וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי רוצה "למנף את הרצף", עלי מוחמד התרגש מתמיכת הקהל

27.10.2019 / 22:17

מאמן בית"ר ירושלים מרוצה: "כל ניצחון ייתן לנו ביטחון, אסור להוריד את הרגל מהגז". הקשר שכבש ב-0:2 על בני יהודה: "מדהים שהקהל מעודד אותי כך". יוסי אבוקסיס מאוכזב: "הרבה שחקנים מתחת לרמתם"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים המשיכה הערב (ראשון) את הריצה שלה לכיוון צמרת ליגת העל, כשניצחה 0:2 בבלומפילד את בני יהודה והתקדמה למקום הרביעי. שלומי אזולאי (48) ועלי מוחמד עם שער הבכורה שלו (67) קבעו ניצחון שלישי רצוף - כולם במשחקי חוץ וללא ספיגה. סך הכול בית"ר צברה 12 נקודות מתוך ה-13 שלה במשחקי החוץ (רק אחת בטדי) וכבשה את כל 12 השערים שלה העונה כאורחת. במוצאי שבת, מול הפועל כפר סבא, ינסו שחקניו של רוני לוי להשיג שער ראשון גם בטדי. גדי קינדה ספג הערב צהוב חמישי ויחמיץ את מכבי חיפה בעוד שבועיים.

עלי מוחמד שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שער ראשון ותשואות רמות מהאוהדים. עלי מוחמד/קובי אליהו

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים, סיכם: "בהחלט משחק קשה מאוד, בני יהודה קבוצה חזקה מאוד. שמעתי השבוע שדיברו שהם הגנתיים, אבל יש להם חלק התקפי מסוכן מאוד. כל הכבוד לשחקנים, עשינו משחק טוב ואנחנו ראויים לניצחון. כל ניצחון ייתן לנו ביטחון, ובטח כשזה מגיע ברצף. אנחנו צריכים לדעת למנף את זה במשחקים הבאים ולא להוריד את הרגל מהגז. המשחק מול כפר סבא הוא ממש לא הכנה למכבי חיפה, ראיתי את כפר סבא משחקת אתמול והתוצאה שלה לא שיקפה את מה שקרה. היא קבוצה מסוכנת עם מאמן טוב, זה משחק קשה מאוד".

על עלי מוחמד אמר: "הוא בחור רציני, אני חושב שהוא דוגמה טובה בחדר ההלבשה וגם במגרש. אני בטוח שהוא יכול להתקדם ולהשתפר אפילו.

על אנז' פרדי פלומן שלא שותף הערב: "אנחנו בדרך מרימים שחקנים לחימום מדקה 20-15 כדי שיהיו מוכנים. הוא יצטרך להראות דרך האימונים שהוא ראוי".

עלי מוחמד, שזכה לתשואות מהקהל גם בסיום המשחק, אמר: "זה מדהים אם מסתכלים על איך שהתחלנו את העונה. הקהל תומך בנו והם בטירוף וזה גם עוזר לנו מאוד. זה מדהים שהקהל מעודד אותי כך. הכול בסדר ואנחנו מקווים לחייך אחרי כל משחק, אני שמח מאוד שכבשתי את השער הראשון שלי כאן. אנחנו רק חושבים על המשחק הבא עכשיו, אנחנו מתכוננים כבר למשחק הבא".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את בני יהודה

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים עם יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
רק אחד חייך בסיום. רוני לוי עם יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה: "לא אהבתי הרבה דברים, אנחנו לא מייצרים מספיק מצבים וגם כשמייצרים לא כובשים. זה היה רע מאוד מבחינת ניצול המצבים שלנו. היינו חשופים מאוד ויכולנו לספוג שערים נוספים. ספגנו שער בדקה קשה במחצית הראשונה. אז יצאנו קדימה והגענו לכמה מצבים, זה לא נכנס. אני מאוכזב מאוד. זו תקופה לא טובה שלנו, אבל נצטרך להרים את עצמנו. הרבה שחקנים מתחת לרמה שלהם, הרבה שחקנים לא טובים בינתיים. בגלל זה אנחנו לא כובשים, עשינו כמה שטויות היום כקבוצה. זו תקופה פחות טובה להרבה שחקנים וצריך להרים אותם. יש לנו עוד משחק אחד, ננסה לשפר דברים ולהיראות טוב יותר. זו לא הקבוצה שהרגלנו הרבה אנשים אליה. אנחנו נצטרך לחבר את השחקנים".

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים עם איתמר ניצן. קובי אליהו
איתמר ניצן וגדי קינדה חוגגים בסיום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully