וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי נכנס במבקרים, דריימונד גרין: "אנחנו עדיין לא נראים טוב"

כוכב גולדן סטייט שחרר הרבה לחץ לאחר הניצחון הראשון של העונה: "כשאתה מפסיד, כולם אוהבים לתייג אותך וללכלך". הג'נרל מנג'ר של יוסטון חושף: "הארדן רצה שפול יישאר בנוסף לווסטברוק"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: על פתיחת העונה של גולדן סטייט

"אנחנו עדיין לא נראים טוב ולא משחקים טוב, יש לנו המון, אבל המון מה לשפר". נכון, אחרי שני משחקים נוראיים מבחינתה, הלילה (בין שני לשלישי), גולדן סטייט רשמה את ניצחונה הראשון העונה, כשגברה על ניו אורלינס החלשה. אך למרות זאת, דריימונד גרין, שלא חסך ביקורת מקבוצתו אחרי שני ההפסדים הראשונים, עדיין לא ממש מרוצה.

"זה שניצחנו במשחק אחד לא אומר שאנחנו לא גרועים", אמר הפורוורד, שסיים עם טריפל דאבל מרשים של 16 נקודות, 17 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. "כדי להתחרות ברמות הגבוהות, עלינו להשתפר ומהר. כל חיי אני מנהיג ומוביל קבוצות, כך שאנסה לעשות זאת גם הפעם. אני חושב שבשני המשחקים הראשונים לא הייתי המנהיג שאני צריך להיות, במיוחד עבור השחקנים הצעירים שלנו. אני חייב להשתפר בפן הזה ואני שמח שהלילה עשיתי את זה".

שחקן גולדן סטייט דריימונד גרין. רויטרס
לוקח דברים בפרופורציות. גרין/רויטרס

"כשאתה מפסיד, כולם אוהבים לתייג אותך וללכלך", אמר סטף קרי, ששחרר הרבה לחץ בסיום. "קל מאוד לשבת בעמדת השידור, מול המצלמות ולבקר ולהגיד כל מה שאתה רוצה. אנחנו קבוצה חדשה שמנסה להבין לאן מועדות פניה, ויש לא מעט אנשים שפשוט זרקו עלינו חיצים. כל מי שרוצה להמשיך לדבר לאורך כל שעות היממה בטלוויזיה, זה בסדר מבחינתנו. אנחנו פשוט נמשיך לשחק כדורסל".

כוכב הווריירס, שבסיום המשחק עשה את דרכו לחדר ההלבשה כשהוא מחבק את דיאנג'לו ראסל וקופץ מרוב אושר, הוסיף: "לא רק שאני צריך להופיע בכל משחק ולהוביל את הקבוצה, אני גם צריך ללמד את החבר'ה הצעירים שלנו ולהנהיג אותם. זה לא פשוט, אבל לקחתי על עצמי את האתגר ואנסה לעמוד בו". סטיב קר המשיך: "הייתה לנו אנרגיה אחרת במשחק, בניגוד לשני המשחקים הראשונים. אני מרגיש שהפעם השחקנים לא חשבו יותר מדי, אלא פשוט שיחקו כדורסל וזה בדיוק מה שהיה צריך לעשות".

בניגוד לאחרים, שחקן העבר של גולדן סטייט, ברון דייויס, לא ממש מתרגש מהתוצאות בשני המשחקים הראשונים של הווריירס: "לא הייתי שופט אותם כל כך מהר, אנחנו עדיין נמצאים בשלב מוקדם מאוד של העונה. צריך לשפוט קבוצה אחרי 20 משחקים, ולא אחרי שלושה".

שחקן יוסטון ראסל ווסטברוק. GettyImages
הארדן רצה גם את פול בנוסף. ווסטברוק חוגג/GettyImages

דריל מורי, הג'נרל מנג'ר של יוסטון, חשף לאחר הניצחון של יוסטון על אוקלהומה סיטי שלג'יימס הארדן, שכיכב במשחק עם 40 נקודות, חלק גדול בצירופו של ראסל ווסטברוק לקבוצה.

"ג'יימס ידע שראסל יחזק את הקבוצה בצורה משמעותית, והוא היה מאוד מעורב", אמר מורי. הוא תהה אם יש אפשרות לצרף את ווסטברוק מבלי לשחרר את כריס פול, אך לצערי, לא הייתה אפשרות לצרף את ראס מבלי לשחרר את פול".

זו הדרך שאנחנו רוצים ללכת בה. התוצאות האלו בהחלט מספקות אותנו. יש לנו הגנה חזקה, מה שמאפשר לנו לשים דגש בהתקפה. אסור לנו לעצור כאן, אנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר כקבוצה, להמשיך לעבוד קשה ולא לעצור. ראסל שחקן נהדר, הוא מביא שינוי בכל משחק ומשחק עם המהירות שלו והאתלטיות המטורפת שלו. הוא משפר את חבריו לקבוצה וזה משמח מאוד".

"זה הולך כך: כשאני משחק כדורסל, אין לי חברים", אמר ווסטברוק, שנשאל אם התרגש לראות את חבריו מאוקלהומה סיטי. "כשאני על המגרש, כולם יודעים לא לדבר איתי. סטיבן אדמאס הוא חבר קרוב שלי, אבל כשאני על הפרקט, אין חברים. כשאני משחק החבר הכי טוב שלי הוא Spalding (החברה שמייצרת את כדורי המשחק) וחבריי לקבוצה. לפני המשחק ואחריו, אני מדבר עם כולם. זה לא אומר שאין לי חברים, זה רק אומר שאין לי חברים בזמן משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully