וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: כריסטיאנו רונאלדו כבש בדקה ה-96 והעניק ליובנטוס 1:2 על גנואה

האלופה שבה לפסגה לאחר דרמת VAR בתוספת הזמן ופנדל מכריע של הפורטוגלי. ה-VAR השפיע גם ב-2:2 של נאפולי מול אטאלנטה, רביעיות לרומא ולאציו

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו ומאוריציו סארי במסיבת עיתונאים

המחזור העשירי באיטליה נמשך הערב (רביעי) עם דרמות VAR, בסיומן כריסטיאנו רונאלדו החזיר את יובנטוס לפסגה עם 1:2 על גנואה בדקה ה-96, ואילו נאפולי ירדה למקום השישי בעקבות 2:2 ביתי מול אטאלנטה. רומא עלתה למקום הרביעי עם 0:4 מרשים באודינה, גם לאציו חגגה רביעייה על חשבון טורינו.

קרלו אנצ'לוטי מאמן נאפולי במהומה בין שחקניו לשחקני אטאלנטה. רויטרס
גם הורחק בעקבות כניסתו למגרש. קרלו אנצ'לוטי במרכז המהומה/רויטרס

יובנטוס - גנואה 1:2

ה-VAR היה במוקד גם במשחקה של האלופה, התעסק עם כריסטיאנו רונאלדו, אבל לא מנע ממנו להכריע את המשחק ולהחזיר את יובנטוס לפסגה. טיאגו מוטה, שהחל את הקדנציה שלו כמאמן גנואה עם שלושה חילופי בינגו ו-1:3 על ברשיה, יכול להתגאות בלחימה של שחקניו ויקבל מחמאות, אבל רשם הפסד ראשון. לאונרדו בונוצ'י ניצל יציאה רעה של ראדו כדי לנגוח פנימה בדקה ה-36, אבל יובנטוס לא חגגה יותר מדי. כריסטיאן קואמה השווה עם שער מוזר בדקה ה-41, כשבעט ברגל ימין על רגלו השמאלית ובכך הכדור הטעה את ג'אנלואיג'י בופון ונכנס פנימה. פרנצ'סקו קסאטה השאיר את גנואה ב-10 שחקנים עם צהוב שני בדקה ה-51 והלחץ של יובנטוס גבר, אלא שגם אדריאן ראביו הורחק (87) והתיקו כבר היה באוויר. רונאלדו חגג שער ניצחון בדקה ה-92, אבל הוא נפסל בצדק בגלל נבדל, מה שלא מנע ממנו לסחוט פנדל, הפעם לקבל את אישור ה-VAR ולקבוע 1:2 בדקה ה-96 עם שערו החמישי העונה בליגה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
ה-VAR לא עצר אותו. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

נאפולי - אטאלנטה 2:2

דרמת VAR אדירה בסן פאולו, בסיומה המדורגת שלישית השיגה נקודה יקרה והאריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד בליגה לשמונה. אחרי פציעה מדאיגה של אלאן שהוחלף בדקה ה-11 אצל נאפולי, הבלם ניקולה מקסימוביץ' נגח פנימה בדקה ה-16 בהמשך להרמה של חוסה קאייחון מצד ימין וחגג שער ראשון אחרי שלוש שנים. אטאלנטה, קבוצת ההתקפה הטובה בסרייה A שלא הפסידה בשבעת המחזורים האחרונים, חזרה בדקה ה-41 עם התקפה יפה מצד ימין וכדור של רמו פרוילר בין רגליו של אלכס מרט, אבל לנאפולי יש כאמור את מיליק בכושר מצוין והפולני שנעצר לפני כן במשקוף, עבר הפעם את השוער פיירלואיג'י גוליני אחרי מסירה נהדרת של פביאן רואיס וכבש בדקה ה-71. רגע המחלוקת והדרמה הגיע בדקה ה-86. תחילה פרננדו יורנטה נדחף ברחבה ורצה פנדל, אבל השופט הורה להמשיך ואטאלנטה יצאה קדימה עם רפאל טולוי, שרשם בישול שני ליוסיפ איליצ'יץ' שאיזן. שופטי ה-VAR אותתו כדי שהשופט הראשי יבחן את אירוע הפנדל, אלא שהוא בחר להשאיר את ההחלטה בעינה, לזעמם של אנשי המארחת וקרלו אנצ'לוטי שגם הורחק.

אלאן שחקן נאפולי לאחר פציעתו. רויטרס
רגע מדאיג. אלאן/רויטרס

אודינזה - רומא 4:0

הג'אלורוסי לא הפסידו משחק חוץ בליגה מאז אמצע חודש מרץ, ולמרות שעה ב-10 שחקנים חגגו רביעייה ראשונה בפריולי מאז ינואר 2006 ועלו למקום הרביעי. ניקולו זאניולו ניצל טעות בהגנה בדקה ה-14 וכבש מחזור שלישי ברציפות, כשגם ההרחקה של פדריקו פאסיו (32) לא הפריעה לרומא יותר מדי. כריס סמולינג כבש מקרוב את הראשון שלו במדי הקבוצה (51), חאבייר פסטורה בישל לג'סטין קלייברט במתפרצת (54) ואלכסנדר קולארוב חתם בפנדל (65).

כריס סמולינג שחקן רומא. GettyImages
שער ראשון במדי רומא. כריס סמולינג/GettyImages

משחקים נוספים:

לאציו - טורינו 0:4
ללאציו: פרנצ'סקו אצ'רבי (25), צ'ירו אימובילה (33 ו-70 בפנדל), אנדראה בלוטי (עצמי, 90)

קליארי - בולוניה 2:3
לקליארי: ז'ואאו פדרו (48 ו-83), ג'יו סימאונה (72). לבולוניה: פדריקו סנטאנדר (23 בפנדל), פאולו פראגו (עצמי, 91)

ססואולו - פיורנטינה 2:1
לססואולו: ז'רמי בוגה (24). לפיורנטינה: גאטנו קסטרובילי (63), ניקולה מילנקוביץ' (82)

סמפדוריה - לצ'ה 1:1
לסמפדוריה: גסטון ראמירס (92). ללצ'ה: ג'אנלוקה לפאדולה (8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully