וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל באר שבע חייבת לייצר שוב הרתעה אצל היריבות"

4.11.2019 / 7:06

הפועל באר שבע השכיחה מול נתניה את ההפסד הצורם למכבי ת"א: "צריך לנצח את נס ציונה ולצאת לפגרה צמודים לחלק העליון". וגם: ההצטיינות של ממן, הגישה של האסלביינק ו"שלום אדרי" האדום

עיקרי הדברים:

- הפועל באר שבע חזרה להציג כדורגל שוטף

- חנן ממן עשוי לחזור להיות שחקן הרכב קבוע

- בבאר שבע הבהירו: "חייבים לייצר המשכיות והרתעה אצל היריבות"

- נאור סבג הוא השלום אדרי של באר שבע

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
השאיר את ההפסד למכבי תל אביב מאחוריו. ברק בכר/ברני ארדוב

1.

שלושה אלמנטים לקחו איתם בהפועל באר שבע מהמשחק אמש (ראשון) מול מכבי נתניה ב-0:2. הראשון הוא החזרה לנצח אחרי ההפסד הראשון בשבוע שעבר למכבי תל אביב. השני הוא שהניצחון הושג אחרי משחק התקפי משובח שגם בנתניה הודו שהיה יכול להיגמר בחמישייה. והאלמנט השלישי והחשוב מבין השלושה הוא שבבאר שבע אהבו את העובדה שכל מי ששיחק אמש נתן מאה אחוז מעצמו ולא נהנה או הסתמך רק על כישרונו.

זו גם כנראה הסיבה שנייג'ל האסלביינק לא ראה אמש דשא. לברק בכר אין עניין לייצר משבר מול ההולנדי והוא יחזור לשחק ואולי אף יתרום בשערים, אבל למאמן היה חשוב אמש לראות ששחקנים באים ומשקיעים מעצמם את הכל ולא רק בונים על היכולת האישית שלהם. שלושת האלמנטים האלה הושגו אתמול ובבאר שבע ינסו עכשיו לייצר לפחות רצף חדש של ארבעה ניצחונות כמו זה שהיה לקבוצה עד ההפסד למכבי תל אביב במחזור הקודם.

חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
פתח בהרכב והחזיר על המגרש. חנן ממן/ברני ארדוב

2.

לא ברור אם ברק בכר יעשה עניין מזה שחנן ממן דיבר אמש מהלב בתום המשחק ואמר שכאשר נותנים לו גב, הוא מחזיר חזרה. ספק אם ממן שפתח אתמול בהרכב לראשונה העונה רצה בכלל להעביר מסר לבכר, אבל זה יצא לו לא ממש טוב והכותרות אמש העידו על כך. אבל אם בכר ידפדף ולא יעשה עניין, הוא צפוי למצוא את עצמו נותן אשראי לקשר שלו. אמש הוא הסביר כי ממן זכה לחולצת ההרכב דרך האימונים ובעיקר כי הוא נלחם להחזיר לעצמו את הכדור אחרי שהוא איבד אותו. אם יש משהו שהיה מכעיס את בכר זו התחושה שליוותה אותו לפיה ממן לא מתאמץ מספיק כדי לזכות בכדורים אותם הוא מאבד. מדובר בנדבך מאוד חשוב לבכר גם מול ממן וגם מול יתר השחקנים הקדמיים.

שחקני הפועל באר שבע ניגשים לכיוון האוהדים. ברני ארדוב
תמונה מוכרת שחזרה על עצמה בכל משחקי הבית של באר שבע העונה/ברני ארדוב

3.

הפועל באר שבע עם 20 נקודות מתוך 27 אחרי הניצחון אמש. מדובר בקצב טוב של צבירת נקודות אבל בקבוצה הבהירו אמש: "החוכמה תהיה לנצח את נס ציונה במחזור הקרוב בחוץ ולצאת לפגרה צמודים לגמרי לחלק העליון בטבלה. הפועל באר שבע חייבת לייצר המשכיות ושוב לייצר הרתעה אצל היריבות שלנו".

נאור סבג שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שלום אדרי בבית"ר, נאור סבג בבאר שבע/ברני ארדוב

4.

את השער הראשון אתמול כבש לבאר שבע נאור סבג. בדומה לגיבור הניצחון של בית"ר ירושלים משלשום שלום אדרי, גם סבג שיחק לא מעט מהקריירה שלו בליגה א'. "אני מאוד מקווה ששלום אדרי ואני מהווים השראה להרבה מאוד שחקנים בליגות הנמוכות שחולמים להגשים את החלום. אני יכול לומר להם לא לזנוח את החלום שלהם", אמר סבג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully