה והם לא סיכנו אותנו, אבל הם כבשו שערים בקלות מדי ואיבדנו שליטה בקלות מדי. לא היינו טובים מספיק, חייבים להשתפר".

על פי דיווחים בקטאלוניה, עוסמאן דמבלה שכלל לא היה בסגל מול לבנטה יקבל צ'אנס מחודש מואלוורדה, וינסה להוכיח שהוא ראוי לדקות מרובות יותר. ואלוורדה נשאל בנושא ואמר עליו ש"כל אחד חייב להילחם על המקום שלו". האם הוא שקל לשנות שיטה? "האפשרות הזאת תמיד קיימת. עם האפשרויות שיש לנו, אנחנו חייבים להכניס את השחקנים שידחפו קדימה, לפעמים יש לנו קושי עם המסירה האחרונה. חייבים למצוא פתרונות".

המאמן נשאל למה הוא לא פירט יותר דברים על מצב הקבוצה וענה: "תראו, במסיבות עיתונאים, הציפייה הכללית היא לחגוג על השולחן אם אנחנו מנצחים או לשקוע אם מפסידים. אני מנסה להישאר מאוזן. אתה תמיד חושב מה צריך לשפר, ויש דברים שאתה חושב, אבל לא אומר בפומבי. הדברים האלה צריכים להיאמר במקום שבו יהיו אפקטיביים, וזה בתוך המועדון".

עוד בוואלה!

ברצלונה: מסי "מאבד את הסבלנות", ואלוורדה מתנדנד, לבנטה מלגלגת

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. רויטרס
ימים לחוצים. ואלוורדה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully