וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגנואה זועמים על השיפוט, רונאלדו: "היינו לחוצים לחזור לפסגה"

כוכב יובנטוס זרק את עצמו ברחבה וקבע 1:2 בפנדל בדקה ה-96: "ניצחנו בזכות הגול שלי". מוטה מאמן גנואה: "השופטים החמירו איתנו"

אימג'בנק GettyImages

יובנטוס חזרה אתמול (רביעי) למקום הראשון בסרייה א' אחרי 1:2 דרמטי ושנוי במחלוקת על גנואה. כריסטיאן קואמה מחק יתרון של לאונרדו בונוצ'י בדקה ה-41. שער שוויון של רונאלדו נפסל בגלל נבדל בדקה ה-92, אך דקה לאחר מכן רונאלדו קיבל פנדל מפוקפק מאוד אחרי שנפל בעצמו מול ספק נגיעה של אנטוניו סנאבריה החלוץ שנכנס רק 10 דקות קודם לכן במקום קואמה.

רונאלדו עצמו לא התייחס לפנדל ואמר אחרי המשחק: "זה היה משחק קשה מול קבוצה מאורגנת מאוד. הצלחנו לנצח בזכות הגול שלי בסוף בגלל שרצינו את זה מאוד. היה קצת מתח ולחץ כי ידענו שאנחנו במקום השני וחייבים לנצח. גם אני חששתי קצת. סבלנו, אבל הצלחנו לנצח".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
התחזה או הופל? רונאלדו/רויטרס

טיאגו מוטה מאמנה החדש של גנואה, ניסה להיות זהיר לאחר המשחק ואמר ש"השופטים החמירו איתנו יותר מדי". מוטה הוסיף: "החמאתי לשחקנים שלי. שיחקנו טוב מול קבוצה חזקה מאוד לא רק באיטליה, אלא באירופה. הוכחנו שאנחנו קבוצה אמיתית בנסיבות מאוד קשות. לא התגוננתו בעשרה שחקנים והיתה לנו את הגישה הנכונה".

מעבר לפנדל המפוקפק, בגנואה כעסו גם על האדום שספג דניאלה רוגאני מול האקסית. מוטה אמר על זה: "אני אתן לכם לשפוט. אני רק אגיד שהשופט החמיר איתנו הערב. אנחנו נחזור הביתה בידיעה שנתנו הכול".

הניצחון הלא מרשים הזה התווסף לתיקו מול לצ'ה במחזור הקודם. מאוריציו סארי ניסה להסביר את היכולת החלשה ותלה אותה דווקא בחסרונו של גונסאלו היגואין הפצוע: "הוא החלוץ היחיד שלנו, הוא חלוץ 9 טהור. לקבוצה מתאים יותר לשחק עם חלוץ טבעי ושניים מאחוריו, מאשר לשחק עם שלושה מקדימה".

עוד בוואלה!

איטליה: כריסטיאנו רונאלדו כבש בדקה ה-96 והעניק ליובנטוס 1:2 על גנואה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully