וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "הפכנו, הראינו אופי ושיחקנו עד הסוף. השחקנים יכולים להיות גאים בעצמם"

מאמן הירוקים יודע עד כמה חשוב ה-1:2 הדרמטי של קבוצתו על הפועל תל אביב, ועונה למבקרים: "מכבי חיפה הבקיעה הכי הרבה גולים השנה, וייצרה הכי הרבה הזדמנויות. אני שמח מהסגל הזה"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה גברה היום (שני) 1:2 על הפועל תל אביב והשיגה ניצחון חשוב, אבל הירוקים יודעים שזה הרבה מעבר לשלוש נקודות. חיפה הוכיחה היום שוב שהיא לא נשברת ויודעת לחזור מפיגור, שיש לה את הווינריות והאופי והיכולת לכבוש שער ניצחון בתוספת הזמן, ושהיא מצליחה להתגבר על משוכות לא פשוטות, מול קבוצת תחתית שנאבקת על חייה ועושה הכל על מנת לשבש לה את המשחק. עומרי אלטמן כבש ראשון לאדומים והקפיץ את המארחת (37), דולב חזיזה השווה (50) עם פתיחת המחצית השנייה, ה-VAR לקח לירוקים את המהפך כששער של רוקאביציה נפסל (52), עד שארנסט מאבוקה עשה צדק בדקה ה-92 עם בעיטה חדה לפינה הרחוקה. מאבוקה, יש להזכיר, גם רשם הצלה גדולה במחצית הראשונה, שמנעה מקבוצתו להיקלע לפיגור 2:0 אחרי שהדף כמעט מהקו בעיטה של שחר הירש שכבר עבר את השוער.

ארנסט מאבוקה, מכבי חיפה חוגג. דני מרון
כמה זה מתוק. מאבוקה/דני מרון
ארנסט מאבוקה, מכבי חיפה חוגג. דני מרון
החגיגות הגדולות. מאבוקה/דני מרון

המאמן המנצח מרקו בלבול אמר בסיום: "ידענו שיהיה קשה, זה לא חשוב איפה הפועל תל אביב ממוקמת - משחק חוץ מולה הוא תמיד קשה. פתחנו לא טוב את המשחק, אבל החצי השני נפתח בצורה מצוינת, הלכנו קדימה, כבשנו שערים יפים, ספק יד ספק לא, אבל אני גאה בבחורים על הניצחון הזה, כי ניצחנו מול קבוצה שהלכה אחורה, שצופפה במעברים. השחקנים יכולים להיות גאים בעצמם היום".

על הביקורת של הפרשנים: "מכבי חיפה הבקיעה הכי הרבה גולים השנה, ייצרה הכי הרבה הזדמנויות. מה שחשוב זה שהפכנו את התוצאה היום, שהראינו אופי ושיחקנו עד הסוף. מותר להעביר ביקורת. אני לא יכול להתייחס לכל מה שנאמר, ביקורת זה חלק מהמשחק, היו הרבה דברים טובים אבל גם הרבה דברים שצריך לשפר. יש לי את הקבוצה הכי צעירה בליגה, רואים את זה בחוסר ניסיון ובחוסר יציבות תוך כדי משחק. לא כל השחקנים רגילים למאבקי צמרת, אבל אני שמח מהסגל הזה".

על ארנסט מאבוקה: "בחצי הראשון היה לו פחות שטח, בחצי השני המשחק נפתח יותר אז היתה לו הזדמנות לצאת יותר קדימה. לא היינו חדים במחצית הראשונה, אז לא היו לו אפשרויות לעלות יותר מדי".

על ההבדלים ביכולת בין המחציות, והאם זה מטריד אותו לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים במחזור הבא: "אנחנו בשאיפה לשחק טוב במשך 90 דקות, היום זה לא קרה. יהיה משחק קשה נגד בית"ר, יש לנו פחות ימים להתאושש מהם אבל נתחיל להתכונן אליהם בקרוב".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. דני מרון
בלבול: "יש לי את הקבוצה הכי צעירה בליגה, רואים את זה בחוסר ניסיון ובחוסר יציבות תוך כדי משחק"/דני מרון

דולב חזיזה הוסיף: "מתחילת השנה אני עובד על המספרים שלי, הצוות המקצועי עוזר לי וברוך השם יש תוצאות. במחצית השנייה ידענו שאנחנו צריכים לעשות שינוי, אני שמח שזה עבד". על האכזבה שגילה בהחלפתו בירדן שועה אמר: "שחקן שמרגיש טוב כל המשחק ועושה פעולות טובות, רציתי להישאר ולנצח את המשחק. המאמן החליט מה שהחליט, כנראה שהוא ידע מה הוא עושה".

שחקני מכבי חיפה ארנסט מאבוקה, דולב חזיזה. דני מרון
שחקני מכבי חיפה ארנסט מאבוקה, דולב חזיזה/דני מרון
שחקני מכבי חיפה חוגגים. דני מרון
שחקני מכבי חיפה חוגגים/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully