וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד אמור לחזור לסגל של בית"ר ירושלים בנובמבר

22.10.2019 / 13:09

הקשר שנבדק בלונדון, התבשר שהניתוח עבר בהצלחה והכאבים הם חלק מהליך ההחלמה. בקבוצה מתכוננים: "בני יהודה קבוצה קשה"

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים פלייר/יוסי ציפקיס

קפטן בית"ר ירושלים, עידן ורד, שטס בשבוע שעבר ללונדון לבדיקת מומחה, קיבל אישור נוסף לכך שהניתוח בכף הרגל עבר בהצלחה והכאבים מהם הוא סובל הם חלק מתהליך ההחלמה. יחד עם זאת, ההערכה היא כי ורד חזר מהר מדי לאימונים מלאים ולכן ליוו אותו כאבים, כאשר התקווה היא שהם יפחתו בהדרגה עד שייעלמו כליל בשבועות הקרובים. אגב, גם היום ורד ערך אימון מלא ואם הכאבים ייעלמו, ייתכן שכבר לאחר הפגרה בנובמבר הוא יעמוד לרשות המאמן רוני לוי.

מי שעשוי לחזור לסגל במשחק הקרוב נגד בני יהודה הוא אופיר קריאף, שנעדר בחודש האחרון עקב קרע בשריר. הקשר חזר לאימונים מלאים, אך רק לקראת המשחק תתקבל ההחלטה הסופית לגביו. אנטואן קונטה חש רגישות במהלך המשחק נגד נס ציונה והוחלף מיד. הצרפתי נעדר תקופה ארוכה בשנה שעברה ובבית"ר נזהרים עוד מהקיץ מכל רגישות שהוא חש. זו גם הסיבה בגללה הוא לא היה בסגל במשחק נגד מכבי נתניה. אגב, לאחר המשחק במושבה אמר קונטה: "הפציעות הקטנות האלה לא עוזבות אותי".

אנשי הצוות המקצועי צפו אתמול במשחקה של בני יהודה נגד מכבי חיפה ולכולם בבירה ברור כי קבוצתו של יוסי אבוקסיס לא דומה לנתניה ונס ציונה אותן פגשה בית"ר בשני המשחקים האחרונים. "בני יהודה קבוצה מתישה, קשה מאוד להגיע למצבים נגדה ויש לה הרבה סבלנות. נצטרך להתעלות כדי לנצח, היכולת נגד נס ציונה לא תספיק", אמרו בקבוצה.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הכאבים אמורים לעבור בשבועות הקרובים. ורד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully