וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דן איינבינדר בספק לכפר סבא, קינדה עשוי לרדת לקישור

30.10.2019 / 8:40

הקשר הפצוע עדיין לא התאושש, פלומן עשוי לקבל צ'אנס: "הכל תלוי בגישה שלו". במועדון גינו את שריקות הבוז לבניון: "לא הוסיף כבוד למכבי חיפה"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- דן איינבינדר עדיין לא התאושש מהפציעה; בספק להפועל כפר סבא

- אם ייעדר, גדי קינדה עשוי לתפוס את מקומו בשבת כקשר אחורי

- גם פרדי פלומן עשוי לחזור לקבל דקות: "הכל תלוי בגישה שלו"

- במועדון גינו את הבוז ליוסי בניון: "לא מוסיף כבוד למכבי חיפה"

seperator

קשר בית"ר ירושלים דן איינבינדר, עדיין לא חזר לאימונים עם הקבוצה לאחר שסובב את הקרסול במשחק נגד בני יהודה - והוא בספק למשחק נגד הפועל כפר סבא ביום שבת. בבית"ר מעריכים שהקשר לא ירצה להחמיץ את המשחק, אך אם לא יוכל לשחק ישנה אפשרות שגדי קינדה יוסט אחורה לקישור ושחקן אחר (שלום אדרי או פרדי פלומן) ייכנס לחלק הקדמי או שאופיר קריאף, שאמור לחזור לסגל, יפתח במקומו.

בנוגע לשילובו של פרדי פלומן אמרו בצוות המקצועי: "הכל תלוי בגישה שלו, אין לנו הרבה שחקנים עם איכויות כמו שלו, אבל רק מי שייתן הכל, ישחק".

עוד בוואלה!

רוני לוי: "הפציעה של מיכאל אוחנה הכניסה את בית"ר לטראומה"

לכתבה המלאה
אנז' פרדי פלומן שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יקבל עוד צ'אנס? פלומן/קובי אליהו

בהמשך השבוע רוני לוי צפוי להקרין לשחקנים קטעי וידאו ממשחקיה של כפר סבא נגד הפועל תל אביב ומכבי חיפה, בהן על אף שנוצחה שיחקה כדורגל איכותי. לוי אמר כבר לאחר המשחק נגד בני יהודה: "התוצאות של כפר סבא משקרות, היא קבוצה מאומנת, איכותית, שיוזמת, רוצה לשלוט ולייצר מצבים. יהיה לנו קשה מאוד".

בנוגע לשריקות הבוז ליוסי בניון אתמול במשחק השלום בחיפה, בבית"ר לא רצו להתייחס באופן רשמי אך אמרו: "כמו שאנחנו לא אוהבים שמכלילים את כל הקהל שלנו, גם אנחנו ניזהר. למרות זאת, אנחנו בטוחים שבמכבי חיפה לא אהבו את זה וזה לא הוסיף להם כבוד. יש לנו הרבה הערכה ליענקל'ה שחר ולמכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully