וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי חיפה: שינויים רבים אצל המארחת, התלבטות בירוק

אייזן הצעיר ורז כהן צפויים לפתוח בקישור החסר של אביטן, גם דגני ובוזגלו יחזרו (ב', 20:15, ספורט 5). כ-7,000 אוהדים ילוו את האורחת, ארד ועוואד ישובו ל-11?

מחזור 9הסתיים04/11/2019
הפועל תל אביב
  • אלטמן (37)
2:1
  • (50) חזיזה
  • (90) מאבוקה
מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
שוב יגיעו בהמוניהם. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב

אחרי מסיבת העיתונאים של ניסו אביטן, שהתייחס לשבוע הסוער שעבר עליו, הפועל תל אביב תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שני, 20:15, ספורט 5), בו המאמן יתרגל את ההרכב שיפתח מול מכבי חיפה. בשל מצוקת הקשרים, קפטן קבוצת הנוער שי אייזן ייכלל בסגל ואף עשוי לפתוח. גם אושר דוידה אמור להיכלל בסגל לאחר שנתבקש לא לשחק משחק מלא בקבוצת הנוער אתמול.

מקומו של רז כהן בקישור מובטח, כאשר עומרי אלטמן עשוי להצטרף אליו. אוראל דגני אמור לחזור ל-11 לאחר שהחלים מפציעה, כמו גם מאור בוזגלו שעלה מהספסל במשחק האחרון. גם שחר הירש נמצא בתמונת ה-11. ניר לקס המורחק ייעדר, כמו גם עמנואל בואטנג ודמבה קאמרה הפצועים. סטפן ספירובסקי בספק לאחר שלא התאמן באופן מלא לאורך השבוע, ורק לאחר האימון המסכם יוחלט אם ייכלל בסגל.

שחקן הפועל תל אביב, שי אייזן. דני מרון
ההפתעה של ניסו אביטן? שי אייזן/דני מרון

מכבי חיפה

כ-7,000 אוהדי מכבי חיפה יגיעו מחר (שני, 20:15, ספורט 5) לבלומפילד למפגש מול הפועל תל אביב, לאחר שכ-6,000 כרטיסים כבר נמכרו במכירה מוקדמת. האוהדים הירוקים מאמינים שמדובר במשחק שיכריע האם הקבוצה אכן תהיה במאבקי הצמרת או שמא תדשדש בצמרת מבלי לסכן באמת את מכבי תל אביב או את הפועל באר שבע.

גם בצוות המקצועי מייחסים חשיבות רבה למשחק, כאשר המאמן מרקו בלבול מתלבט בנוגע לשתי עמדות עיקריות והן עמדת הכנף השמאלית ועמדת הבלם. עאיד חבשי שפתח נגד הפועל כפר סבא, עשוי לפנות מקומו לעופרי ארד במרכז ההגנה, אבל החלטה סופית תתקבל רק מחר בבוקר, כשגם יאניק וילדסחוט עשוי לרדת לספסל לטובת רז מאיר או מוחמד עוואד, שכבש שני צמדים לרשת האדומים בעונה שעברה. "אין ספק שזה משחק קריטי", אמר שחקן בקבוצה. "הפועל תל אביב חיה פצועה ואסור לנו לזלזל בה כמובן. נצטרך לשלוט בקצב מההתחלה כדי לא להיגרר לסוג המשחק שהם רוצים".

עוד בוואלה!

ניסו אביטן: "זה היה השבוע הקשה ביותר בקריירת האימון שלי"

לכתבה המלאה
מוחמד עוואד עם ארנסט מאבוקה שחקני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
שני צמדים מול הפועל תל אביב בעונה שעברה. מוחמד עוואד/יוסי ציפקיס

טריוויה

* הפועל תל אביב ניצחה את מכבי חיפה רק פעם אחת ב-15 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות. זה היה 0:4 מוחץ במרץ 2014. עומר דמארי ואוראל דגני, שהספיקו מאז לשחק בחיפה ולחזור, היו שותפים לניצחון. פרט לכך, יש בתקופה הזו 10 ניצחונות ירוקים (כולל רצף פעיל של ארבעה) וארבע תוצאות תיקו.

* ניסו אביטן כבש שער אחד כשחקן הפועל תל אביב מול מכבי חיפה, וזה קרה בבלומפילד. המאמן הנוכחי של האדומים השווה בדקה ה-82 של המחזור הרביעי בעונת 1995/96, אבל סרגיי קנדאורוב השלים צמד ואלון מזרחי קבע 1:3 ירוק.

* המפגש הקודם בין הקבוצות במחזור התשיעי היה לפני תשע שנים, אז הפועל תל אביב ניצחה 0:2 בקרית אליעזר למרות ששיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-25. שי אבוטבול וגילי ורמוט כבשו לאלופה דאז, וינסנט אניימה הצטיין ובסיום העונה צלחת האליפות חזרה אל הירוקים.

* מכבי חיפה ניצחה בשלושה מארבעת המחזורים האחרונים, וכל שלושת הניצחונות היו בתוצאה זהה של 0:3.

* הפועל תל אביב עדיין לא הפסידה בבלומפילד העונה, ושש מתוך שבע הנקודות שלה הושגו במשחקי הבית.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 19000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully