וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שער 100 לאימובילה בניצחון לאציו על מילאן, באלוטלי ספג קריאות גזעניות

המדורגת רביעית ניצחה את הרוסונרי בסן סירו לראשונה מאז 1989, כשמלך השערים וקוראה קבעו 1:2. חלוץ ברשיה חזר לשחק רק לאחר שכנוע מצד חבריו

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג שער. GettyImages
הגיע ל-100 שערים. צ'ירו אימובילה/GettyImages

המחזור ה-11 באיטליה נמשך הערב (ראשון) עם עלייתה של לאציו למקום הרביעי אחרי ניצחון ליגה ראשון על מילאן בסן סירו זה 30 שנה - 1:2. עוד קודם לכן, קליארי המפתיעה גברה על אטאלנטה 0:2 בחוץ, בעוד פיורנטינה ופארמה נפרדו ב-1:1. את הפוקוס גנבו, ולא בפעם הראשונה בסרייה A, קריאות גזעניות שהופנו היום לעברו של מריו באלוטלי בהפסדה של ברשיה 2:1 בוורונה.

סטפנו פיולי מאמן מילאן. GettyImages
לא הצליח לנצח את האקסית. סטפנו פיולי/GettyImages

מילאן - לאציו 2:1

שבוע לפני המפגש עם יובנטוס, הרוסונרי רשמו הפסד שני בארבעה משחקים מאז הגעתו של סטפנו פיולי, שנוצח כבר על ידי רומא והפעם הפסיד לקבוצה הנוספת מהבירה, אותה אימן בין 2014 ל-2016. צ'ירו אימובילה הלוהט נעצר בקורה בדקה ה-22 ואחרי שלוש דקות נגח בצורה נפלאה אל הרשת אחרי הרמה של מנואל לצארי מצד ימין, וחגג את שערו ה-13 העונה בסרייה A (ב-11 מחזורים) וה-100 במדי לאציו. היתרון הזה לא החזיק מעמד יותר מדי, כשקשישטוף פיונטק איזן בעזרת הבלם באסטוס והשער נרשם כעצמי בדקה ה-28. ג'אנלואיג'י דונארומה שגה ומיד תיקן עם שתי עצירות בדקה ה-78, אבל אחרי חמש דקות כבר נכנע לחואקין קוראה שקיבל מסירה גאונית מלואיס אלברטו. ניצחון שלישי רצוף ללאציו, ולמרבה ההפתעה הוא הראשון שלה בחוץ מול מילאן במסגרת הליגה מאז ספטמבר 1989. 29 מפגשים חיכו אוהדיה לרגע הזה, וכעת הם גם במקום הרביעי. הרוסונרי רק במקום ה-11.

עוד בוואלה!

איטליה: רומא ניצחה 1:2 את נאפולי הדועכת

לכתבה המלאה
חואקין קוראה שחקן לאציו מול תאו הרננדז שחקן מילאן. GettyImages
העניק ללאציו ניצחון חוץ ראשון על מילאן מאז 1989. חואקין קוראה מול תאו הרננדז/GettyImages

אטאלנטה - קליארי 2:0

ניצחון מרשים לקליארי, שנצמדה לאטאלנטה עם 21 נקודות ומתעלה על הציפיות אחרי ההשקעה הגדולה בקיץ. שער עצמי של מרקו פשאליץ' בדקה ה-32 ואחד נוסף של כריסטיאן אוליבה בדקה ה-58, הכריעו את המשחק עבור קליארי. יוסיפ איליצ'יץ' העצבני הורחק בדקה ה-39 אחרי שבעט בבאביס ליקויאניס היווני. אטאלנטה נעצרה אחרי שמונה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד.

שחקן אטאלנטה, יוסיפ איליצ'יץ'. GettyImages
תגובה עצבנית. יוסיפ איליצ'יץ'/GettyImages

ורונה - ברשיה 1:2

עם כל הכבוד למשחק עצמו, הסיפור הגדול היה פעם נוספת הגזענות בכדורגל האיטלקי, ובפרט זו שהופנתה הפעם אל עבר מריו באלוטלי. אוהדי המארחת קיללו בלי הפסקה את חלוץ נבחרת איטליה לשעבר, עד שבדקה ה-50 נגמרה לסופר מריו העצבני הסבלנות. באלוטלי בעט את הכדור אל עבר היציע, ירד מכר הדשא וסירב להמשיך במשחק. ההתמודדות הופסקה למספר דקות, הכרוז קרא לקהל להפסיק עם השירים והקריאות הגזעניות, ולבסוף החלוץ השתכנע לשוב למגרש. בדקה ה-85 אפילו הצליח לכבוש את השער המצמק עם בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה, אבל זה לא הספיק אל מול כיבושים של אדי סאלסדו (50) ומתאו פסינה (81).

שחקן ברשיה מריו באלוטלי. GettyImages
רגע קשה. מריו באלוטלי/GettyImages

משחקים נוספים

פיורנטינה - פארמה 1:1
לפיורנטינה: גאטנו קסטרובילי (67). לפארמה: ז'רביניו (40)

גנואה - אודינזה 3:1
לגנואה: גוראן פאנדב (22). לאודינזה: רודריגו דה פול (32), קן סמה (87), קווין לזניה (94)

לצ'ה - ססואולו 2:2
ללצ'ה: ג'אנלוקה לפאדולה (18), פיליפו פאלקו (42). לססואולו: ג'רמי טוליאן (35), דומניקו ברארדי (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully