וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גם אילון אלמוג חתם על חוזה חדש לחמש שנים

30.10.2019 / 15:45

אחרי יונתן כהן ומאור קנדיל, גם שחקן הכנף בן ה-20 חתם על חוזה ארוך טווח אצל הצהובים ואמר: "מודה על האמון". וגם: צפו במשחק האחרון של בן מנספורד במועדון

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של אילון אלמוג על חוזה חדש לחמש שנים. אחרי שאתמול חתמו גם יונתן כהן ומאור קנדיל על חוזים באורך דומה, האריך שחקן הכנף בן ה-20 את חוזהו עד תום עונת 2023/24 ואמר: ""אני שמח ונרגש לחתום על חוזה חדש במועדון שהוא כמו בית בשבילי בתשע השנים האחרונות. אני מעריך ומודה למועדון על האמון בי ולא יכול כבר לחכות להחזיר על הדשא ולשמח את האוהדים בבלומפילד ובכל מגרש אחר. יאללה מכבי!".

המנכ"ל בן מנספורד אמר לאחר החתימה: "אלו חדשות מאוד מרגשות עבור כל מי שקשור למכבי. אילון הוא כישרון יוצא דופן בישראל ואחרי שכיכב במדי קבוצות הנוער, ראינו איך הרשים במהלך שתי תקופות השאלה מוצלחות במדי בית"ר תל אביב והפועל חדרה בעונה שעברה. ההתקדמות של אילון קיבלה גם הכרה כשזכה לזימון לנבחרת הלאומית של ישראל. במהלך טרום העונה, אילון הרשים את איביץ' והצוות שלו ועכשיו הוא חלק בלתי נפרד מסגל הקבוצה הבוגרת. חוזה חדש ומשודרג זה מראה עד כמה אילון התקדם, ובאותו זמן נותן לו תמריץ להמשיך ולדחוף עצמו קדימה. אני מקווה כי אילון ימשיך בעבודה הקשה ויהפוך בעתיד לכוכב במכבי. זוהי דוגמא נוספת המוכיחה כמה מיץ' מחויב למחלקת הנוער והשחקנים אותה היא מייצרת".

אילן אלמוג שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הבעת אמון. אילון אלמוג עם ולאדן איביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

צפו במשחק האחרון של בן מנספורד במועדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully