וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חוגגת: "אם ננצח את בית"ר ירושלים זו כבר תהיה הצהרת כוונות"

5.11.2019 / 7:45

הירוקים באופוריה אחרי ה-1:2 על הפועל תל אביב: "הייתה תחושה מיוחדת בסיום". בלבול זכה למחמאות על ניהול המשחק, שועה, חזיזה, וילדסחוט ומאבוקה על היכולת

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אוהדי הפועל תל אביב מתוסכלים אחרי ההפסד למכבי חיפה

עיקרי הדברים:

- ירדן שועה חגג עם האוהדים וזכה לשבחים: "שהוא על הדשא והוא מרוכז היתרונות שלו בומבסטים"
- שביעות רצון מניהול המשחק של מרקו בלבול
- אכזבה במכבי חיפה מה-VAR

ארנסט מאבוקה, מכבי חיפה חוגג. דני מרון
בדרך הנכונה. מאבוקה מטריף את האוהדים/דני מרון

שועה הקפיץ את האוהדים: "כשהוא משחק היתרונות שלו בומבסטים"

1. כשמרקו בלבול הגיע למכבי חיפה בעונה שעברה הוא אמר שהמטרה שלו היא לגרום לקהל ליהנות. אמש (שני), נראה כי הוא הצליח במשימתו כשכמות שיא מאוהדי מכבי חיפה שהגיעה לבלומפילד, נותרה יותר מחצי שעה לאחר המשחק באצטדיון כדי לחגוג עם השחקנים את ה-1:2 הדרמטי על הפועל תל אביב. "אין ספק, הייתה תחושה מיוחדת בסיום", הסביר שחקן בקבוצה. "הניצחון הזה נותן תחושה לכולם שהעונה צריך להיאבק עד הסוף בליגה". מי שניצח על החגיגות עם הקהל היה ירדן שועה שעלה לעבר היציע בסיום והחל לקפץ עם האוהדים בירוק. שועה זכה למחמאות גדולות על יכולתו בדקות המועטות שהיה על הדשא וכמובן על המהלך שעשה שהוביל לשער של ארנסט מאבוקה. "אין ספק שכל מה שבא עם ירדן בא בגדול", אמר גורם במועדון. "גם הכותרות השליליות היו בומבסטיות, אבל כשהוא על הדשא והוא מרוכז גם היתרונות שלו הם בומבסטים".

עוד בוואלה!

מרקו בלבול: "הפכנו, הראינו אופי ושיחקנו עד הסוף. השחקנים יכולים להיות גאים בעצמם"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה ארנסט מאבוקה, דולב חזיזה. דני מרון
היו מצוינים. חזיזה ומאבוקה/דני מרון

חזיזה, וילדסחוט ומאבוקה זכו למחמאות

2. מלבד שועה במכבי חיפה החמיאו ללא מעט שחקנים נוספים, ובראשם דולב חזיזה, יאניק וילדסחוט וכובש שער הניצחון מאבוקה. בקבוצה הזכירו גם את ההצלה של המגן בסיום המחצית הראשונה שהשאירה את הירוקים במשחק. "אחרים היו יכולים לעשות פרצופים כשלא שיחקו בתחילת העונה אבל הוא עבד קשה והוכיח את עצמו כשקיבל שוב את המפתחות", אמר גורם במועדון.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. דני מרון
חילופים במקום. בלבול/דני מרון

בלבול זכה למחמאות על ניהול המשחק

3. במשחק שעבר, בלבול ספג קריאות בוז בגלל חילוף שערך. אתמול הוא כבר זכה למחמאות מאנשי המועדון גם על החילוף של מחמוד עוואד בווילדסחוט אך בעיקר על ההחלטה להחליף אגפים בין וילדסחוט וחזיזה במהלך המשחק. חזיזה עצמו לא היה מרוצה שהוחלף, כשבמכבי חיפה הסבירו שבלבול לא רצה להפקיר את האמצע והעדיף להסיט את עוואד לצד. כעת בקבוצה מחכים למשחק מול בית"ר ירושלים, בידיעה שניצחון יהווה נקודת מפנה אמיתית. "אם ננצח את בית"ר זו כבר תהיה הצהרת כוונות", אמר אחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה.

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
נותרו זמן רב באצטדיון כדי לחגוג. אוהדי מכבי חיפה/דני מרון

חוסר שביעות רצון במכבי חיפה מהחלטת ה-VAR

4. במכבי חיפה העבירו ביקורת על ה-VAR וההחלטה לפסול את השער של ניקיטה רוקאביצה. "לא בשביל זה הכניסו את המערכת", קבע שחקן בקבוצה. גם גורמים במועדון טענו שלא היו צריכים לפסול את השער וחלקם אף טענו שזה השער השני שנקלח שלא בצדק לרוקאביצה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully