וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "זה היה השבוע הקשה ביותר בקריירת האימון שלי"

3.11.2019 / 16:15

במסיבת עיתונאים התייחס מאמן הפועל תל אביב לשבוע הלא פשוט שעבר על המועדון. מאור בוזגלו: "אפשר להבין את הכעס של האוהדים"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות להפסד של הפועל תל אביב להפועל חיפה

הפועל תל אביב ערכה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת המשחק מול מכבי חיפה מחר (שני, 20:15, ספורט 5). אחרי התבוסה הכואבת מול הפועל חיפה (3:0) ניסו אביטן והאדומים עברו עוד שבוע קשה שכלל הרבה עצבים ומחאות של האוהדים, בידיעה שהפסד נוסף, הפעם מול הקבוצה הדוהרת של מרקו בלבול שנמצאת במומנטום חיובי, עשוי לעלות למאמן במשרתו.

מאמן הקבוצה ניסו אביטן פתח והתייחס לתקרית המכוערת עם האוהדים במהלך השבוע החולף: "כולנו שותפים לכאב ולאכזבה מהתוצאות שלנו אבל בסופו של דבר זה טבעי שהאנשים ירצו לא להרגיש מאויימים. אני יכול להגיד שזה היה שבוע קשה ביותר, הקשה ביותר בקריירת האימון שלי. לשמחתי רוב הזמן חוויתי הצלחות, וזה קשה שאנחנו נתקלים לראשונה בסיטואציה שהיא לא נעימה. אתם יודעים מצויין מה היה שם. לא היה איום פיזי עליי, פגעו ברכב אבל אני לא רוצה לתת לזה במה יותר ממה שראוי. אני לא מחפש מערכת יחסים עם הקהל, אני עובד בהפועל תל אביב. אנחנו מבינים את הכאב, אני מקבל מאות הודעות תמיכה מאוהדים של הפועל תל אביב. האוהדים שעשו מה שעשו הם מיעוט שעושים כתם על השאר".

ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. צילום מסך
הזדמנות אחרונה? ניסו אביטן/צילום מסך

על התקנות החדשות שקבע: "יצאנו מסמי עופר בתחושה שככה הדברים לא יכולים להימשך. החלטתי עם הצוות המקצועי לבטל את כל הסחות הדעת מהשחקנים כשהמטרה ברורה - למקד את השחקנים. אנחנו רוצים לראות קבוצה אחרת מבחינת מחוייבות ומקצועיות. מציע לכל שחקן שמדבר בעילום שם לבוא ולדבר איתי, הדלת פתוחה. מי שרוצה לשחק פינג פונג ושש בש שיעשה את זה בזמנו הפנוי. לוותר על ארוחות זה אולי לא מקצועי, אבל להיראות כמו שנראינו זה ממש לא מקצועי. לא מדובר בעונש. אלה שחקנים עם כסף".

על המשחק נגד מכבי חיפה: "יש לנו משחק בין שני מועדונים גדולים, כשאחד בתקופה טובה מאוד והשני בתקופה פחות טובה. נעלה על המגרש וניתן הכל. אני לא מקבל מהבעלים תחושה שהמשחק מחר הוא קריטי יותר ממשחק אחר. אין שינוי בשגרה המקצועית שלנו. נכון שיש לנו רשימה ארוכה של פצועים, אבל מי שלא משחק הוא לא רלוונטי. לא נותנים לנו הרבה סיכוי מחר, אבל בואו נראה".

מאור בוזגלו התייחס אף הוא לאירועי השבוע החולף במועדון כולל לדברי הביקורת שהטיח בחבריו: "הביקורת שהשמעתי על הקבוצה באה מהלב, זו קבוצה שאני חלק ממנה. כמו שניסו אמר, ככה הדברים לא יכולים להימשך".

על הנהלים החדשים: "היינו הרבה שעות ביחד, בלי הסחות דעת מיותרות. באיזשהו שלב גיליתי שאנשים יכולים לדבר. ניתחנו את הביצועים שלנו כשחקני כדורגל והגענו להרבה מסקנות לגבי מה צריך לשפר".

על המשחק נגד מכבי חיפה: "בשורה התחתונה אנחנו ניבחן על התוצאה, זה משחק מאוד חשוב בשבילנו מחר. יש תקופה פחות טובה ואנחנו מגיעים מחר עם הגב לקיר וכנגד כל הסיכויים. ננסה להביא אנרגיות ולתת הכל. זה שלא נותנים לנו סיכוי מכניס אותנו לדריכות מאוד גבוהה. זה משחק בין שני מועדונים גדולים. יש פה יוקרה, יש פה כבוד. אפשר להבין את הכעס של האוהדים. כולנו רוצים להצליח. בשורה התחתונה אנחנו לא מספקים את התוצאות וזה משפיע עלינו גם בחיי היום יום".

עוד בוואלה!

מרקו בלבול: "להפועל תל אביב יש שחקנים טובים, מנוסים ואיכותיים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully