וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי עבר בדיקת CT: "תודה על כל התמיכה, אחזור בקרוב"

כוכב גולדן סטייט שבר את היד בהפסד לפיניקס, עדיין לא הוחלט האם יעבור ניתוח ותקופת ההיעדרות לא ברורה. לברון איחל החלמה מהירה, הבעלים מחפש את חצי הכוס המלאה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: המספרים של שני משחקי פתיחת העונה האיומים של גולדן סטייט

הצרות של גולדן סטייט נמשכות: דווקא אחרי שהתגברה על פתיחת העונה הקטסטרופלית שלה עם ניצחון על ניו אורלינס, סגנית האלופה חזרה לסורה עם הפסד ביתי 121:110 לפיניקס אתמול בלילה (בין רביעי לחמישי), וגרוע מכך - איבדה את סטפן קרי. כוכב הווריירס, שלהט בקדם העונה וסומן על ידי רבים כמועמד המוביל לתואר ה-MVP העונה לאור העובדה שכל הנטל ההתקפי צפוי ליפול עליו לאור היעדרותו של קליי תומפסון מכל העונה, נאנק מכאבים לאחר פציעה בידו השמאלית במהלך הרבע השלישי אחרי התנגשות עם הסנטר היריב ארון ביינס, שניסה לסחוט עבירת תוקף ונפל על ידו של קרי.

מאוחר יותר התברר שהגארד בן ה-31 סובל משבר בעצם שמתחת לאצבע. הערב דווח בארצות הברית שקרי כבר עבר בדיקת CT, ובווריירס ייפגשו עם מספר מומחים על מנת להחליט האם מוטב ללכת לניתוח או לא. תקופת ההיעדרות תיקבע בהתאם. "מעריך את האהבה, ההודעות והתמיכה. אחזור בקרוב!" פרסם הכוכב הודעה בסטורי, ובה נראה מחויך לצד היד המגובסת.

גארד גולדן סטייט זכה לתמיכה בכל רחבי הליגה, ובשעות הערב הצטרף לתמיכה הזו גם לברון ג'יימס שצייץ: "החלמה מהירה ובריאה, אח".

סטפן קרי גולדן סטייט. AP
צרות בצרורות. סטפן קרי/AP
סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
ניצחון לסחוט עבירת תוקף שנגמר בשבר. ארון ביינס מול סטפן קרי/GettyImages
סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
הנפילה. סטפן קרי/AP
סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
והכאב/GettyImages

"אין ספק שזו פתיחה קשה עבורנו לעונה, מהרבה בחינות", אמר קר, "כך שאנחנו עדיין מנסים למצוא את עצמנו. אין ספק שזה מציב אותנו במקום קשה. כך שנעריך את מצבנו, ומשם נמשיך". קר יודע על מה הוא מדבר. הווריירס משחקים בלי קליי תומפסון, שאולי יחזור מתישהו בשלבים המאוחרים של העונה, קוון לוני ייעדר עוד כמה משחקים, ואחרי פתיחה רעה לעונה, היום הם פיגרו ב-30 הפרש ברבע הראשון, בבית, מול פיניקס.

"זה קשה", אמר דריימונד גרין על מכת הפציעות, "זה רק מקשה עלינו יותר, אבל אין ברירה אלא להמשיך לשחק ולמצוא פתרון. הייתי רוצה שיהיה לנו אימון אחד עם הקבוצה שלנו. אימון אחד. אפילו אימון אחד לא קיבלנו, אף אחד".

אין פלא שבארה"ב שוב מספידים את גולדן סטייט, וב-ESPN כבר תוהים: "האם העונה של הווריירס כבר נגמרה?". הבעלים של הקבוצה, ג'ו לייקוב, מתעקש שהפציעה רק תיתן צ'אנס לצעירים, ומכחיש את האפשרות שהקבוצה תוותר על העונה ותעשה טנקינג. "אני אפילו לא אגיב על זה", אמר. "אני אופטימי טבעי, אנחנו בונים כאן משהו ויש לנו הרבה שחקנים צעירים. פוטנציאלית, יכול להיות שגם טוב יכול לצאת מזה".

עוד בוואלה!

ג'ואל אמביד לטאונס: "היית פוסי כל החיים. בגלל זה התייחסו אליך כמו כלבה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully