וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר ומימר מועמדים, ניסו אביטן מתגונן: "לא אני חירבתי את הפועל תל אביב"

4.11.2019 / 22:35

במועדון ישוחחו עם המאמן ויחליטו בקרוב לגבי עתידו, האוהדים קיללו את ההנהלה, השחקנים ואביטן שהודה: "היו טעויות בבניית הקבוצה". אלטמן: "כולם אשמים, הובלנו ופתאום הפסקנו לשחק"

צילום: דני מרון

בווידאו: קללות לעבר אוטובוס שחקני הפועל תל אביב

הצניחה של הפועל תל אביב נמשכה הערב (שני), כשהאדומים נכנעו בבלומפילד 2:1 למכבי חיפה וספגו את הפסד הבכורה שלהם בבית העונה. עומרי אלטמן דווקא העלה אותם ליתרון (37), אלא שמאותו רגע ואילך הקבוצה של ניסו אביטן הלכה אחורה, גם לאחר השוויון של דולב חזיזה (50). האדומים בזבזו זמן, כמעט נפלו מהרגליים ורק ספרו את השניות עד סיום המשחק, וזה עלה להם ביוקר: בדקה ה-92 עשה ארנסט מאבוקה צדק, והכריע את ההתמודדות. בסיום המשחק התגודדו עשרות אוהדים מחוץ לבלומפילד וגידפו את ההנהלה, השחקנים ואת אביטן. מעמדו של המאמן ממשיך להיות מעורער, כשראשי המועדון עתידים לשוחח עימו הלילה ועד מחר יקבלו החלטה האם לעשות שינוי על הקווים. ניר קלינגר ושרון מימר כבר הוזכרו כמועמדים.

שחקן הפועל תל אביב שחר הירש. דני מרון
כמה שזה מאכזב. הירש/דני מרון

"הכי טבעי בעולם להיות מאוכזבים אחרי משחק כזה", סיכם אביטן. "זה היה בידיים שלנו, היינו שווים להם במחצית הראשונה, היינו קרובים מאוד לעלות ל-0:2, אבל החצי השני נפתח לא טוב. לא רצינו להסתגר ככה, זה לא מה שרצינו לעשות, אבל בסוף שוב פעם יורדים עם הראש בין הרגליים. ברור איך אני מרגיש, אני כואב ומאוכזב. היה לנו שבוע ארוך, התכוננו אליו היטב. היתה לנו מחויבות ולחימה היום, קיבלנו את זה מהשחקנים אחרי הרבה זמן שזה לא קרה, אבל זה לא עזר בסופו של דבר".

עוד בוואלה!

מרקו בלבול: "הפכנו, הראינו אופי ושיחקנו עד הסוף. השחקנים יכולים להיות גאים בעצמם"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן. דני מרון
מתוסכל, אבל לא מרים ידיים. אביטן/דני מרון

אביטן נשאל האם הוא עדיין מאמין בקבוצה ואמר: "יש לי אמונה אמיתית בסגל הזה. לאנשים מבחוץ קשה לראות את זה, אבל אני יודע מה יש בקבוצה. דקות לא מעטות היום היינו שווים לאחת הקבוצות הטובות בליגה, היו לא מעט משחקים שנראינו טוב והפסדנו. היו טעויות בבניית הקבוצה, אבל נצטרך להגיע לחלון ההעברות בינואר ולעשות את השיפורים שצריך. אחר כך נוכל לעשות הרבה יותר ממה שעשינו עד עכשיו. אלה הכלים שיש לנו בהפועל תל אביב. את חלקם אני בחרתי, את חלקם אנשים אחרים במועדון. כולנו יודעים מה קרה בהפועל תל אביב בשנים האחרונות, זה לא שאני באתי וחירבתי את המועדון. כולנו צריכים לזכור מה הקבוצה הזו עשתה בשנים האחרונות. מצד שני זה לא הזמן לעשות סיכומים מבחינתי, אנחנו עדיין יכולים לצאת מהמצב הזה".

על שחקני הרכש שלא פתחו הערב והמשך דרכו במועדון אמר המאמן האדום: "קיבלתי החלטה בשבוע שעבר - ישחקו שחקנים שמביאים מחוייבות ולחימה. זה הבסיס של המשחק. יש לי את האפשרות לעשות רוטציה בסגל, מי שעלה היום לשחק עשה עבודה טובה למרות שהם קצת איכזבו בסוף. המקום שלי הוא פה בהפועל תל אביב. אני לא מכיר את המושג להרים ידיים, לא מתכוון לוותר, וכמה שקשה וכואב - אני ממשיך קדימה".

עומרי אלטמן נראה מתוסכל מאוד בסיום ואמר: "הפסדנו בדקה ה-92, ואין פה עניין של מזל. לא עלינו למחצית השנייה, נראינו רע מאוד. הובלנו ופתאום הפסקנו לשחק, וחבל, כי היינו צריכים את הנקודה הזאת. עמדנו יפה מבחינה טקטית, יצאנו קדימה במחצית הראשונה, אבל חבל, חבל...ספגנו גול מהיר במחצית הראשונה, ומשם הכל השתנה".

על ניסו אביטן אמר אלטמן: "כל עוד הוא המאמן, אנחנו איתו באש ובמים. אין פה שאלה בכלל. אני חושש יותר מאיך שנראינו במחצית השנייה מאשר שאני חושש על ניסו. כולם אשמים במצב, אין אחד שיוצא מהכלל פה. אנחנו צריכים להוציא את העגלה הזאת מהבוץ, אף אחד לא יעשה את זה בשבילנו. לאט לאט אנחנו מגיעים לסיום הסיבוב הראשון, ואנחנו לא צוברים נקודות. זו בעיה".

לאוהדי הפועל תל אביב נגמרה הסבלנות

צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully