וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "לפעמים לא נעים לשמוע בוז, אבל צריך לדעת להתמודד עם זה"

31.10.2019 / 15:10

מאמן מכבי חיפה הצהיר במסע"ת לקראת הפועל תל אביב (ב', 20:15): "אני מאמין ביכולות שלי", והתייחס ליריבה: "יש לה שחקנים טובים, מנוסים ואיכותיים, נצטרך להיות מרוכזים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי חיפה על הפועל כפר סבא

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת משחק החוץ מול הפועל תל אביב בבלומפילד (שני, 20:15). אחרי שחזרו למסלול הניצחונות עם 0:3 מוחץ על הפועל כפר סבא והתמקמו במקום השני לצד הפועל באר שבע, הירוקים רוצים להמשיך ולחלום על אליפות עם עוד ניצחון, בניסיון לנצל את המשבר העמוק של יריבתה ששקועה בתחתית ורחוקה נקודה בודדת מהקו האדום.

מרקו בלבול התייחס בפתיחת מסיבת העיתונאים ליריבה הבאה שלו ואמר: "כל המשחקים בינינו מאז שאני ילד הם משחקים גדולים, לא משנה מה המיקום ומה המצב, מי בצמרת ומי בתחתית. המשחקים האלו תמיד קשים. להפועל תל אביב יש הרבה שחקנים איכותיים, מנוסים וטובים. נצטרך לבוא מוכנים. ומרוכזים במשחק חוץ קשה כדי לנצח ולקחת שלוש נקודות ולהחזיר בגדול לקהל הרב שילווה אותנו".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
"מרגיש את הנחישות של השחקנים". מרקו בלבול/שלומי גבאי

על הבוז שהוא סופג מהקהל העונה אמר המאמן: "אני מאמין ביכולות שלי, הקהל של מכבי חיפה אדיר והוא הנכס הגדול של המועדון. לפעמים זה לא נעים לשמוע בוז, אבל במועדון כזה גדול צריך לדעת להתמודד עם זה ועד עכשיו אנחנו עושים את זה מצוין. השחקנים מאוד רציניים באימונים, אני מרגיש את הנחישות שלהם, אנחנו רוצים להמשיך בתקופה הטובה שלנו".

על היכולת של קבוצתו אמר בלבול: "למרות שכבשנו הכי הרבה גולים בליגה, אנחנו עדיין עובדים על ההתקפה. אנחנו גם בין הקבוצות שספגו הכי מעט שערים אבל אנחנו תמיד חושבים איך לשפר את משחק ההגנה. אנחנו עובדים על הלחץ והתיאום בלחץ, אנחנו יודעים שאנחנו הרבה פעמים חשופים אבל אני מרוצה מההתקפה ומההגנה, כשכמובן שיש לנו עוד מה לשפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully